Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko piikkimatto, painopeitto ja lihashuoltovasarat on unohtuneet kaappiin?

Vierailija
04.11.2024 |

Vai onko aktiivikäytössä?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkimatto löytyy ja käytän edelleenkin harva se päivä .

Vierailija
2/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painopeitto meni kaappiin kun alkoi olla liian kylmä. Nyt on painava untuvapeitto, ai että mitä ihanuutta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihashuoltovasara siirtyi autotalliin ruosteisten pallonivelien ja jarrulevyjen irtihoukuttelutyökaluksi :P

Vierailija
4/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minulla ole noista mitään, enkä oikeastaan edes tarvi mitään noista.

Vierailija
5/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulla ainakin on panopeitto ihan käytössä.

Vierailija
6/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasaroin sua

Vierailija
7/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkimatto on ollut jo vuosia jossakin varaston perukoilla. Noita muita en ole koskaan omistanut.

Mikä tämänkin aloituksen pointti oikein oli?

Vierailija
8/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkimattoa ei ole ollutkaan, muut kaksi käytössä.

Vierailija
9/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt painopeittoa 17 vuotta ja saanut siitä avun joten miksi olisi? Piikkimattoa ja vasaraa en omista. 

Vierailija
10/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki käytössä. Painopeitto joka yö, muut tarvittaessa.

Vierailija
11/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painopeitto on käytössä. Näin kylmällä ilmalla minulla on toinenkin peitto, jonka päällä sitten painopeitto, niin tarkenee hyvin.

Vierailija
12/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painopeitto on käytössä. Näin kylmällä ilmalla minulla on toinenkin peitto, jonka päällä sitten painopeitto, niin tarkenee hyvin.

Näin kylmällä ilmalla? Miten aiot tarjeta pakkasilla?

Vierailija
13/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me emme ole hurahtaneet noihin ollenkaan. Puoliso höpisi siitä vasarasta. En oikein lämmennyt ajatukselle hankkia sellaista.

Vierailija
14/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En omista mitään noista, enkä tarvitsekaan.

Vierailija
15/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko säästää sähkölaskuissa että on sitten varaa pitää kovilla pakkasilla edes jotenkin siedettävää lämpötilaa. Oletko sattunut huomaamaan miten hinnat on noussut ja sähkölämmitys maksaa maltaita?

Vierailija
16/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikkimatto on ihana, olen käyttänyt niitä jo melkein 20 vuotta. Lisäksi olen hankkinut vielä erillisen piikkityynyn. Näiden päällä makaan joka ilta ennen nukkumaanmenoa. En luopuisi :D

Vierailija
17/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piikkimatto on ihana, olen käyttänyt niitä jo melkein 20 vuotta. Lisäksi olen hankkinut vielä erillisen piikkityynyn. Näiden päällä makaan joka ilta ennen nukkumaanmenoa. En luopuisi :D

Piikkimatto täälläkin käytössä!

Vierailija
18/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Piikkimatto täälläkin käytössä!

Vierailija
19/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me emme ole hurahtaneet noihin ollenkaan. Puoliso höpisi siitä vasarasta. En oikein lämmennyt ajatukselle hankkia sellaista.

Mä luin noista yhdessä vaiheessa valtavan määrän arvosteluja ja kokemuksia, kyllä siellä oli muutama merkki jotka vaikuttivat aidosti hyviltä. En vaan uskalla ostaa "sikaa säkissä" kun raha on tiukassa. 

Vierailija
20/55 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakko säästää sähkölaskuissa että on sitten varaa pitää kovilla pakkasilla edes jotenkin siedettävää lämpötilaa. Oletko sattunut huomaamaan miten hinnat on noussut ja sähkölämmitys maksaa maltaita?

Pitää olla sähkölämmitteinen torkkupeitto että voi säästää sähköä asunnon lämmityksessä... Sähkölämmitteiset ja ilmastoidut istuimet, ehkä vieläpä hierontatoiminnoilla olisi kyllä mukavia kotioloissakin, mutta tietysti huonekaluina maksaisivat 100x sen mitä Mersun penkki purkaamolta hankittuna :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi