Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teille sanottu että teillä on ollut helppo elämä?

Vierailija
03.11.2024 |

Mitä olette ajatelleet?

Minulle yksi tuttu sanoi näin ja vähän ihmettelen, mitä hän sillä tarkoittaa. Tietääkseni kun hän ei edes tiedä elämästäni oikein mitään. Tunnetaan siis yhteisten kaverien kautta. Ennen kaikkea ihmettelen, miten joku viitsii sanoa toiselle noin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. On sanottu, että ei sulla ole ollut helppo elämä. Pöyristyin. Mitä v*** mun elämä kuuluu kenellekkään? 🤘🏿

Vierailija
2/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on sanonut minulle noin. Tuli yllätyksenä, sillä olimme koulussa samalla luokalla eskarista lukioon ja vanhempani kuolivat kun olimme yläasteella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämääni ei ole sanottu helpoksi tai vaikeaksi. En ole myöskään itse kommentoinut muiden elämää helpoksi/vaikeaksi. Outo keskustelunaihe, harvalla elämä on yhtä myötä- tai vastatuulta.

Vierailija
4/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverini on sanonut minulle noin. Tuli yllätyksenä, sillä olimme koulussa samalla luokalla eskarista lukioon ja vanhempani kuolivat kun olimme yläasteella.

Eihän mikään yksittäinen tapahtuma kerro elämästä oikeastaan vielä yhtään mitään tai määritä sitä suuntaan tai toiseen.

Vierailija
5/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanottu, vaikka minun elämä on ollut yhtä traumaattisen pienestä alkaen. Sairastan dissosiatiivista identiteettihäiriötä. Olen kuitenkin edelleen kaikkien vaikuksien jälkeen luottavainen elämään. 

Mutta siis, jotkut kuvittelevat tuntevansa toisen ja toisen vastoinkäymiset pienestä. Se on harhaista ja kertoo sanojan omista vaikeuksista nähdä elämää muuta kuin mustana tai valkoisena. 

Vierailija
6/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut saman kommentin. Tämä sammaklo pääsee jonkun sellaisen suusta, jolla on tai on ollut elämässä isoja menetyksiä tai isonpia talous-, terveys- tai parisuhdepulmia.

Kommentoija harvemmin tietää yksityiskohtia toisen elämästä, jolloin se saattaa näyttäytyä "helpolta". Yleensä asia ei ole noin simppeli, ainakaan omalla kohdalla. Ne vaikeudet (itsellä mt-ongelmat lapsesta asti) ovat vain läheisimpien tiedossa.

Vierailija
7/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole niin sanottu.

Vierailija
8/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo elämä, rikas isä ja koira

Juliet Jonesin Sydän

Vierailija
9/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Toisaalta en tunne kovin montaa ihmistä ja aika harva tietää elämästäni yhtään mitään

Vierailija
10/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai aina se oma elämä vaikuttaa vaikeammalta kuin muiden, vaikka kuinka pumpulissa olisi elänyt.  Tää on yleisestikin ihmisillä vaikea hahmottaa. 

Vähän sama kun joku kokee vaikka tulleensa kiusatuksi, niin siihen on ulkopuolisen helppo vaan todeta että ei kannata välittää. Mutta kun hänelle omassa elämässään käy vastaavaa niin sehän on maailmanloppu.  

Vaikka olisi empaattinen ihminen, aina ei vaan kykene asettumaan toisen asemaan. 

Vierailija
11/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helppo elämä, rikas isä ja koira

Juliet Jonesin Sydän

Piti just kertoa että isä oli rikas, oli koira mutta helpoksi ei ole elämää sanottu. Kivat jalokivet piti tosin vaihtaa uusiin aina juhlien jälkeen, en tiä miks.

Vierailija
12/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todettu että mun elämä saa arvostamaan omaa elämäänsä ja sen onnellisuutta :D että en tiedä onko sekään kauheen kivasti sanottu, minkäs sitä sairastumisille ja kuolemisille voi

Vierailija
13/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerykset tölvivät mutta hymyilen nätisti. Eivät ymmärtäisi ikipäivänä totuutta kamalasta sadistien täyttämästä elämästäni yhtään mitään. Kuuntelen vain kuinka taas kiukuttaa kun lotossa ei ollut osumia tai mummo pyysi kylään. Kyllä on rankkaa sitten joillakin.

Vierailija
14/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstalaiset kirjoittavat noin tämän tästä. Kolmekymppisten mielestä viisikymppisillä on ollut kaikin tavoin heitä helpompaa.

Vierailija
15/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on kans pidetty hemmoteltuna, jolle menestys on tullut ilman vaivannäköä eikä elämässäni ole ollut vastoinkäymisiä. En ole halunnut tuoda julki mm. vanhempien hylkäämäksi tulemista ja lastenkotiin joutumista pienenä, vanhempien kuolemaa kun olin 17v. Olen vaan hymähtänyt takaisin.

Vierailija
16/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole suoraan sanottu noin, mutta vähätelty tyyliin "oot vielä niin nuori ettet voi elämästä mitään tietää" jne. 

Vierailija
17/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sanottu, vaikka on kyllä monessa asiassa itsellä käynyt hyvä tuuri.

Vierailija
18/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanottu. Eivät ole hyvää seuraa itselleni enkä siksi ole tekemissä.

Kannattaa ap sinunkin opetella tuntemaan itsesi ja omat rajasi. "kun kuulet tämän äänen" tiedät itsekin mitä tehdä vatvomatta sen enenpää pitikö kääntää sivua ja jos piti, kumpaan suuntaan. 

Vierailija
19/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sellainen sanonta että jos kaikki levittäisi omat ongelmansa pihalle kasaan ja kaikki saisi valita kasoista, jokainen valitsisi sittenkin omansa.

Vierailija
20/26 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sellainen sanonta että jos kaikki levittäisi omat ongelmansa pihalle kasaan ja kaikki saisi valita kasoista, jokainen valitsisi sittenkin omansa.

Ja sellainen että kulje ensin viikko toisen mokkasiineissa ennen kuin alat arvostella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä