Joko piikkimatto, painopeitto ja lihashuoltovasarat on unohtuneet kaappiin?
Kommentit (55)
Painopeitto meni kaappiin kun alkoi olla liian kylmä. Nyt on painava untuvapeitto, ai että mitä ihanuutta!
Lihashuoltovasara siirtyi autotalliin ruosteisten pallonivelien ja jarrulevyjen irtihoukuttelutyökaluksi :P
Eipä minulla ole noista mitään, enkä oikeastaan edes tarvi mitään noista.
Kyllä mulla ainakin on panopeitto ihan käytössä.
Piikkimatto on ollut jo vuosia jossakin varaston perukoilla. Noita muita en ole koskaan omistanut.
Mikä tämänkin aloituksen pointti oikein oli?
Piikkimattoa ei ole ollutkaan, muut kaksi käytössä.
Olen käyttänyt painopeittoa 17 vuotta ja saanut siitä avun joten miksi olisi? Piikkimattoa ja vasaraa en omista.
Kaikki käytössä. Painopeitto joka yö, muut tarvittaessa.
Painopeitto on käytössä. Näin kylmällä ilmalla minulla on toinenkin peitto, jonka päällä sitten painopeitto, niin tarkenee hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Painopeitto on käytössä. Näin kylmällä ilmalla minulla on toinenkin peitto, jonka päällä sitten painopeitto, niin tarkenee hyvin.
Näin kylmällä ilmalla? Miten aiot tarjeta pakkasilla?
Me emme ole hurahtaneet noihin ollenkaan. Puoliso höpisi siitä vasarasta. En oikein lämmennyt ajatukselle hankkia sellaista.
En omista mitään noista, enkä tarvitsekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko säästää sähkölaskuissa että on sitten varaa pitää kovilla pakkasilla edes jotenkin siedettävää lämpötilaa. Oletko sattunut huomaamaan miten hinnat on noussut ja sähkölämmitys maksaa maltaita?
Piikkimatto on ihana, olen käyttänyt niitä jo melkein 20 vuotta. Lisäksi olen hankkinut vielä erillisen piikkityynyn. Näiden päällä makaan joka ilta ennen nukkumaanmenoa. En luopuisi :D
Vierailija kirjoitti:
Piikkimatto on ihana, olen käyttänyt niitä jo melkein 20 vuotta. Lisäksi olen hankkinut vielä erillisen piikkityynyn. Näiden päällä makaan joka ilta ennen nukkumaanmenoa. En luopuisi :D
Piikkimatto täälläkin käytössä!
Vierailija kirjoitti:
Piikkimatto täälläkin käytössä!
Vierailija kirjoitti:
Me emme ole hurahtaneet noihin ollenkaan. Puoliso höpisi siitä vasarasta. En oikein lämmennyt ajatukselle hankkia sellaista.
Mä luin noista yhdessä vaiheessa valtavan määrän arvosteluja ja kokemuksia, kyllä siellä oli muutama merkki jotka vaikuttivat aidosti hyviltä. En vaan uskalla ostaa "sikaa säkissä" kun raha on tiukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko säästää sähkölaskuissa että on sitten varaa pitää kovilla pakkasilla edes jotenkin siedettävää lämpötilaa. Oletko sattunut huomaamaan miten hinnat on noussut ja sähkölämmitys maksaa maltaita?
Pitää olla sähkölämmitteinen torkkupeitto että voi säästää sähköä asunnon lämmityksessä... Sähkölämmitteiset ja ilmastoidut istuimet, ehkä vieläpä hierontatoiminnoilla olisi kyllä mukavia kotioloissakin, mutta tietysti huonekaluina maksaisivat 100x sen mitä Mersun penkki purkaamolta hankittuna :D
Piikkimatto löytyy ja käytän edelleenkin harva se päivä .