Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~Marrashaaveet vko 8~~~

19.02.2007 |

Toivottavasti ei ketään haittaa, kun aloitin jo uuden pinon?

En malttanut odottaa ;)

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olitte kirjoitelleet tän päivän aikana=) Melkein niinkuin jännitysromaania olisi lukenut. Nyt olo on parempi ja vatsatauti häädetty niin jaksaa taas keskittyä vauvakuumeiluun.

Aloitin tänään oviksen tikuttelun ja nyt sit toivotaan et viiva vahvistuu ja mielellään ennemmin kuin viime kierrossa niin voisi tulla normaalimittainen luteaalivaihe ja kiinnittyminen voisi ylipäätään edes olla mahdollista.

Luin teidän kuulumisia kyllä läpi mutta kun on sama pää kesät talvet niin eihän tonne vintille paljoa jäänyt...Lastwishin tilanne on suorastaan kutkuttava, veikkaisin kyllä et olet raskaana. Pricillalla myös piinaavat päivät, toivottavasti täti pysyy sieltäkin poissa!

Eilen ja toissa päivänä tuli sanailtua miehen kanssa mut nyt täytyy olla kiltti tyttö niin voisi saada tuikitarpeelliset simot lähetettyä oikeaa kohdetta kohti;-)

Palajan asiaan huomenna ja lähden lukemaan iltasatua, hyvät yöt!

Vierailija
62/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

testi haettu, vaikea pitää näppejä irti siitä;))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaa jo testaa jo!!!!!!

Vierailija
64/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko testasit?

Jännityksella ootamme. Te ootta kirjottaneet ihan hirveesti.

Kuitenski jännityksellä ootan että joko kohta ois tietoo..

Täällä ei ole mitään uutta eikä suuntaan jos toiseen mitään merkkejäkään.

Plussatuulia kovasti kaikille!!!!!

Buam kp 24/28-30

OO SHOCK mä huomasin just vasta että mullaki on piinaviikko jo alkanu...HUI!

Nyt se ressi sitte alko...mä en oo ees ajatellu noita päiviä olleskaan, nyt vasta laskin taas...

Vierailija
65/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa alkuillasta vahvistu selkäkipu niin karmeaksi, että haudoin sitä kuumalla jyväpussilla. Sit iski mahasärky/jomotus/krampit niin ku olis menkkojen eka päivä menossa. Kesti puoli tuntia ja mä kiikuttelin sen ajan keinutuolissa vetet silmis, enkä uskaltanu ottaa ees panadolia, ku mietin että onko tää jotain kiinnittymistä vai mitä. No en tiedä, tuskin se sitä oli, ku oli semmoista kokonaisvaltaista jomotusta ja särkyä enimmäkseen. Onneks meni pahin ohi, selkää kyl särkee vieläki aika ikävästi. Onko tää nyt tätä menkkoihin asti. Menkat pitäs alkaa vasta ens maanantaina...arghh..

En tajua, täs kierros aloin ottaa kyl tuota uutta luontaislääkettä, Vitexia, joten mistä mä tiedän onko tää siitä johtuvaa. Sen kyl nimenomaan pitäs AUTTAA pms-oireissa, eikä suinkaan aiheuttaa niitä. No, en aio sitä kyl kesken lopettaa, vaan otan mitä tuleman pitää, vaikka sitten näitä kipuja viikon ajan :(

Siis alkaahan mulla monesti selässä pieni jomotus viikkoa ennen menkkoja, mut ei mulla tämmösiä kipuja ole ennen ollut, muutoin kuin menkkojen yhteydessä.

En tiedä mitä ajatella, joten en siis ajattele mitään :) Jomottaa ja särkee, mutta eiköhän tämän kans pysty nukkumaan. En jostain syystä uskalla nyt ees panadolia ottaa...vaikka kai sen pitäs olla vaaratonta, mutta silti...

Priscillalle tsemppiä. Yritätkö sinnitellä aamuun testaamisen kans? Aamupissa on tujumpaa, nii tulee parempi viiva ;) Onnea testiin, toivottavasti pärähtää kaksi viivaa!!

Juu, unten maille pitäs pikkuhiljaa lähteä.

Laittakaapas huomenna uusi pino jo. Alkaa venyä niin julmetun pitkäksi tämä :D)))) Mutta kivaa se on, kun on paljon kirjoituksia, mä ainaki tykkään lukea teidän muiden mietteitä tosi paljon.

Huomiseen!

Vierailija
66/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko mene tosi nopeaa. Huomenna on jo keskiviikko. Toivottavasti Pricilla saat raskaustestiin kunnon viivat ja olisit raskaana. Toivon sitä todella sinulle!!

Itseä jännittää hirveästi, varsinkin eilis illan tosi kovan alavatsa kipujen jälkeen. Joku kertoi että vv oli muuttunut keltaisemmaksi. Niin se on täälläkin. Onkohan se merkki ettei ole raskaana? välillä tuntuu alavatsassa pientä pientä vihlontaa/kipua. Tekisi mieli jo testata to-aamuna kun silloin on jo kp 23/25-26. Mut sehän on liian aikaista. Aika jännä et näin illasta on sitä kipuilua.

Pitäisi täällä töissä rueta tekemään loput hommat ennen kotiin lähtöä. Palaan aamulla teidän kanssa juttelemaan.

Hyvää yötä!

:)

Vierailija
67/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt vasta pääsin vastailemaan! meinasin torstai aamuun maltaa... pelottaa niin et joutuu pettymään. Voi olla etten malta, että teen jo huomenna, jos tarvetta tulee:) vähän pelottaa tossa oikealla muniksen yläpuolella sellanen ovismainen kipu välillä:((

priscilla ja 13 min. päästä jopa 27/25-26

Vierailija
68/68 |
21.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte te mahtavia!!!

buam:jaksuhalit piinikseen, kyllä se plussaksi muuttuu:))

koralli: voi sun pipiä alaselkää, tää sisar hento valkoinen puhaltaa...

nyt lähen nukkumaan! aamuun!