Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~Marrashaaveet vko 8~~~

19.02.2007 |

Toivottavasti ei ketään haittaa, kun aloitin jo uuden pinon?

En malttanut odottaa ;)

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piipaa: Olinkin just ehtinyt lähteä kun tulit linjoille. Kiva kuulla susta! Juu, luin kans jostain netistä, että valkkari voi lisääntyä raskaana, mut sanottiin että se olis sit semmosta paksumpaa ja keltaista. Vetinen valkkari (mitä mulla on) on vissiin ihan normaalia. Eli ei kait täs mitään. On mulla joskus ennenki tämmöstä ollut muistaakseni, ei ehkä ihan tässä määrin, mut kuitenkin.

Lastwishin käyrä muuten on jotenki erilailla netissä, olisko siinä joku java tai vastaava, en tiedä, en osaa tarpeeks noita juttuja, mut erilailla se näkyy ku mun käyrä. Mut komee käyrä kyl on, ei voi muuta sanoa.

Mikä on muuten stuju, ei aukee mulle maakravulle ollenkaan :o

Tamatukin taas linjoilla, kiva :) Mua kans jo jännittää, että missä te kohta asutte. Toivottavasti joku paikka löytyy! Ja toivottavasti pääset sitten taas nettiinkin käymään vielä.

Niiloakseli: Sullahan on vasta niin pienet kp:t että eikai se lämpö vielä voi laskea. Jospa se on sellainen dippi sullakin, koita vaan niin on huomenna taas lämpö noussut.

Joo mä meen taas, pitäs korjata kokeita, mutta ei oikein jaksas innostua enää näin illalla.

Selkäkipu muuten alko nyt illalla. Selvä pms-merkki. Plääh :p

paipai

Vierailija
22/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä flunssaisiena kirjoittelen. Nuhaa ja kuumetta riittänyt jo kolmeksi päiväksi, sairalomalla olen torstaihin asti. Lääkärin mielestä on a-virusta.. kyllä olokin on kamala. kp nyt 18/28, ja parhaimmat tärppipäivät meni kuumeessa. eli hieman laiskasti on nyt vauvaa yritetty..

galluppiin sen verran että olen sairaanhoitaja, osapäivätöissä tällä hetkellä.

Tällasta tänään, nyt liian väsynyt kirjoittelemaan enempiä...

t. lotta2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin turha gynen käynti kuin vaan voi olla. Paikat on kunnossa (teki sisätutkimuksen ja ultras) ja ovis tulossa viikon päästä maanantaina (kuulemma taas 29 päivän kierto tulossa). 5 kiloo täytyy laihduttaa (samaan painoon mikä oli sillon kun tasan vuosi sitten raskauduin...). Jos ei tärppää niin elokuussa uudelleen lääkäriin. Voi V***U sanon mä. Olisin itekin osannu sanoa et ovis on viikonpäästä. Mitään vikaa ei pitäis olla. No mutta miks ei sit tärppää, kysympä vaan =( Ärsyttää.... Lääkäri oli tosi mukava nainen, mutta tuli sellanen olo, että oli vähän liiankin mukava, ihme kun ei päähän taputtanu et kyl se siitä kun vaan yritätte... Ja elokuussa uudelleen... Siihen mennessä mä taidan kyl olla jo hullujenhuoneella pyöreessä kopissa etsimässä nurkkia.

Ei muuta kun peitot pöllyämään sunnuntaina ja maanantaina. Ja sit pitäis plussaa tulla 13.3.!!! Näin lääkärini mukaan =/ Sen kun vaan näkis... Kaikenkaikkiaan jäi sellanen " tyhjän saa pyytämättäkin" olo tosta käynnistä.. Paitsi että toi tyhjä maksoi vielä 50 egee...

Nippara kp8/29 yk7

Vierailija
24/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nippara; Voi harmi sitä lääkärireissua:( Tuntuu et muutkin jotka on käyneet saman asian takia, on saaneet vähän samanlaisia ohjeita=ei mitään oikeaa apua.. Siis mitä nyt oon lueskellut.

ON: Mitä tapahtuu?? Kp 17/30-32, ja taas tänään on tullu limaa, samanlaista melkeen ku mitä tuossa aiemminki täs kierrossa. Kokeilin napukkaaki, ja se oli melkeosen korkeella ja taas semmoinen napukka, mitä se oli viime kierrossakin jossain vaiheessa..(tän takia pitäis ehkä laittaa näitä juttuja ylös, ku ei muista..) Välillä se oli miun mielestä vähän pehmeempiki, mut nyt taas ei..ja se oli kans jotenki " piilossa" , ehkä niin korkeella tms..Kysymys viisaammille, tarkottaako tää et ovis on ollu ja menny? Miten teillä muilla?

