Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~Marrashaaveet vko 8~~~

19.02.2007 |

Toivottavasti ei ketään haittaa, kun aloitin jo uuden pinon?

En malttanut odottaa ;)

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä nuo kp:t ja oireet ainaki vaikuttaa:)

Tietty muidenki puolesta jännään, voi ku kaikki saatais ne plussat ja päästäis tuonne odotuspuolelle!

Vierailija
42/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin eilen Painonvartijat kun olin sitä jo kauemman aikaa miettinyt. On vielä esikoisesta kiloja pudotettavana ja entisiäkin, joten olemme päättäneet laittaa vauvayritykset jäihin hetkeksi. Tavoitteenani olisi päästä samaan painoon kun esikoista yrittäessä ja ehkä enemmänkin. Joten poistun nyt marraskuisista ja tulen jossakin vaiheessa taas palstailemaan kunhan olen saanut noita liikakiloja pudotetuksi.

Plussatuulia teille muille marraskuisille puhaltelen kuitenkin!! +++++

T: Pikkupapu kp8/30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[ color=green]

Pikkupapu: Paljon tsemppiä painon pudotukseen, varmasti onnistut siinä :) Tulehan kertomaan välillä, miten menee.

Priscilla: Oireet kuulostaa lupaavilta. Toivottavasti täti ei yllätä vaan saat lauantaina kaksi viivaa testiin.

Aivan ihana ilma ulkona!!

Ihan kuin olisi jo kevät.

(.) Ei mitään uutta, tätiä yritän selättää. Kivut ovat jo onneksi lieventyneet ja vuotokin vähentynyt. Odotan perjantain lääkäriä.

Kp3/32-49 On niiden ovistikkujen tilaaminen alkanut mietityttämään, mitäs jo en sittenkään, eipähän tulisi turhaa stressattua. Helokkiöljy+E-vitamiini kapseleita olen syönyt kohta kuukauden, jotkut sanoo, että niistäkin olisi apua raskautumiseen. Ja greippimehuakin ostin eilen. Tiedä sitten, toivossa on hyvä elää.

Laitetaan taas kysymystä vaihteluksi: Mitä " apukeinoja" käytätte raskautumisen toivossa, vitamiinit, mehut, lämmöt, ovistikut yms.??

Paljon peukutuksia kaikille piinailijoille ja plussasäteitä ~~~~~~

F@iry

[ /color ]

Vierailija
44/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en tee muuta kuin lasken vaan päivät silleen suunnilleen, siis millon vois olla tärppipäivät. Ja sit vaan heilutellaan peittoja kovasti;)

Esikoisen yrityksessä huomasin että liika yritys voi pitkittää tärppäämistä joten nyt yritetään ottaa rennommin..

Vierailija
45/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vielä ole mihinkään apukeinoihin turvautunut kun vasta yritys aloitettiin, mutta en kyllä esikoista tehdessäkään apukeinoja käyttänyt. Tai no, joskus taisin makailla jalat kohti kattoa, kunnes rupesi miestä ja minua naurattamaan se touhu. Suunnilleen parhaiden päivien aikoihin pyritään treffaamaan peiton alla:), mutta ei tuosta ovis-ajastakaan mulla ole kovin selvää käsitystä, kun en ole koskaan tikuttanut. Limoja hieman tulee seurailtua, ei muuta.

(.) Hassulta tuntuu välillä mahassa. Jotenkin sellaiselta, minkä yhdistän viime raskauteen, mutta en ihan näin alkuun . En osaa kuvailla tunnetta, mutta tuossa alhaalla keskellä " kuplii" tai jotain. Tosin myös alaselkää jomottaa välillä kovasti ja ehkä hieman on pala kurkussa vaikkei varsinaisesti ole paha olo. Ja palelee edelleen, joten ehkä tää onkin vain flunssaa...

Uutu kp 28/22-27, yk1

Vierailija
46/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se täti vaan päätti rantautua tänne:(

Eipä auta kuin jatkaa yritystä.....

