~*~ENSIKOIDEN VKO 8: 19.-25.2.~*~
Kommentit (43)
Kiitos kaikille tervetulo toivotuksista! =)
Ihanaa, kun on ollut viikonloppu vapaa. On voinut huilata ja olla vaan, sillä tuolla työmaalla on ollut jos jonkinlaista häslinkiä, ja muuta.
Niin, tosiaan, olen ihka uusi ensikko täällä. Aattelin tänne kirjotella, kun olen ymmärtänyt, että kaipaatte " uutta verta" tänne. =)) ...ja muutenkin!
Mulla on " koopeet" menossa tällä hetkellä suunnilleen 10/28-30. Yritetty ollaan vauvaa vasta 2 kertaa (tosissaan). Sillä ihan ekalla kerralla se nappaskin eli tein plussan... mutta mutta.. luonto hoiti asian niin, että se meni kesken ihan alkuvaiheessa. Vuoto oli tosi runsasta ja kivut niitten päälle...
Olihan se aika järkyttävä kokemus, varsinkin kun se tuli juuri ihan ennen jouluaattoa.. huh! Ja kun ei oltu koskaan aikasemmin edes yritetty vauvaa, niin sitten heti kävi näin =(
Vieläkin vähän peikkona on aatoksissa, että oikeesti uskaltaako sitä lähteä yrittämään, vaikka vauvakuume on aika valtava! Mutta kait sitä ehkä uskaltaa, sillä mielessä kumminkin on se, että onhan näistä koettelemuksista (saatikka raskaudesta) selvinnyt aika moni nainen :)
Meinaan nyt lähiaikoina perehtyä kunnolla teidän juttuihin, että oppisin tuntemaan teitä paremmin... vielä kun on vähän untuvikko kaikissa näissä jutuissa.
Hyvää sunnuntain jatkoa!
carrye
Nopeasti ennen Haluatko miljonääriksi -ohjelmaa :)
Carrye, teretulemast! Pahoittelut aikaisesta km:sta, tsemppiä! Me enskat ollaan ainakin porukka joka tukee toisiaan joka huolessa maan ja taivaan väliltä :)
Kata: Kyllä me sut vielä muistetaan :) Sulla alkaa olla piina-ajat edessä, bdbd! Hiivasta en tiedä, mulla ei ole myöskään koskaan ollut. Kerran ilmeni jonkunsortin kirvelyä ja kutinaa, hain apteekista sellaisia puikkoja jotka tasa-painottaa tms. ja sillä lopulta lähti. Voi olla ehkä ihan hyvä hakemassa kunnon lääkkeet gyneltä!
Niina: Voi vempele, kurja juttu tuo! Nyt vaan hirveästi voimia sinne, *hali*.
Lisbet oli käynyt moikkailemassa. Moi vaan! Pakko sanoa, että mä itseasiassa tässä yks päivä ajattelin sua nukkumaan mennessä :DD Ajattelin, että mitä sulle kuuluu, kun en o-puolella vaklaillessanikaan oo sua näkyny. Hyvä että kaikki on hienosti, mukavaa odotusaikaa!
Rapu: Sitä mun viimeksi piti kysymäni, että kun kerta Brysselissä asustat, niin ootko kenties EU-hommissa? Kävin koulun opintomatkalla syksyllä Belgiassa ja tulihan sitä Brysselissäkin käytyä. En kylläkään nähnyt Mannekin Pissiä, mutta Roi d' Espagnessa käytiin syömässä :)
Juli: bdbdbd! Ja kohta tosissaan yhressä piinaillaan taasen :D
marzu: *bd*
Omaa napaa pakko kertoa tää tarina:
Lauantai-aamuna suihkussa mulle tuli yhtäkkiä älyttömän paha olo, en saanut henkeä ja alko pyörryttämään. Sitten silmissä sumeni, onneksi mies oli vieressä ja talutti pytyn päälle istumaan. Eli siis meinasin ihan pyörtyä (en ole KOSKAAN pyörtyny). No, kun tästä kerroin äidilleni, hän sitten siihen että " Sinä tyttö saatat olla raskaana, koska silloin kun minä olin raskaana, niin pyörryin." :)
Olishan se mukavaa jos tuo tapaus sitä itteään tietäis, vähän vaan luulen että se täti kuitenkin tulee, kun on naamakin siihen malliin kukkinut...
Missäs on nellamaija, nuutti, hätähousu, HMH?
Esittelypinossa oli uusia ainakin kissaäiti, hyntty ja miirulainen, tervetuloa vaan kirjoittelemaan!
Nyt katsomaan miljonääriä :D
-Mary kp24/29-32
Tulin pikaisesti kirjoittelemaan kun oon taas ihan hurahtanut näin piinailun aikoihin. Näyttää siltä että aina tädin vierailun lähestyessä alan kuumeilee entistä pahemmin. Oon tän viikon aikana nyt hamstrannu jo kolme vauva lehteä =) viimesimmän hain äsken ärrältä,ihan tän nimikko lehen. Siin oli tilaus lappu et -30% alennuksella vuodeks lehet ja sais hoitolaukun kaupan päälle. kaverikin siitä puhui,niin saas nähä josko vaikka nyt sitten tilaisin sen edes vuodeks. Omaan napaan tuijotellaan sitten kanssa elikkä olin eilen siskoni kanssa baarissa. Huomaan että oon kummasti rauhottunut siinä määrin että mulle ei edes siideri maistunut. Kumma kyllä. Eilen illalla alkoi tulemaan pikkasen tättärä oireitakin. Ei muuta kuin että rinnat on taas tosi kipeet,ei oikeen siedä ees koskee. Puhumattakaan et voisin makaa mahallani =( muuta ei nyt vielä olekaan sitten ilmaantunut.
Nyt kattomaan leffaa ja mutustaa sipsejä dipin kanssa. Huomenna takaisin töihin,huoh.
Pupuilu intoa kaikille toivottelee
Marzu
kp 23/26-28