~~~LOKAHAAVEET MA-KE vko8~~~
Oliko jo avausta tällä päivälle, ei kaiketi? Tein alkuviikon pinon kun meitä ei niin monta enää ole.
Hyvää talvilomaviikkoa niille joilla sellainen on :)
Ja viimeiset plussailmoitukset lokakuisille NYT tai pian -kiitos!
*vinkkaa silmää peukut pystyssä*
:D
Kommentit (32)
Olen tuolla marrashaaveissa oleillut, kun alkukierrosta laskin la:ksi 1.11. Sen jälkeen kyllä uusintalaskut paljastivat, että mahdollinen la olisikin luultavasti lokakuun puolella.
Täällä kun tuntuu vielä piinailijoita olevan, kirjoittelen nyt tännekin vaikken teitä taida tunteakaan. Minäkin piinailen ja keskittymiskyky työasioihin sen mukainen. Kauhea tarve vaan pohtia oloaan ja miettiä olisinko plussannut:)
Meillä on eka yrityskierto, esikoinen pari vuotias (ja häntä tehtiin vuosi, välissä tosin yksi tm-raskaus). Mun kierrot ovat kesästä asti olleet aika lyhyitä, noin 22-26 pv ja pms-oireita ilmaantunut. Mutta nytpä on menossa jo kp 29 eikä tunnu mitään.
Ei ole raskausoireita, mutta ei kyllä menkkaoireitakaan. Testannut en vielä ole (en ole uskaltanut), mutta kunhan testin ennätän ostamaan, niin varmana samantien testaan. Toivottavasti siirrytään kaikki yhdessä odotus-puolelle.
Uutu kp 29/22-27, yk1
Heippa Uutu, tunkeudu vaan. Tervetuloa!
Meillä kolmella näyttääkin olevan sama kp29 :)) Voih, toivottavasti EDES joku meistä plussaa...tietysti paras olisi että kaikki!
Ilmotelkaahan tilanteen kehittymistä!!! Jänskää :D
Tutti
Ensimmäistä muksua haaveillaan, ja eka yrityskerta menossa.... nyt kp 36/30-33, kp 32 testasin ja näytti negaa. Eli odottelen punaista paholaista tai rohkeutta testata uudestaan! Ikää minulla 24 ja miehellä 31.
musa06
musa06 tervetuloa sulle myös meihin " lokakuunloppuihin" .
Huh, miten oot pystynyt olemaan testaamatta uudestaan. Nyt voisi olla jo eri tilanne :)) peukkuja paljon, oliko sulla jotain oireita?
Tuttituu vielä tädittä :)
Armoton väsymys, voi toki johtua myös pikku flunssasta (pientä nuhaa, joka tosin jonkun lähteen mukaan voi olla myös oire raskaudesta). Muuten ei oo tuntemuksia puoleen eikä toiseen!
Tiedähäntä onko hyvä vai huono. Aattelin tänään käydä ostamassa uuden testin ja testailla kunhan saan rohkeuden kerättyä!
Vauvakuumetta ollut jo pitkään ja nyt kun mies vihdoin näyttänyt vihreää valoa minulla alkaakin olla tunne, että ollaanko sittenkään valmiita vanhemmiksi... Varmaankin ihan normaalia?!
Musa06
Tulen nyt kanssa vielä tosta taustalta mukaan, kun on kuumeiset paikat. Menossa kp 32/30 ja kauheasti hirvittää tuleeko täti vai ei. kp 27/28 tuli ihan hituisen vaaleanpunaista valkovuodon mukana ja aattelin että sieltä alkaa täti, vaan eipä vielä tullutkaan. Yritys alkanut 9/06 itse olen vm83 aviomies vm80 ja ensimmäistä yritellään..
noi mietteet kuulostaa hyvin tutuilta. Meillä oli samanlaista esikkoa mietittäessä. Olin jo jättämässä pillerit pois, mutta sitten kuitenkin vielä päätettiin jatkaa niitä (peräti kuukauden). Lopulta päätös yritys aloitettiin, mutta kun esikoisen tuonut plussa lopulta vuoden yrittämisen jälkeen tuli, tuntui aika pelottavalta. Juuri nuo " ollaanko valmiita vahemmiksi" -mietteet pyöri päässä (minulla etenkin).
Ja sama tilanne nytkin. Toista lasta haaveillaan ja jo kauan on puhuttu, että milloin aika on oikea. ja kun lopulta aloitimme yrityksen,´ja nyt plussa olisi mahdollinen, taas epäilyttää että olemmeko valmiita kahden lapsen vanhemmaksi.
(.). Olen kuin tulisilla hiilillä. Välillä alaselän särky tai joku mahan vihlaisu saa minut ihan varmaksi, että menkat alkavat. Välillä taas olen aivan varma raskaudesta ja suorastaan tyynen rauhallinen. Välillä kuvittelen etovaa oloa (mutta kahvia ainakin on uponnut normaaliin tahtiin useita kupillisia).