Anteeks ku koko ajan kyselen, mut ku näitä juttuja ei oo tullu paljoo aiemmin tutkailtuu..*nolo nolo*

No, nyt nukkumaan..

Vierailija
25/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa kirjottelen.. Ja omaa napaa, kun en muista mitä mä tuossa nyt äsken ajattelin... Täällä VIHDOIN kp 12 ja päästään tositoimiin :). Kävin apteekista hakemassa ovistikkuja, täytyy nyt tässä kierrossa vähän tarkemmin tarkkailla tuleeko koko ovista vai ei.

Gallupista: töissä käyn. Valmistuin 5 v sitten ja siitä asti raatanut töissä (äityisloma kelpaisi, heh)

Harmi että Nipparalla oli ollut tylsä gynekäynti. Eikö ne nyt mitään sanoneet, mistä voisi olla kiinni? Tai no, eihän se oikeasti tarvikaan olla muusta kiinni kuin onnesta ja vaan siitä että milloin tärppää... Eli siis, onnea meille kaikille! Ja hyvää yötä!

t.Minttu kp 12/28-30

Vierailija
26/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs olekaan tullut taas vähään aikaan kirjoiteltua aiempien tilitysteni jälkeen. Koitan kaikin tavoin hillitä tätä kuumeilua ja eikös vaan taas eilen ystäväpariskunta ilmoitti saavansa elovauvan.. Niinpä niin ja onnea vaan.. Tottakai olen iloinen ja onnellinen heidän puolestaan, mutta silti jotenkin tunsin olevani vähän kateellinen.. Hitto mikä mua vaivaa?!?

Kyllä tää on yhtä päivien laskemista. En tosin tiedä onko nyt meneillään kp 18 vai 22. Riippuu tietysti siitä, lasketaanko ne pienet tiputtelut jo kiertopäiviksi vai ei. No, joka tapuksessa tässä on nyt sit vielä kärvisteltävä pari viikkoa taas, kun kierto pysyy näemmä vaan epäsäännöllisenä.

Luin tuossa muutama päivä sitten, että on muillakin tuo pupuilujutska vähän pakkopullaa. Kuten myös täällä! Jotenkin tuntuu että ainoo syy miksi sitä täl hetkel on on vaan vauvan takia.. Mies onneksi on kyl ihan messissä, mutta musta tuntuu että ite ajattelen vaan kaikkee muuta sillää aikaa.. Mä en lainkaan pidä tästä olosta ollenkaan! Haluan taas olla oma itteni..

Ihan omaa napaa oli.. Ei vaan, nyt täytyy mennä, muuten myöhästyn bussista!

Hyvää päivänalkua kaikille! (ja niitä plussia!)

Vierailija
27/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiistaita vaan tännekkin :)

Korallin käyrä näyttää kivalle, omanikin oikein hyvälle. Omaa napaa nyt vain sen verran, että vessassakäynnin ovat tihentyneet ja välillä vähän etoo. Muuten ei mitään erikoista, toinen nega tälle piinaviikolle :D Olen varautunut testieni kanssa niin että saan testata joka päivä siihen asti kunnes ja jos menkat alkavat :D Jos vain tästä kierrosta olen raskautunut niin on se ihan täysin oppikirjaraskautuminen, ovulaation ja kinnittymisvuotojen sun muiden kera :) Epätodennäköistä? juu mutta aina saa haaveilla ;)

Mukavaa päivää kaikille ja tsemppiä raskautumiseen

+++++++PLUSSATUULIA++++++++

Lastwish kp 26/31 dpo 9

Vierailija
28/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positiivisin merkki lienee se, että viime viikon (kp 20-24) pms-oireet ovat kadonneet. Ja nyt jo kierto on pisin ainakin 7-8 kuukauteen. Voisikohan noista jo päätellä jotain? En taida vielä uskaltaa...

Alaselkää jomottelee, mutta se on mulla kipee vähän väliä. Alamaha on vähän arka, kuten ennen menkkoja. Nipukka melko korkealla, eikä ainakaan kovin pehmeä. En ole hirveästi " sisätutkimuksia" tehnyt, mutta jotenkin " pitkältä" tuo vaikutti. Vv melko vähäistä. Palellut olen jonkin verran. Kahvi ei maistu ihan yhtä hyvin, mutta se taitaa olla vaan mielikuvituksen tuotetta. Samoin kuin se, että eilen illalla oli hieman etova olo. No, ihmekös tuo kun eilisen aikana en mitään oikeaa ruokaa syönyt. Mutta esikoista odottaessa kärsin nimenomaan iltapahoinvoinnista, en aamuisin.

Tarkistin mahdollisen la:n oulun laskurilla, ja jos nyt olisin raskaana, niin la olisikin lokakuun puolella. En muistanut alkuun, että tuossa vauva-lehden laskurissa kun ei sitä kierron pituutta voi muuttaa.

Mutta, piinailen joka tapauksessa teidän seurassa ja jos täti tulee, niin sittenpähän jatkan edelleen marrashaaveissa.

anteeksi, kun en vielä muista teidän nimiänne niin hyvin että osaisin kommentoida jotain. Mutta muitakin piinailijoita täällä oli, sen sentään muistan:)

Plussasäteitä kaikille!!!

Uutu kp 28/22-27

Vierailija
29/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Tarille plussauksesta!

Täällä taitaa la siirtyä kuun loppuun kun äsken vessassa käydessäni tuli hiukan tuhrua paperiin:(eli eiköhän se täti sieltä oo porhaltamassa kunnolla kylään tän päivän nimiin vaikka oireet onkin ollut vahvat toiseen suuntaan:' (

No,oiskin ollu vaikea uskoa että ensimmäisestä kunnon yrityskierrosta ois tärpänny kun esikoisen yrityskin kesti sen 7kk...

Joten yritys jatkukoon,onneksi viikonlopuksi häämatkalle(mentiin jo kesällä naimisiin mutta ei oo aiemmin raskittu lähtee...)niin saa muuta ajateltavaa!

Plussaonnea kaikille+++++++

-blacka-

Vierailija
30/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään ollut samanlaisia kipuja? Anteeksi, kun taas omaan napaan tuijottelen. Eilen illalla oli tosi kipeä alavatsa. Sitten kun se loppui niin tuli hyvä olo. Torstaista maanantaihin oli tosi väsyttävä olo. sunnuntaina tuli illasta lievää alavatsa nipistelyä ja eilen illalla voimistui. Nyt ei tunnut mitään. Valkovuoto ei ole ollut, ehkä vähän kirkasta.

Luulin että tänään alkais menkat kp 21/25-26.

Ihanaa kun oli tullut paljon plussia!!! Onneksi olkoon!!

:)

Vierailija
31/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taas muista mitä piti sanoa..

Omassa navassa ei kuitenkaan muutoksia, eilen tuli sitä valkkarii, tänään ei oo näkyny..eikä mitään muutakaan.

Ai nii, sitä piti kysyä et Lastwishin tuota lämpötaulukkoa katselin, ja mitä ne kaikki punaiset pallot ja renkaat on siel ylä- ja alareunassa? Ja tais sydämiäki olla..

Niin ymmärsin et ovis on sulla ollu siinä, missä tuli lämpöihin notkahdus, mut muu meneeki sit vähä ohi..

Kovasti plussaonnea piinaajille!

Ja tietty muillekin..

Milenna kp 18/30-32

Vierailija
32/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt blacka käännytät sen tätin pois!!! Meillä kanssa eka yrityskíerto, ekaa lasta tehtiin vuosi (yks tm-raskaus välissä).

Jokos priscilla on testannut?

Heh, yritin tutkia tuota lastwishin taulukkoa mutta suoraan sanottuna en ymmärtänyt yhtään mitään. Hienolta se näytti, mutta minä olenkin taulukko-addikti joten kaikki taulukot vetoavat minuun suuresti :)

Taisin väittää, ettei kahvi maistu. Hah, miksiköhän sitten olen jo 4 kuppia juonut.... :):):)

Uutu taasen

Vierailija
33/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin vielä...

Mulla oli viime viikolla noin kp 20-24 omituisia kipuja ja vihlomisia alamahassa ja olinkin ihan varma menkkojen alkamisesta. Yhtenä aamuna nivuset/munasarjojen kohta oli tajuttoman kipeenä. Yks päivä lorisi vv oikein kunnolla, sit kuivui. Päänsärky, syöpöttely ja kiukkuisuuskin ilmenivät, sitten kaikki nuo katosivat.

