Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Samsung-puhelimen päivitys, kysymys

Vierailija
19.02.2024 |

Mun puhelimeni on jo viikkotolkulla tyrkyttänyt päivitystä. Yleensä päivitän aina mukisematta mutta nyt se lupaa kymmenen hyvää...

Kauheasti muutoksia. Kuvakkeiden muutoksesta alkaen. Lueskelin pitkää rimssua muutoksista. 

Puhelimeni on suht. uusi ja mä olen vasta saanut kaiken järjestettyä mieleisekseni. Meneekö päivitys nyt muuttamaan kaiken? Se höpisee jotain aloitussivun muutoksistakin. Ja kun se nyt on just sellainen kun haluan.

Äh, aina jotain. Onko tietäjiä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan päivittänyt?

Vierailija
2/12 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemusta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitä se luuris ennenkuin sulla on sen kanssa kaikki jumissa ja solmussa koska epätoivoisesti pidät kiinni siitä yhdestä tietystä päivityksestä. Jos ei ole sellaisenaan kuin ennen päivitystä niin laitat uudestaan luuris niinkuin haluat. Ei ole mulla Iphonessa ikinä yksikään päivitys mitään taustakuvia ym. poisvieny paikoiltaan. Ei siis välttämättä Samsunginkaan tapauksessa tule tapahtumaan. 

Vierailija
4/12 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en uskalla päivittää. Klikkaan sen ilmoituksen vaan aina pois.

Vierailija
5/12 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivittäkää ihmeessä ja laittakaa päivitys vastedes automaattiseksi. Ja jos luurissa ei ole automaattista välimuistinpoistoa,kannattaa käsipelillä tyhjentää ne. Vaikka taitaa uusimmassa olla automaattista.

Vierailija
6/12 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se päivitys mitään muuta tai poista. Parantaa vain puhelimen toimintoja.

Päivittäkää nyt hyvät ihmiset ne puhelimenne!

Vierailija
7/12 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivittäkää ihmeessä ja laittakaa päivitys vastedes automaattiseksi. Ja jos luurissa ei ole automaattista välimuistinpoistoa,kannattaa käsipelillä tyhjentää ne. Vaikka taitaa uusimmassa olla automaattista.

Joskus ne päivitykset ovat tosiaan huonoja.

Eivät ne yhtiöt edes anna päivityksiä vähääkään vanhemmille laitteille vaikka ne laitteet ovat erinomaisia edelleen ja ne toimivat vanhoilla ohjelmistoilla kunnes jossain vaiheessa voi olla parempi asentaa avoimen koodin ohjelmistoja.

Se ohjelmistorumba on kaikkein eniten liiketoimintaa ja kaikkein vähiten toimivuudesta ja turvallisuudesta kyse nämä ovat käytännössä myyntipuheita kuluttajamarkkinoille.

Vierailija
8/12 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko paska on tää uusin päivitys. Pitkään sitkasin kunnes klikkailin. Esimerkiksi näytön kirkkaudensäätö on hankala löytää, kun aamulla laitan kirkkautta takaisin. 

Vierailija
9/12 |
19.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se päivitys mitään muuta tai poista. Parantaa vain puhelimen toimintoja.

Päivittäkää nyt hyvät ihmiset ne puhelimenne!

🤔  Mikään ei muutu, mutta parantaa?  Ei mee tuo yhtälö kaaliin.

Vierailija
10/12 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä (ap) sitten päivitin. Kesti yllättävän kauan, yli 20 minuuttia ehkä kauemminkin. Äkkiseltään ei näytä, että paljon mikään olisi muuttunut. 

Vierailija
11/12 |
03.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin päivittää. Lopuksi se kysyy kirjaudu sisään Googlella. Sitten se väitti sähköpostiosoitetta vääräksi. Sitten se meni jumiin kokonaan. Uudelleen käynnistyksellä se vielä ryppyili jotain. Toisella uudelleen käynnistyksellä se palautui luultavasti lähtötilanteeseen. Että sellainen Samsung UI-päivitys. On näköjään palattu vanhaan. Monta vuotta oli hyviä puhelimia, jotka eivät kyselleet mitään. Nyt taas pitää rassata kerran viikossa jotain.

Vierailija
12/12 |
25.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsung Galaxy A13 (4g) puhelimeni löysi Android One UI 6.1 (Android versio 14) päivityksen, annoin asentaa sen, mutta se mitä itse en meinaa muistaa on Google Play päivitysten tarkistus tuolta asetusvalikon alavalikosta. Nyt tulin tarkistaneeksi sen pitkästä aikaa, niin kahdesti löysi päivityksen Google Playlle, eli vielä niiden takia piti puhelin kahdesti käynnistää uudelleen, eli kolmesti tänä päivänä uudelleenkäynnistys kun ensimmäinen kerta oli tuolle Android päivitykselle.

Sovelluspäivityksiä tulee tarkisteltua useammin, muutama kerta viikossa Google Playsta ja Samsungin Storesta.

Päällisin puolin mikään ei näytä muuttuneen 6.0 - 6.1 päivityksessä. Alunperin tässä taisi olla One UI 5 Core, Android versio 12 tai 13. Laite on n. 1,5 vuotta vanha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan