Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä ollut jotain näkyjä tms läheisenne kuollessa?

Vierailija
03.11.2024 |

Mielelläni kuulisin, jos on ollut. Olen kuullut, että jotain valoilmiöitä on ollut. 

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kun olin just nukahtamassa, kuulin miesäänen sanovan nopeasti: "Pappa rakastaa sua." Havahduin heti hereille.

Eikä muuten edes oltu kovin läheisiä papan kanssa silloin kun tämä vielä eli.

Vierailija
22/30 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Min näen merkkinä, että läheinen kuolee seuraavana päivänä, kun unessa muuttuu hohtavan valkoiseksi jokin, mikä ei normaalisti ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lisää kokemuksia? Lukisin mielelläni.

Ap

Vierailija
24/30 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun isäni kuoli ja surin todella kovasti, niin yhtäkkiä hän puhui minulle yhden lohduttavan lauseen. Se ääni tuntui kuuluvat ikäänkuin parin metrin päästä, mutta samalla todella kaukaa kuinmputken päästä, vaikea selittää. Tiedän ettei kukaan usko tätä ja luulee, että olisin kuvitellut sen. En kuvitellut, vaan oikeasti kuulin sen ja vieläpä hänen yksilöllisellä tavallaan sanottuna, en ollut edes muistanut, että hän äänsi sen sillä lailla. 

Vierailija
25/30 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei näkyjä, mutta aivan käsittämätön yhteensattuma tällä palstalla. Puolisoni kuoli syöpään 16.2.2019 ja sairaalasta soitettiin minulle asiasta informoiden kyseisen päivän iltana suunnilleen klo 17.00.

Siinä makailin sohvalla surun murtamana itkien tunnin verran, ja sitten kun olin saanut itseni kokoon sen verran että jaksoin istahtaa tietokoneen äärelle ja päivitin tämän vauvapalstan etusivun. Heti ensimmäinen ketju, jonka otsikko osui silmiini oli tämä: Miksi ihmiset suree kuolemaa?

https://www.vauva.fi/keskustelu/3394099/miksi-ihmiset-suree-kuolemaa?

Katsokaapa tuota päiväystä ja kellonaikaa. Olen ihan täysi ateisti, enkä usko mihinkään yliluonnolliseen, mutta täytyy myöntää että tämä tapaus koetteli hieman käsityskyvyn rajoja.

Minulle se tuo mieleen, että kuunteleeko joku puheluita ja kyllä niitä voidaan kuunnella, sehän on ollut yleistä jo sentraali santrojen aikana.

Vierailija
26/30 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kuoli eilen illalla. En ole kokenut minkäänlaisia enneunia, valoilmiöitä, ilmavirtoja, kuiskauksia, lintuja ikkunalla, kellojen pysähtymisiä tai muutakaan yliluonnollista, sori siitä. Äiti lähti hiljaa ja vaatimattomasti, niin kuin elikin.

Vierailija
27/30 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun isäni kuoli ja surin todella kovasti, niin yhtäkkiä hän puhui minulle yhden lohduttavan lauseen. Se ääni tuntui kuuluvat ikäänkuin parin metrin päästä, mutta samalla todella kaukaa kuinmputken päästä, vaikea selittää. Tiedän ettei kukaan usko tätä ja luulee, että olisin kuvitellut sen. En kuvitellut, vaan oikeasti kuulin sen ja vieläpä hänen yksilöllisellä tavallaan sanottuna, en ollut edes muistanut, että hän äänsi sen sillä lailla. 

Isäni on kertonut minulle vastaavan kokemuksen, kuuli siis oman isänsä sanovan lohduttavan lauseen. Kuvaili ääntä ikään kuin metalliseksi.

Vierailija
28/30 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä ketuttaa saada tietää etukäteen jonkun pois lähteminen 

yksi mikä tapahtui muutama vuosi sitten oli vain sellainen uni että hän oli muuttamassa pois ja minä olin siinä auttamassa muuttoa kahden viikon kuluttua hänen nimi oli lehdessä 

Vierailija
29/30 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei näkyjä, mutta aivan käsittämätön yhteensattuma tällä palstalla. Puolisoni kuoli syöpään 16.2.2019 ja sairaalasta soitettiin minulle asiasta informoiden kyseisen päivän iltana suunnilleen klo 17.00.

Siinä makailin sohvalla surun murtamana itkien tunnin verran, ja sitten kun olin saanut itseni kokoon sen verran että jaksoin istahtaa tietokoneen äärelle ja päivitin tämän vauvapalstan etusivun. Heti ensimmäinen ketju, jonka otsikko osui silmiini oli tämä: Miksi ihmiset suree kuolemaa?

https://www.vauva.fi/keskustelu/3394099/miksi-ihmiset-suree-kuolemaa?

Katsokaapa tuota päiväystä ja kellonaikaa. Olen ihan täysi ateisti, enkä usko mihinkään yliluonnolliseen, mutta täytyy myöntää että tämä tapaus koetteli hieman käsityskyvyn rajoja.

Saa miettimään, onko jotain siellä rajan toisella puolella. 

Mut se sai miettimään vakoillaanko meitä.

Vierailija
30/30 |
06.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme