Olen todella väsynyt ja alle kolmekymppinen. Jo monta vuotta ollut enkö harrasta enää mitään
En näe ystäviä, ei huvita paitsi ehkä joskus humalassa kiva nähdä ihmisiä vapaa-ajalla. En harrasta mitään koska en vain jaksa, en luota itseeni.
Käyn töissä ja tulen kotiin. Syön ja hoidan pakolliset mitä täytyy, vasemmalla kädellä nopeasti jotta pääsen lepäämään.
Haluan vain levätä enkä jaksa ylimääräistä. Kippari arvot ok, muutkin ok. Tämä kestänyt jo varmaan kolme vuotta näin pahana.
Kommentit (4)
Tule lämpimään kainaloon, ole ihan rennosti vaan, lohdutan ja siltän. Elämä on joskus uuvuttavaa ja empatia voi eheyttää.
Hei, kannattaa mittauttaa ferritiini eli varastorauta varmuuden vuoksi.
Lepää nyt jos väsyttää. Laita elintapoja kuntoon syömisestä alkaen ja mittauta veriarvot. Minäkin olin ihan kuolemanväsynyt kolmekymppisenä useamman vuoden. Siinä sitten alkoi elämä muuttua rytinällä, kun erosin, muutin ja vaihdoin työpaikkaa. Toipumisen jälkeen huomasin että olen se entinen energinen itseni. Kiinnostunut taas asioista ja jaksan niitä toteuttaa. Kannattaa tarkastella omaa elämää aina välillä, onko jotain mitä voisi muuttaa.
Sympatiseeraan. Itse olen ylivireä ihmisraunio, jonka aivot ovat lopullisesti kärähtäneet. Tarina on pitkä, en sitä tähän rustaa.