-blacka-kp 1/28-30

Vierailija
47/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis sen taulukon tulkinnasta, vasemmalla lukee mikä tarkoittaa mitäkin. Ne renkaat ovat kohdunsuu joko rengas on ylhäällä alhaalla tai keskellä ja kiinni tai auki jne. Ja sydämet noh itse seksiä ;)

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

mua vaan etoo ja nenä on niin tukossa että raivostuttaa, kattotaan mitä tuuleman pitää. Niin ja plussatuulia kaikille <3 +++++++++++<3

Lastwish kp 26/31 dpo 9

Vierailija
48/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävin äsken suihkussa ja koklasin siinä samalla kohdunnapukkaa, en mikään konkari ole, mut ennen kun olen kokeillu, ihan mis vaihees vaan kiertoa, niin olen sen tuntenut... nyt en siis löytänyt/ylettänyt kohdunnapukkaan!! missäs se on?? ihan oikeesti, kokeilin kyllä ja työnsin sormen niin pitkälle kun menee, mut en löytänyt...

priscilla ja siis 26/25-26

voi blacka, halin sinua!!

ja g: juon greippimehua mut vaan siksi että oon aina tykännyt siitä, vasta täältä palstalta " opin" että se voi auttaa tärppiin... mittailen lämpöjä satunnaisesti, samoin kokeilen napukkaa joskus...

Vierailija
49/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa todella lupaavalta, korkealle sen kuuluukin jäädä tärpin jälkeen <3<3<3<3 peukutan nyt että plussaat, tosin mä en ite malttais odottaa lauantaihin :DD

Lastwish puhaltaa plussatuulia ++++++++

Vierailija
50/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi hitto kun mua jännittää, lapset ihmettelee kun äiti juoksee koko ajan vessaan katsomaan jos punaista näkyisi...

mä kokeilin tossa muutama päivä sitten, olisko la tai su sitä kohdunnapukkaa ja sillon vielä tunsin sen, tosin napakka mun sormiin oli(ei tosiaan kokemusta)... mutta nyt en sit tuntenu mitään.... kauheeta!!!!

mä kanssa peukutan täällä sulle, korallille, ja olikohan muita??

ps: en mäkään kyl varmaan pysty la oottelee;))

Vierailija
51/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että nipukan pitäisi tärpin jälkeen olla koko ajan ylhäällä? No voi, kun mulla se viime viikolla oli vielä melko alhaalla ja pehmeempi kuin nyt. Eli nyt vasta on noussut ylemmäs. Mut ei se siis koko aikaa oo ylhäällä ollut...

Voi blacka, tyhmä täti kun tuli :(

Vierailija
52/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blackalle halit! Hemmetin täti:((

Just äsken kokeilin sitä napukkaa miekin, ja nyt sen jo löysi helposti, eli eilen se vissiin oli ylempänä..Kovalta se tuntui edelleen, mut ehtiihän se muuttua suuntaan tai toiseen ku kp on vasta 18/30-32..Jotenkin tuntuu ettei tärppiä tuu tässäkään kierrossa, ku ei tunnu miltään..

Plussaonnea piinaajille edelleen:)

Kuinkahan pitkään meinaatte meitä jännityksessä pitää?:)

Vierailija
53/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä olen sen aina tulkinnut ja viimeksi kun normaalit kuukautiset alkoivat niin kn oli alhaalla ja auki :)

Vierailija
54/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas täällä jo moooonta viestiä tullu tämän päivän aikana. Kiva kun on niin aktiivista porukkaa! :)

Blackalle pahoittelut tädistä :( Säilyt silti joukossamme, eikö? Tsemppiä oikein kovasti seuraavaan kiertoon!

Nippara: Harmi että sun gyne meni noin....presiis niinku mullaki kun kävin tuolla oliko se nyt joulukuussa, en ees muista enää. Käskettiin vaan odottaa puolivuotta lisää :P Mulla sentäs tiputtelua ennen menkkoja, joskus jopa 4 päivää, joten menkat venyy ja menkat muutenkin epäsäännölliset. Niin en silti saanu mitään, muuta ku lämmintä kättä. Tai no kilpirauhasverikokees kävin, se taisi olla 3,12 tai jotain sinne päin. Ei sano mulle mitään, mut sanoivat että on normaali. No hyvä ees niin. Kai mulla on muuten vaan niin alhaiset lämmöt sitten. (katso lämpökäyrä, kaikki mittaukset siis suusta, eli kainalosta tulee puoli astetta pienemmät luvut)

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=koralli

Lastwishin käyrä näyttää edelleen varsin mainiolta. Sanoit ett oli jotain " kiinnittymisvuotoa" . Mimmoista se oli laadultaan, jos saa kysyä? Oot saattanu kertoakin siitä, mut en nyt just muista. Oliko verta vai oliko vaaleanpunaista tai ruskeaa tuhrua? Millä testeillä oot muuten testannu, minkäherkkyyksisiä ovat? Acon10 tai vastaava?

Uutu, uutu, voi juku, sulla on kyl jännät paikat, ku on niin paljo kp:itä jo koossa. Nyt verhot alas ja valot pois ja ovi lukkoon ja ovelle kiukkuinen vahtikoira, ettei täti pääse lähellekään :)

Ja priscilla,sama juttu ku uutulla. Miten te maltatte olla testaamatta. Siis mä kuvittelen olevani teräshermo ku oottelen dpo10:n ja te ootatte ensin että menkat on myöhässä...no, oon kyl aina tienny että mulla ei oo malttia nimeksikään. :)

Apukeinosta kyseli F@iry. No mähän käytin ehkäisyyn sitä Personamonitoria, joten oon sitä nyt sit käyttäny toisinpäin oviksen etsimiseen. Mun kierto heittelee kumminki sen verran, että Persona ei aina ovista löydä, joten senki takia mittailen noita lämpöjä ja tutkin limoja. Luulenpa että aikanaan sit ehkäisyssä taas jatkan näitä lämpöjen/limojen tutkimisia, koska ne tukee niin hyvin tota Personaa. Mä en hormonaalista ehkäisyä enää halua. (tosin tällä hetkellä tuntuu, tokko koskaan tarvinkaan mitään ehkäisyä, kun ei tärppää yrittämälläkään..)

Greippimehua juon ihan omaksi ilokseni. Tuota menkkoja edeltävää tiputtelua inhoan ja nyt oon hommannu netistä luontaisjuttuja, joiden toivon auttavan tuon tiputtelun suhteen. Luontaisprogesteronivoidetta ja vitex-tabletteja (suomeksi vitex taitaa olla siveydenpuu :DDDD ) nyt siis käytän myös. Epäilen tiputtelun johtuvan alhaisesta progesteronista ja sehän voi olla haitaksi hedelmöittyneen munasolun kiinnittymiselle...

(.) Runsas valkovuoto jatkuu, on nyt keltaisempaa väriltään. Sais jo kuivua, paitsi tietty jos on raskausoire, niin siitä vaan vaikka tuplaantuis, kunhan merkkaiskin jotain, mutta kun epäilen olevan vaan ihan normaalia tässä vaiheessa kiertoa. Nyt vaan jotenkin tuplamäärää normikiertoon verrattuna. Mä en yleensä koskaan käytä pikkuhoususuojia, paitsi ovisaikaan, mut nyt on pakko, ellen halua olla housut märkinä koko päivän...

Jep jep, eipä muuta, tuppaa venymään nämä mun viestit aina...

Koralli73 kp 23/n.29 dpo7 yk7

(en enää muista ulkoa noita numeroita, pitää käydä omasta käyrästä kurkkimassa noita aina..)

Vierailija
55/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailen lokakuisista, kun luin napukka-pohdinnoista..

