Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuoret pakenevat Nordeasta

Vierailija
03.11.2024 |

Miksi nuoret eivät kestä edes vuottakaan heillä töissä? Mikä yrityksessä on vialla? Onko jollain jakaa omakohtaisia kokemuksia kyseisestä yrityksestä?

Kommentit (444)

Vierailija
101/444 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heidän työntekijät eivät voi suunnitella tulevaa kun ulkoistavat toimintojaan johonkin Viroon tai Puolaan ja antavat mielivaltaisesti fujut uskollisille työntekijöilleen Suomessa, jotka olivat valmiita sitoutumaan pidemmäksi aikaa.

Sä luulit olevasi töissä jossain kolhoosissa, jossa kuuluu olla päivät töissä kännissä?

Asiattoimista potkuista sinä tienaisit paljon rahaa, mutta siitähän ei ole kyse...

Vierailija
102/444 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ei Suomessa tajua paljonko Nordea nykyisin teetättää hommia suomalaisten asiakkaiden työtehtäviä Suomen ulkopuolella. Suosikaa kotimaista niin suomalaiset työpaikatkin säilyy jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/444 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordeahan on ihan skidi verrattuna muihin Pohjoismaalaisiin pankkeihin ainakin mitä tulee työntekijöiden asiantuntemukseen. Nimimerkillä kokemusta on.

Miten voi olla mitään asiantuntemusta kun ydintoiminnot ulkoistettu maapallon toiselle puolelle. Ja palveluhenkilö on helvedin huono ja ärsyttävä robotti. 

Ruåtsalaiset omistajat, tanskalainen johto, Intialainen IT.  Tekikö Nalle tämän tahallaan, vidduilakseen?

Vierailija
104/444 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea on yrityspankki joten on syytäkin

Vierailija
105/444 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet ei Suomessa tajua paljonko Nordea nykyisin teetättää hommia suomalaisten asiakkaiden työtehtäviä Suomen ulkopuolella. Suosikaa kotimaista niin suomalaiset työpaikatkin säilyy jatkossakin.

Miksi pitäisi maksaa suomalaisen johdon palkkoja kauhistelevan ay-likettä apuun huutavan potkut saaneen alkoholistin työpanoksesta, jos vaikka intialainen tai puolalainen tekee itse homman paremmin?

Vierailija
106/444 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordea säästää karsimalla suomalaisten asiakkaiden palvelun laatua ulkoistamalla toimintojaan halvemman työvoiman maihin.

Vierailija
107/444 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordea säästää karsimalla suomalaisten asiakkaiden palvelun laatua ulkoistamalla toimintojaan halvemman työvoiman maihin.

Ihan oikeasti: kuka haluaisi maksaa pankkipalveluista juuri mitään? Ei oikein istu kuvioon, että passivinen sijoittaja ja rahojen säilytyspalvelujen käyttäjä maksaisi suomalaisen ay-jyrän krapulapäivistä kovin montaa euroa.

Vierailija
108/444 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi maksaa suomalaisen johdon palkkoja kauhistelevan ay-likettä apuun huutavan potkut saaneen alkoholistin työpanoksesta, jos vaikka intialainen tai puolalainen tekee itse homman paremmin?

Miten perustelet et puolalainen tekee homman paremmin? Puola on byrokraattinen maa, mitä he tekevät jos ohjeita päivitetään eivätkä saa uusinta ohjeistusta itselleen? Eivät mitään ja hommat seisoo niin kauan kunnes he saavat pikkumaiset ohjeensa käyttöönsä, jotta pystyvät jatkamaan. Opettele perusteet käytännössä, mä sentään ne tiedän kun olen sitä tehnyt itse heille.

Vierailija
109/444 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse alkoholisti kun toistat jokaisessa viestissäsi alkoholista? Mikä sinua vaivaa, oletko joku boomeri jolla pari Nordean osaketta ja nyt luulet olevasi helvatin iso omistaja?

