Vantaalainen Pauliina osti lähes 400 euron edestä kahvia ja säästi mies äimistyi, mutta kassalla ei ihmetelty
Missähän kaupassa onnistui kun kaksi pakettia kerrallaan täällä päin on aina tarjouksessa?
Kommentit (27)
Siis paketti kahvia per lärvi kotioloissa viikossa, mitä hittoa...
Vierailija kirjoitti:
Siis paketti kahvia per lärvi kotioloissa viikossa, mitä hittoa...
Eli normaali kulutus.
Kyllähän ne loppupään paketit on jo melko väljähtänyttä kahvia sit kun ne niistä keittää kahvia ja katsoikohan edes päiväystä noista kun osti?
Missä kaupassa edes on hyllyssä noin monta pakettia yhtä laatua kerralla? Jossain megaprismassa?
Ja miten hitosti nuo juovat kahvia, jos menee 2 pakettia viikossa? Olen luullut, että itse kittaan hirveät määrät, mutta meillä kestää yksi paketti 2 viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ostan aina kaupassa käydessäni varastoon 2-3 pakettia 1,15€/paketti 3-4 kertaa viikossa, kahvin hinta on nousussa Brasilian ja Vietnamin kuivuuden takia.
Miten saa noin paljon juotua, vai kertyykö sulla niitä niinkun se sankari joka varastoi saunaansa 2000kg sokeria kun pelkäsi apocalypsia?
Kitkerän saa jos ostaa paahtoasteen 5 tai 4 tuosta laadusta.Minun makuun tuo 2 medium.
300 euroa menee hukkaan, koska kahvia ei kerkeä juoda ennen kun se menee vanhaksi.