Lohdutukseksi niille joilla napukka on alempana oviksen jälkeen, niin ainakin fertilityfriendsin taulukoiden mukaan aika monella on napukka ensin laskenut oviksesta ja ollut pehmeämpikin (tosin kiinni). Tämä napukkanipukka asia on niiiin yksilöllinen ettei siitä voi vetää varmaan kauheasti päätelmiä (paitsi jos esim.aukeaa ennen oletettuja menkkoja).

Sekavaa...heh. Pointtini siis oli se että on hyvä merkki jos ylhäällä ja kiinteä, MUTTA ei tarkoita välttämättä tärppäämättömyyttä jos alempana oviksen jälkeen.

((miettii tulinko ymmärretyksi))

;)

Vierailija
56/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitä nyt ei kamalasti edes vuodoksi voi sanoa kun sitä tuli ehkä 3-4 pyyhkimiskertaa, ensin ihan hempeän vaaleanpunaista ja sitten yhden kerran veriviiruja ja sitten taas ei mitään kun seuraavan kerran menin vessaan. Josta tuli taas mieleen että vessattaa ku palokunnan hevosta-------------> Lastwish joka ramppaa vessassa koko ajan :E

Vierailija
57/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin kertoa että testit on mammaksi.fi:n puikkoja. Testien herkkyys on 25mIU/mL hCG, no tilasin eilen pari herkempääkin (juu oon hurahtanut taas) Ja minä mittaan lämmöt suoraan emättimestä, ja minullakin antaa kainalosta muutaman pykälän matalempia lämpöjä :)

Vierailija
58/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok, eli korkeat lämmöt selittyy siis emätinmittauksesta, siitä huolimatta tuo oviksen jälkeinen hyppäys hurja :) Oletko kokenut sen vaginamittauksen hankalaksi? Käyt sitten aina pesemässä mittarin mittauksen jälkeen, eikö se ole hankalaa aamutuimaan sängyssä ruveta mittailemaan alakautta. Tiedän noilta jenkkipalstoilta (ovusoft) että monet nimenomaan mittaa alakautta, mut en ite ole saanu aikaseksi kokeilla edes ku mulla on ovis kuitenki löytyny suun kautta mittaamallakin. Tiedän, että emättimestä tulis kyl tasasemmat luvut.

Raskaustestit ei siis oo sulla herkimmästä päästä, joten ei vielä oikein voikaan odottaa niillä plussaa!

Ja se kiinnittymisvuoto kuulosti hyvältä, eli vaaleanpunainen tai ruskea tuhru. Kiinnittymisvuoto ei yleensä ole punaista verta.

Mut nyt on kiirus, pakko lopettaa. Mut hyvältä, erittäin hyvältä kuulostaa Lastwish!!!

Vierailija
59/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ensimmäistä kertaa siis yritän raskautua enkä tiedä miten voisin jo nyt oireilla, hassua. Mutta esim. Uutu kirjoitti palelemisesta. Mulla on ollut palelua kyllä tavallista enemmän, mutta johtuneekohan pakkasista..hmm. Ei mitään epätavallisia kipuja, pienet nippailut huomaan varmaan vaan siksi että niitä kovasti tarkkailen. Sitten oli tänä aamuna kurkku kipeä ja nenä tukossa, mutta nekin meni ohi. Mä en edes tiedä mitkä näistä voi liittyä raskautumiseen..

Blackalle mahtavaa häämatkaa!!

Gallupeihin: Mä syön Multitabs Speciaalia kun vaan muistan, muita apukeinoja ei ainakaan toistaiseksi ole. Opiskelen vielä, mutta työelämä odottaa ihan nurkan takana.

Plussatuulahduksia *puuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhh*

T.Hobbie kp 20/28-29

Vierailija
60/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sit maailmankirjat sekasin, lämmöt hyppäs kattoon ja mulla on sika kuuma :o

E-lämpö: 37.6 ja kainalosta 36.9 kohdunnapukka huitelee korkealla että juuri ja juuri yletänm kohdunsuu on minusta suht pehmeä muttei kovinkaan auki. On tää piinaviikko ihan nimensä mukainen ;)

Lastwish kp 26/31 dpo 9