Luuletteko ihan oikeasti että palstalla olisi miehiä??
Miehenä esiintyvät naiset paljastuu aina ajan saatossa. Tyhmäkin nainen on miestä viisaampi
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vaikea uskoa että joku ihan oikea mies jaksaisi kirjoitella tänne. Ei edes persu tai uskovainen voi olla niin tyhmä
Myönnät siis, ettet ole oikea mies? Kerrankin itsekritiikkiä persusedältä.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän 100% varmasti täällä olevan paljonkin miehiä. Mistä sen tiedän? Kirjoittajien persuudesta.
Mies sukupuoli ei aina tarkoita persuutta. M
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen esiintyy palstalla miehenä ja levittää epäsuoraa miesvihaa. Esim. M28 on selvästi nainen, joka yrittää saada nuoret miehet näyttämään huonoilta.
Jep. Moni palstanainen esiintyy M28:na, ei vain yksi.
Joka päivähän ne icellit käy täällä mekastamassa, miten heitä on petetty.
Naisena esiintyviä miehiä havaittu tässäkin ketjussa.
Ylisjonneja ja palstamammoja yhdistää yksi asia, kuvittelevat olevansa TODELLA nuoria 30-40-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Moni nainen esiintyy palstalla miehenä ja levittää epäsuoraa miesvihaa. Esim. M28 on selvästi nainen, joka yrittää saada nuoret miehet näyttämään huonoilta.
Tuo M28 on naisten go-to nimimerkki, kun haluavat levittää epäsuoraa miesvihaa ja haukkua nuorisoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän 100% varmasti täällä olevan paljonkin miehiä. Mistä sen tiedän? Kirjoittajien persuudesta.
Ei, mutta persuus tarkoittaa lähes aina miessukupuolta. Persuista 75% on miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta persuus tarkoittaa lähes aina miessukupuolta. Persuista 75% on miehiä.
So? Miksi naiset haluaa eksoottisia nuoria miehiä Suomeen?
Vierailija kirjoitti:
Eipäs vaan naista esittävät miehet täällä paljastuu. Helppo nähdä kuka on mies, ainakin meille naisille.
Eipä tunnu olevan. Usein luulette keskustelevanne naisen kanssa, kun kommentoitte viestejäni.
Mies
Ei edelleenkään yhtäkään naista...
Ap tiedän että on. Yksi palstalle kirjoittavista miehistä asuu kanssani samassa osoitteessa
Mun poika 18v kirjoittelee tänne arkisin hyppytuntien aikaan
Aika jännä kun mua sitten vastaavasti on useamman kerran syytetty mieheksi. Kun ei naiset muka sellaisia asioita kuin mitä mä olen kirjoittanut. Esim. seksiin liittyen ja siitä mistä mä pidän. Olen siis naiseksi syntynyt nainen ja naiseksi itseni tunnen. Suoraan sanottuna vituttaa kun täällä ei voi mistään keskustella kun heti syytetään trolliksi, valehtelijaksi, naista esittäväksi mieheksi ja mitä kaikkea paskaa nyt keksitäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Miksi naiset haluaa eksoottisia nuoria miehiä Suomeen?
En mä ainakaan halua. Älä yleistä tuolla tavalla lapsellisesti.