Vierailija
110/444 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten perustelet et puolalainen tekee homman paremmin? Puola on byrokraattinen maa, mitä he tekevät jos ohjeita päivitetään eivätkä saa uusinta ohjeistusta itselleen? Eivät mitään ja hommat seisoo niin kauan kunnes he saavat pikkumaiset ohjeensa käyttöönsä, jotta pystyvät jatkamaan. Opettele perusteet käytännössä, mä sentään ne tiedän kun olen sitä tehnyt itse heille.

AP: se, että sä olet juonut puolalaista vodkaa työajalla, ei tarkoita, että olisit Puolan asiantuntija tai edes tehnyt puolalaisten kanssa joskus töitä.

Vierailija
111/444 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hommat seisoo Nordeassa, niin tietäkää se et se voikin olla Nordean erillinen Puolaan ulkoistettu sub-process mikä pilaa suomalaisen asiakkaan päivän, tätähän ne ei teille kerro.

Vierailija
112/444 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nordeahan on ihan skidi verrattuna muihin Pohjoismaalaisiin pankkeihin ainakin mitä tulee työntekijöiden asiantuntemukseen. Nimimerkillä kokemusta on.

Miten voi olla mitään asiantuntemusta kun ydintoiminnot ulkoistettu maapallon toiselle puolelle. Ja palveluhenkilö on helvedin huono ja ärsyttävä robotti. 

Ruåtsalaiset omistajat, tanskalainen johto, Intialainen IT.  Tekikö Nalle tämän tahallaan, vidduilakseen?

Ja muutti itse Ruotsiin. 

Vierailija
113/444 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse alkoholisti kun toistat jokaisessa viestissäsi alkoholista? Mikä sinua vaivaa, oletko joku boomeri jolla pari Nordean osaketta ja nyt luulet olevasi helvatin iso omistaja?

Jos sinulla on mitään tietoa Nordeasta, niin sinun täytyy olla alkoholisti, koska N ajaa siellä olevat kunnon ihmiset alkoholisteiksi. Niinhän sä itse kerroit meille.

Vierailija
114/444 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiekan tuominen kengissä on Nallen aikana huomattavasti vaikeutunut.

Vierailija
115/444 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin että pankista asiakkaana. Minäkin pakenen kohta. Kolme sataa enää opintolainaa ja bye bye Nordea kalliine maksuineen. Ja tervetuloa pelkkä S-pankki. 

Vierailija
116/444 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten perustelet et puolalainen tekee homman paremmin? Puola on byrokraattinen maa, mitä he tekevät jos ohjeita päivitetään eivätkä saa uusinta ohjeistusta itselleen? Eivät mitään ja hommat seisoo niin kauan kunnes he saavat pikkumaiset ohjeensa käyttöönsä, jotta pystyvät jatkamaan. Opettele perusteet käytännössä, mä sentään ne tiedän kun olen sitä tehnyt itse

Ole hyvä ja kerro mitä työnantajasi on saavuttanut ulkoistamalla toimintojaan Puolaan ja mikä olisi suomalaisten Nordean asiakkaiden edun mukaista? Kerro miten suomalaiset saavat noissa olosuhteissa nopeaa palvelua äidinkielellään kun kerran asiasta paremmin teidät kuin minä joka oikeasti asiasta jotain teidän :)?

Vierailija
118/444 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordean moderaattorit varmaan haistelevat omia pierujaankin siellä Nordean toimistolla, on ne niin ympäristöystävällisiä!

Vierailija
119/444 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nordean moderaattorit varmaan haistelevat omia pierujaankin siellä Nordean toimistolla, on ne niin ympäristöystävällisiä!

https://woodshedwinenspirits.com/wp-content/uploads/2022/01/ci-polish-s…

Vierailija
120/444 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakehu Nordea, Kehamajava aktivoituu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi