Mitä laitat pyttipannuun?
Minä laitan vain perunaa ja laadukasta grillimakkaraa jotka paistetaan voissa.
Kommentit (29)
Perunaa, sipulia, soijanakkeja, mausteita
Tempeä, herkkusieniä, sipulia ja perunaa
Pyttipannuun laitetaan Pytti? Wokki, pannuruoka, sekalaisia ainesosia?
Keitettyä perunaa, sipulia, makkaraa (lihapullia), mausteita+paistettu kananmuna.
Viime viikolla tein, siihen tuli omat perunat ja lihapullat ja joku kaupan vähän maustetumpi makkara. Meni aikaa kylläkin. Oli hyvä! Lisäksi punajuuria ja suolakurkkua sekä paistettu muna.
Mulla on lisäksi sellaisia pieniä valurautapannuja( lautasen kokosia ) perintönä ja se syödään niitä. Uunissa tein, mutta siirrän sen sitten lopuksi niihin pannuihin ja pyöräytän hetken hellalla. Aika työlästä niin harvoin jaksan tehdä.
Et vain osaa: kuuluu siihen sipuliakin...
Vierailija kirjoitti:
Viime viikolla tein, siihen tuli omat perunat ja lihapullat ja joku kaupan vähän maustetumpi makkara. Meni aikaa kylläkin. Oli hyvä! Lisäksi punajuuria ja suolakurkkua sekä paistettu muna.
Mulla on lisäksi sellaisia pieniä valurautapannuja( lautasen kokosia ) perintönä ja se syödään niitä. Uunissa tein, mutta siirrän sen sitten lopuksi niihin pannuihin ja pyöräytän hetken hellalla. Aika työlästä niin harvoin jaksan tehdä.
Työläs? Helpompaa ruokaa ei olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Perunaa, sipulia, soijanakkeja, mausteita
Tunge ne soijanakkis perseeseesi
Vierailija kirjoitti:
Et vain osaa: kuuluu siihen sipuliakin...
Ei tod. kuulu. Ap.
Miksi syötte sianlihajauhomakkaroita ja jotain eineslihapullaa pyttipannussa. Vai itsekö teette luomulihasta. Häiritsee. Mitä tasoa ja laatua ruokanne on.
Chorizoa. Puikulaperunaa. Kinkkua. Shalottisipulia. Viiriäisen munia raakana.
Perunaa, sipulia, paistinkuutioita, voita, suolaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työläs? Helpompaa ruokaa ei olekaan.
Kyllä se on aika työläs, noin tunti menee kaikkinensa.
Perunaa ja punaista lenkkiä. Sipulin kanssa jää syömättä.
Ostan pyttipannun valmiseineksenä. Lisäksi laitan siihen lihapyöryköitä ja ketsuppia.
Et osaa. Älä nimitä sotkuasi pyttipannuksi.