Välillä kuvittelen myös huimausta. Se oli jännin oire edellisessä raskaudessa. Olisiko ollut rv 4+5, päiväunille mennessä (maatessa) huimasi yhtäkkiä tosi kovasti. Ei ollut mitään pyörtymisen tunnetta tai varsinaisesti mitään epämiellyttävää, kaikki vaan pyöri valtavasti. Sitä jatkui vielä pari päivää, mutta enää hyvin lievänä.
Muita kovin voimakkaita r-oireita minulla ei edellisessä raskaudessa ollut. Tai no, rv 5+ tuli niitä perinteisiä, mutta ei mitenkään kovin voimakkaina. Ja niistä oireistakin osa varmasti oli mielikuvituksen tuottamaa, niin kovasti sitä raskautta toivoi ja halusi.
Jaa, nyt kun alaselkäsärky on suunnilleen kadonnut, tuntuu päänsärky alkavan. Toivottavasti nämä eivät vaan ennakoi sittenkin kuukautisia...
Uutu
Pepiliina, musa ja uutu, lämpimästi tervetuloa minunkin puolesta! Siis nyt kun meitä on näin monta vielä jäljellä, niin kaikkien todennäköisyyslaskelmien mukaan pakko tulla positiivisia raskaustestejä =) Ja sitten kun yksi pääsee plussajunaan, niin muistaakin pitää oven sepposen selällään kaikille lokahaaveilijoille, eikö?!
Uutu, varsinainen rautahermo... Minä olisin jo tie sonnalla juossut apteekkiin sinun tilanteessa. Mutta tietenkin, eihän se plussa sieltä häviä vaikka myöhemminkin testaa. Ja negatiivinen testitulos on kyllä yhtä mukava kuin tykinkuula ohimoon... peukutuksia!!!
ON: Mä oon kyllä kans maailman taitavin keksimään kaikennäköisiä oireita; nytkin voisin sanoa voineeni huonosti koko päivän. Mutta miksikäs voisin, kun negaa näytti testi aamulla?!? Luulotautia, uskokaa pois...
Harhoja tunteva Tirtsa kp 29/ ~30 yk 3
Mutta apteekkiin matkaa, joten kävellen en voi mennä (etenkin kun mun talvipukeutuminen on taas loistavaa " ai mikä hattu 15 asteen pakkasessa?" ). Autolla en uskalla lähteä, kun siinä on jotain häikkää niin että mieskin vähän epäröi että voiko sillä ajaa. Ja eipä mun parkkeeraus-taidoilla muutenkaan tuolla vilkkaammassa liikenteessä ajella:) Ainoo vaihtoehto on, että ennen tytsyn hoidosta hakua käydään ostamassa testi, mutta kun taas töissä on kiirettä niin ei tiedä ennättääkö lähtemään yhtään aikasemmin.
Joten minun tuurilla se testaaminen menee huomiselle, ylihuomiselle tai jopa viikonloppuun. Ei hitto, en kyllä niin kauaa odota. Tänään se on saatava tavalla tai toisella. Vaikka sitten pakotan miehen illalla apteekkiin uhaten vaikka... hmm... kahden kuukauden pyykkäys- ja ruoanlaitto-lakolla:):)
Uutu
plussa! Mites muut vielä piinailevat, joko ootte testanneet?
Ihanaa Uutu, paljon Onnitteluhalauksia...tulihan sieltä plussaa, vautsi :D
Omaa: samassa mennään kuin aamulla, lämpö oli yllättävästi noussut vaikka normaalisti (tänään piti tädin tulla) tässä vaiheessa laskee. Nyt 37.2, eilen 37.1 ja norm.36.5. Huonoa olo pukkaa, voi johtua flunssastakin joka ei hellitä. Vatsassa ei oikeastaan tuntemuksia, voipi olla että tulossa pidempi kierto. Joskus ollut 32, nyt siis 29/n.28...jännäisin muuten oireiden perusteella, mutta aamuinen puhdas nega aconilla ei anna hirveesti toivoa :(
Kohta suihkun kautta nukkumaan, Öitä ja lisää plussia..kiitos ;)
Täällä vielä yksi lokakuinen vastaa Tutin huhuiluihin, ollaankohan ainoita jäljellä enää?
Eilen muka vannoin testaavani vasta viikonloppuna, mutta mitenkäs kävikään... Illalla kävin lähikaupassa ja siellä on myytävänä jotain halpis-testejä. No, tietenkin ostin ja aamulla testasin---> negahan se...
Luulin, että olisi enemmänkin harmittanut, mutta onneksi vähän vaan. En tiedä, kuinka luotettava testi oli, mutta katsellaan. Lupasin itselleni, että vasta sunnuntaiaamuna testaan seuraavan kerran, jos puna-armeija pysyy poissa siihen saakka.
Mutta lapset alkavat heräileen, joten aamupalan laittoon suuntaan...
Tirrukka kp 29/~30, yk 3
Ps. Kumma tuo ihmismieli; ennen kp 25 täyttymistä koko vauvakuume oli taka-alalla, mutta loppukierrosta kummasti nousee. Tälle palstallekaan en ensin kirjoita 3 viikkoon mitään ja sitten loppukierrosta päivittäin, parhaana kahdesti, yrittäkää ymmärtää :)