Jospa..... :)

Vierailija
34/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omaa napaa lyhyesti...

Kahtena ehtoona ollut " kipeä" olo, eilen nousi lämmöt 37.3 ja tänä aamuna ne olivatkin eilistä korkeammalla. No... noihin lämpöihin silti parane tuijottaa, ne vain kertoo siitä että ovis on ollu ja menny ja keltarauhanen toimii. En sit alottanu teroja, kun tuumasin että luonto hoitaa hommansa.

Oottelen kuumeisesti korallin ja priscillan plussa uutisia.... Iik, jännitää teitin puolesta!!!

Ai nii, se galluppi. Sairaanhoitaja ammatiltani, mut kotona tällä hetkellä hääräilen.

Eppuliina 32/42 dpo 4

Vierailija
35/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uutu,yritetään käännyttää pois:)

Ei ne vielä ainakaan oo alkanu,eikä edellisellä vessakerralla taas tullu paperiinkaan mitään:Okummaa....mutta en kauheen toiveikas ole enää...

Hyvältä sun oireet kuulostaa kyllä:)Toivottavasti ois tärpänny!

Mullahan sillon viikko sitten,kp 21, alkoi se kumma vatsakipu,sinä päivänä suht voimakkaana ja sit jatkunu(ja edelleen jatkuu)semmosena kummana,ei kipuna...en osaa selittää...sellaista paineentunnetta ym...

Gallupiin en oo muistanu vastatakaan eli hoitovapaalla olen vielä(poika 1v5kk). Ammatiltani lähihoitaja, kotihoidossa työskentelen.

Palailen taas....

-blacka-(edelleen kp 28/28-30 tai sit 1/28-30..katellaan...)

Vierailija
36/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet oikeassa.... Jos olen oikein laskenut niin su tai ensi ma pitäisi menkkojen alkaa... vielä eilis iltaan, ennne kuin kivut loppui niin tuli kaksi kertaa kuvottava olo, hikoilutti ja yhdessä vaiheessa tuntui et olisi voinut kiukutella kunnolla, sit tuli sellainen olo että voisin itkeä.

En voi uskoa että heti toisella yritys kerralla olisi tärpännyt...

Vierailija
37/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

te ootte nii ahkerasti kirjotellu, ja mulla vähän kiirus, niin ei ehdi kommentoimaan erikseen, blackalle kuitenkin sen verran että alotin täällä sulle tädinkarkotusrituaalit!!!!

kukahan se kyseli mun testaamisesta? taidan la aamuna testata jos tarvetta tulee. Ihan menkoilta tuntuu... juoksen vessassa koko ajan tarkistamassa ja kosteelta tuntuu... mut ei merkkiäkään tätistä, vielä... mulla alkaa yleensä tuhrulla, mutta ei siis sitäkään... lämmöt alkaneet nousta nyt parin päivän sisällä, tulee kuuma aalto kohtauksia mut ei muuta... valkkaria ehkä vähän enemmän, kun olokin niin kostee... toissa aamuna ja eilen tuli aamusta kerran sellasta ihan ovislimaa, tänään ei sitäkään... kauheen jännää... varaudun kuitenkin tätiin...

priscilla 26/25-26

ps. tarkastin ed. kierrot kolmelta kuukaudelta, ja ne oli 27 (tuhrua 24), sitten 24 ei tuhrua, 25 ja yhden päivän tuhru.

Vierailija
38/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla kyllä kuulostaa oireet tosi hyvältä,eiköhän siellä pieni ihmisalku jo ole masussa:)Millon meinaat testata?

Mulla oli kans sillon kun esikoista aloin odottaa niin tuota vessassa ravausta,aina tuntui että nyt hulahti jotain mutta eihän siellä mitään muuta kuin vähän valkkaria:)

Mulla ei oo sit sen aamuisen jälkeen oo tullu edelleenkään mitään,jospas teidän karkotukset ois auttanu;)

No,en vieläkään riemuitse mutta toivo elää edelleen...

Mulla kun yleensä alkaa heti tulemaan ihan kunnolla,ei siis tuhruile alkuun. Piinailu jatkukoon:D

-blacka jälleen-

Vierailija
39/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lauantai aamuna ajattelin testata, sit on jo aika saletti, jos ei ole tätiä kuulunu... miks mul on niin saletti olo että kohta alkaa??

Vierailija
40/68 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää uskoa siihen:)

Voi kun mua jännittää sun puolesta!Ja kaikkien muidenkin tietysti!