Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vantaalainen Pauliina osti lähes 400 euron edestä kahvia ja säästi mies äimistyi, mutta kassalla ei ihmetelty

Vierailija
03.11.2024 |

Missähän kaupassa onnistui kun kaksi pakettia kerrallaan täällä päin on aina tarjouksessa?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 euroa menee hukkaan, koska kahvia ei kerkeä juoda ennen kun se menee vanhaksi.

Vierailija
22/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis paketti kahvia per lärvi kotioloissa viikossa, mitä hittoa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis paketti kahvia per lärvi kotioloissa viikossa, mitä hittoa...

Eli normaali kulutus.

Vierailija
24/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne loppupään paketit on jo melko väljähtänyttä kahvia sit kun ne niistä keittää kahvia ja katsoikohan edes päiväystä noista kun osti?

Vierailija
25/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupassa edes on hyllyssä noin monta pakettia yhtä laatua kerralla? Jossain megaprismassa? 

Ja miten hitosti nuo juovat kahvia, jos menee 2 pakettia viikossa? Olen luullut, että itse kittaan hirveät määrät, mutta meillä kestää yksi paketti 2 viikkoa.

Vierailija
26/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostan aina kaupassa käydessäni varastoon 2-3 pakettia 1,15€/paketti 3-4 kertaa viikossa, kahvin hinta on nousussa Brasilian ja Vietnamin kuivuuden takia.

Miten saa noin paljon juotua, vai kertyykö sulla niitä niinkun se sankari joka varastoi saunaansa 2000kg sokeria kun pelkäsi apocalypsia?

Vierailija
27/27 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kitkerän saa jos ostaa paahtoasteen 5 tai 4 tuosta laadusta.Minun makuun tuo 2 medium.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä