Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~Marrashaaveet vko 8~~~

19.02.2007 |

Toivottavasti ei ketään haittaa, kun aloitin jo uuden pinon?

En malttanut odottaa ;)

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille tsempityksistä!! Nää kivut on aivan hirveet, käveleminenkin sattuu ja mikään ei tunnu auttavan. Onneksi ei enää montaa päivää.

Täällähän on monella jo jännät paikat, pricilla, lastwish ja koralli ainakin. Koskas meinaatte testata? Toivottavasti saatte plussan.

Onko kukaan tilannut kotitesti.fi sivuilta ovistestejä? Ajattelin tässä kierrossa kokeilla ja näytti tuolla olevan aika halpoja. Niitä täytyy nimittäin tilata aika monta, kun kierto on niin pitkä ja epäsäännöllinen.

En tajunnut eilen, että oli laskiaissunnuntai, tai luulin, että se oli eilen, mutta sit kalenterissa luki että se on vasta ens sunnuntaina. Ei muuten merkitystä, mutta tossa meidän lähistöllä ois ollu kiva tapahtuma lapsille, ois voinu tytön kanssa mennä sinne :( No ens vuonna sitten kahden lapsen kanssa ;) Toivossa on hyvä elää...

Hauskaa alkanutta viikkoa kaikille!!

F@iry kp2/32-49 Pitkä aika vielä puoliväliinkin...

Vierailija
2/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää aamun hiljaset hetket on ihania... Ainoa ketä talossa pitää meteliä on tuo marsu joka on herännyt yöuniltaan. Kyllä voi kahvi maistua hyvältä!

Priscilla: Koskas aiot testata??? Mulla ei olisi hermo varmaan pitänyt noihin päiviin, ois ollu pakko testata EDES kerran... Pidän sulle peukkuja!!!

Milenna: Katsoin tosta anatomian kirjasta sitä kiinnittymisaikaa ja se oli epämääräisesti 6-7 päivää. Mulla on silti vahva tunne siitä, että lienee silti hajontaa tuossakin aikataulussa aika lailla... Vai mitä tuumitte?

(.) Täällä odotellaan oireita on kumman hiljaista...

Eppuliina kp 31/42 dpo 3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta täältäkin, väsyttää niin pirusti olisin voinut nukkua pidempään ;)

Lapset kun heräävät niin ei auta jäädä pötkölleen, paitsi huomisaamun pyydän mieheltä nukkumislomaa oon niin naatti.

).( Lämpö taas hiukan korkeammalla kuin eilen ja heräsin valtavaan pissahätään, toisaalta hurjan hyviä merkkejä mutta skeptinen minä ei usko niihin. Tänään pitäis r-testien tulla postissa (enhän mä malta sitten olla testaamatta kuitenkaan) Rinnat on muuten ihan valtavat, joko menkkaoireita tai jotain muuta mutta mä en mahdu rintaliiveihini ja sekös on miehen mieleen x) Olen mä muutenkin turvoksissa, lempihousut puristaa mutta niin aina viikkoa ennen kuukautisia ;) Eilen illalla iski kaamea himo saada salaattia, onneksi kaapista irtosi salaattitarvikkeet ja jonkun etikkakastikkeen väkersin myös oli TAIVAALLISTA. Piinaviikko, miten ihmeessä tän taas selviää :DD

Mukavaa maanantaita kaikille <3

Lastwish kp25/31 dpo8

http://forums.ovusoft.com/chart.asp?id=lastwish

Vierailija
4/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa napaa, kun nyt ei muuta mielessä liiku. Menkkoja ei vieläkään kuulu¿ :-o En uskalla oikein iloita, kun kierto on heitellyt viimeisen puolen vuoden aikana 22-27. Viime kierto oli 26 pv, joten jos tänään alkaisi niin samaan päästäisiin. Sitä edellinen kierto 22 pv, sitä ennen 25¿¿

Loppuviikosta olin jo aivan varma menkkojen alkamisesta; päätä särki, syöpötytti, alamahaan vihloi ja jomotti hieman, mahassa kurisi, ja etenkin pe tai la ¿aamuna (en muista kumpana) nivuset oliva aivan tajuttoman kipeinä. Alaselkäkin vihoitteli. Nyt ei sitten tunnu oikein missään mitään. Loppuviikosta aloin pitämään kuppia ja yhtenä päivänä valkovuotoa tuli tosi paljon, mutta sen jälkeen muuttunut kuivemmaksi. Erikoista ja ¿normaalikierrosta¿ poikkeavaa on se, että kupin laittaminen paikalleen on ollut jotenkin ihan tajuttoman vaikeaa?!? Ei se yleensä, vuoden harjoittelun tuloksena hankaluuksia aiheuta mutta nyt olen saanut taistella sen kanssa ihan tosissani. Tästä heti vedin johtopäätökset, että nyt on paikat jotenkin erilaiset¿:)

Mitään positiivisia oireita ei kylläkään ole. Kahvi maistuu (liiankin hyvin), ei pahaa oloa, ei väsymystä jne. Tunteet kyllä pinnassa, mutta muuta poikkeavaa ei taida olla. Toisaalta edellisiin kiertoihin verrattuna nyt varsinaiset menkkaoireet puuttuvat. Mulla on tosiaan vuoden sisällä alkanut tulla pms-oireita ja aina vaan kovempia menkkakipuja ja nyt ei sitten tunnu mitään?!? Paitsi mahassa " kurisee" kuten aina ennen menkkoja.

Tästä tuli nyt aivan oman navan tilitys. Antakaahan minulle jotain muutakin ajateltavaa, kiitos!

Uutu kp 27/22-27(?)

Vierailija
5/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tänään se gynen aika... Ja jännittää ihan kamalasti. Outoa, ei mua kyllä yleensä lääkärilläkäynti jännitä, mutta nyt mahaa vääntää ja hirvittää... Kun en oikeestaan tiedä mitä sille lääkärille edes sanoisin. Kai se nauraa mut ulos kun sanon että vasta 6kk yritystä, kai sitä pitäis olla vähintään vuosi että jotain tehtäis... Oon odottanu pari kuukautta tätä lääkäriaikaa (ihan niinkun se käynti muka mulle sen vauvan antais.. Eiköhän siihen tarvita tota mun ukkoa ;) ) ja nyt tuntuu et voisin melkein perua. Hirvittää kun oon lukenu niistä muiden gynekäynneistä, kun ei ole ollut mitään hyötyä, käsketty vaan jatkaa yrittämistä... Voi apua, miten tääkin nyt on niin vaikeeta... Ja taas joudun sit alusta asti kertomaan lääkärille miehen kromosomiviasta, keskeytyksestä... Voi ei :/ Ja ärsyttää kun toi edellinen tätikin kun tuli myöhemmin kuin normaalisti, kun olin ajatellu että lääkäri olis ultralla kattonu et onko siellä jo ovista tulossa ja silleen. Laskelmieni mukaan olis nyt ollu kp 12 just sopivasti (ovisplussa yleensä kp15) mutta kun täti tuli normaalia myöhemmin niin nyt vasta kp8. Grrr... Ikinä mikään ei mee niikun suunnittelee.

No tulipa vaan omaa napaa taas...Anteeks!

Plussatkaa nyt joku, niin saisin taas minäkin vähän toivoa =) Plussia, plussia, tahtoo kuulla plussista!!!!

Nippara kp8/29 (33) yk7

Vierailija
6/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, en ehdi nyt kauheesti kommentoimaan kellekkään mitään, kun mutsi ja faija on tulossa kohta kylään, niin pitää vielä pukea päälle jne. Mut nippara, onnea lääkärille!! hyvin se menee.

Tänään tosiaan 25/25-26 ja oireina ei kumpaankaan puoleen mitään. Pms:t oli viikko sitten, mut meni ohi!! ainiin, uutta ehkä että eilen ja tänään aamulla herätessä oli kosteat fiilikset ja ihan samanlaista kun ovisvalkkaria tuli mut hetken aikaa... sellasta venyvää ja valkosta...

Vierailija
7/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti eppuliina vastauksesta!

Onhan tääl jännääjiä! Oikein kovasti plussaonnea teille kaikille! *peukuttaa ihan hulluna:)*

ON: Ei uutta..kp 17/30-32, ja mies kuulemma oottaa et hyökkään hänen kimppuunsa illalla:) Ei kai saa sit antaa sen pettyä;)

Ja illalla juteltiin et jos ei ala tärppäämään tässä tai ens kierrossa niin saan hankkia ovistikkuja, et tietäsin vähä paremmin millon se ovis oikeen on. Jos ees ovuloin..

Nyt on ne oviskivuiksi epäilemäni kivut loppunu, tai välil tosi harvakseltaan saattaa tuntua..liekkö se sit tarkottaa et ovis meni? En tiiä, ja koitan parhaani mukaan olla vaivaamatta sillä päätäni liikaa, kun eipä sille mitää voi, vaikka niin oliski. Ollaan tehty parhaamme;)

Tyttö on näköjään menossa pahantekoon..heipat siis teille!

Vierailija
8/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red] Nipparako se oli tänään menossa gynelle? Tsemppiä sinne, toivottavasti jotain apua sieltä saat. Itsekin rohkenin tänään ja soitin itselleni lääkäriajan näihin kipeisiin, runsaisiin ja epäsäännöllisiin menkkoihin. Luulenkin, että terolut kuurin sieltä mukaani saan. Nyt vain alkanut vähän jännittämään, luin paljon terolut lääkkeistä ja joillain ollut positiivista vaikutusta ja joillain negatiivista, vähän siis skeptisesti odotan perjantaita, että mitähän doctor mulle määrää vai määrääkö mitään. Nyt myöskin alkanut tuo ovuloiminen mietityttämään, ovuloinko ollenkaan, kai ainakin joskus, kun kerta viime kierrossa sen keskenmenon sain. Nooh, täytyypi tilailla niitä tikkuja tällä viikolla, kukaan ei vielä ainakaan ole kommentoinut kotitestit.fi ovistesteihin, luulisi että kaikki ne on suht samanlaisia jokatapauksessa.

En malta odottaa, että te piinailijat testaatte, etenkin tari ja priscilla. Kyllä teillä on rautaiset hermot. Peukutuksia kuitenkin testailuun.

Laskeskelin ajankuluksi äsken jo seuraavia laskettuja-aikoja ja huomasinkin, että jos nyt en tästä meneillään olevasta kierrosta raskaudu, niin seuraava mahdollinen la olisikin jo 2008 vuoden puolella. Apua! Tuntuu niin pitkältä ajalta. :(

Pistetään pieni galluppi tähän väliin...

Gallup: Opiskeletko vielä vai oletko töissä?

Ai mullako tylsää...?? :)

F@iry

[ color/ ]

Vierailija
9/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gallupiin vastaan eka: Kotona kotona vain ollut jo 15 vuotta ;)

Tosin nyt on mielessä oman firman perustaminen sekä opiskelu ja ajattelin aloittaa ihan lukiosta :)

Tänään sitten aloitamme tämän lapsen teon heh.. eli tiedossa isännän selättäminen ;) Menkat loppui joten en ajatellut yhtään päivää jättää käyttämättä jotta saan se marras vauvan, yksi maras mukula mulla onkin.

Viime viikolla käytiin katselemassa koiranpentujakin oli ihania ja varmaankin 8 viikon päästä suunnilleen meille tulee pieni mäyräkoira tyttönen :) Nimikin pitäisi keksiä joten vinkkejä otetaan koiran nimssä vastaan :). Rekisteri nimi pitäisi alkaa H:lla mutta saaa muitakin ehdotella, koska rekkkari nimihän voi olla ihan muuta, kuin kutsuma nimi :)

Niin ja kp. 7/28-30

Vierailija
10/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rölli: Minkä rotuinen mäykky? Onko karkkis vai sileä, pitkä- vai lyhyt karvainen, kääpiö vai normaali? Mummollani oli monta vuotta sitten kenneli. Punaisia ja punamustia normaali kokoisia, sileäkarvaisia mäykkyjä. Sit mun serkulla oli punainen, pitkäkarvainen, kääpiö narttu. Haaveena musta normaali lyhytkarvainen uros. Mäykyt ovat ihania ja jos sille päälle sattuu niin vaativia ja ovelia. Osaavat olla seurakoiria ja tykkäävät nukkua samalla tyynyllä ja vaikka muuta. Onnittelen hyvän rodun valinnasta!

Vierailija
11/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhukset lähti, ja mä heti koneelle!!

joo, unohtu vastata et testailen vasta tossa perjantaina tai lauantaina jos tarvetta tulee testaukseen... mulla toi viime täti oli sen verran outo, että odottelen rauhassa yli normikierron joka on siis 25-26.

G: töissä olen liikunnanohjaajana, ammatiltani psyk.sh. ja huhtikuussa alotan uudessa työssä nuorten huumeyksikössä, töissä olen ollut siitä lähtien kun kuopus täytti 2, eli nyt kolme vuotta. Ensin sairaalassa katkasuosastoilla, sitten nuorisokodissa ja yt sitten alotan siellä uudessa.

Vierailija
12/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaan lyhytkarvanen, normaalikokoinen, musta ruskeinmerkein ja metsästyslinjainen. Hän tulee pääsemään niin kettujahtiin, kuin peuran ajoon :) Niin ja narttu otetaan :)

Siis mä olen aivan myyty mäykkiin ne on niin ihania pieniäsuuria koiria :)

Vierailija
13/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rölli: Hvyä että rupeatte sitten käyttämään metsällä. Tulee koiralla metsästysvietti ja turha energia purettua metsään. Muutaman kerran olen ollut ajokokeissa koiran ohjaajana ja olen myös ollut luolakokeissa mukana. Mukavaa touhua...

Nyt iski koirakuume :) Niin ja onhan mäykky hyvännäköinen kun on kroppa timmissä kunnossa ja karvakiiltää...

Kerro välillä kuulumisia, miten teillä on pennun kanssa lähtenyt menemään.

Serkun kääpiö mäykky soi pedigree-raksupussista vain lihaisat palat ja loput levitteli lattialle. Osasi valita ruokansa...

Vierailija
14/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastwish:katselin käyrästäsi että olit tainnu testinki jo tehdä. negasta älä huolehdi, dpo8 on vielä kooooovin varhainen. Itse olen aatellut, ett jos ei dpo12 näy herkällä testillä mitään niin sit luovutan, mut sitä ennen en. Kun se tosiaan se kiinnittyminen voi olla vasta dpo10 (ja joskus sen jälkeenkin!!). Hyvät lämmöt sulla kyllä on, kadehdin.

(sitten LTI-varoitus(liikatarkkaainfoa), ällöä tekstiä tulossa :) )

Itellä lorahtelee nyt vetistä kirkasta tai sit sellaista vaaleaa, niinkuin semmosta " lotionmaista" (olipa sana..) valkkaria kovasti, tällainen kierto tällä kertaa vaihteeksi, rasittavaa suoraan sanoen, kolme päivää oli kuivaa oviksen jälkeen ja sit alkooi tämä. Eikös se valkkari luteaalivaiheessa ole muuten estrogeenipiikin ansiota, tietääkö joku? Mietin vaan että onko se huono homma, jos estrogeenia on rutkasti tässä vaiheessa.

Piipaa, oletko vielä linjoilla, sua kaipailen, ja käyrääsi käyn kurkkimassa päivittäin :) Kohta alkaa sullaki olla ovisaika käsillä. Olikos nyt niin että sun mies on nyt lomalla tai muuten sopivasti maisemissa, ettei mene ovisaika ohi? Hyvä homma jos näin on.

Joku kysyi, koska testaan. No mulla vasta 6 päivää oviksesta, yritän sinnitellä tuonne perjantaille, jolloin olis 10 dpo. En tingilläkään ole nyt tilannut testejä. Kaapissa on yksi ainut acon10, jonka aion puolittaa ja testata siis kahdesti. Kaapissa on lisäks yks apteekin oma, jonka ostin jo aikaa sitten alkusyksystä. Esikosta aikanaan testasin apteekin omalla, joten säästän tuota siihen hetkeen ku oon varma että oon raskaana ja testaan sillä kauniit viivat ja laitan testin talteen. Mulla on esikosta tehty testiki tallessa vielä ja viivat näkyy vieläkin :) Toivottavasti pääsee tuo kaapinkin testi käyttöön ennen ku menee käyttöaika umpeen...

Nippara: miten meni gyne?

Uutu: sulla on mahtavat kiertopäivät menossa. +++++ säteitä!

Galluppiin: töissä olen. Kieltenope yläkoulussa. :)

Kaikille tasapuolisesti tärppionnea tähän kiertoon!!

Koralli73 kp 22/n.29 dpo 6 yk7

Vierailija
15/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on taas ollu vähän hiljaiseloa meikäläisellä. On tää alkukierto aina niin tylsää aikaa. Mut nyt aletaan taas päästä pikkuhiljaa oviksen ootteluun joten jsokos sitä ehtis palstallekin useemmin.

Meillä vaan sattuu kuopuksen 2v synttärit just oviksen aikoihin, mut sille ei mahda mitään. Täytyy järjestää sitä kahdenkeskistä aikaa vaikka väkisin..

lastwish! Mä en tajua miks, mut mun kone tilttaa aina, kun yritän aukasta sun käyrää! Korallin käyrä kyllä on aina näkyny ihan ilman ongelmia.

Tässä mun lämmöt, vaikka vielä siinä nyt ei mitään ookkaan tapahtunu.

http://www.fertilityfriend.com/home/kpsy

Näyttikös tuo Korallin käyrä pienoista kiinnittymisdippiä? *peukuttelua* =D

Hmm, nyt en taas muista yhtään mitä piti naputtaa.

Mutta ainakin ne normaalit plussaonnen toivotukset kaikille! =)

piipaa kp 8/29 vasta ..

Vierailija
16/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tota estrogeenijuttua myös miettiny ja yrittäny selvitellä. Se kun on kai ainoo mitä multa ei vielä ole tutkittu joten oon jo kuvitellu, että siinä se vika piilee vaikken oo ihan tarkkaan selvillä, että miten sen vähyys/liikatuotanto vaikuttaa.

Pitääkin ruveta taas ettimään siitä lisää tietoa.

Toisaalta kuitenkin tuo lisääntyny valkkari on monella ekoja r-oireita niin ei se välttämättä ole mikään huono enne. Mut vaikee sanoo.

Mulle iski viime kierrossa kuiva kausi vasta just ennen menkkoja mikä oli omituista..

Vierailija
17/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen merimies, stujuna seilasin " pienen" ikäni.

Esikoisen saatuani jäin maihin ja siitä alkaen oikea titteli lienee kotiäiti! =D

Vierailija
18/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

piipaa00 minkälaista oli merillä?

Mun isä on ollut koko ikänsä merillä keittiössä " pääkokkina" ja minä heiluin vauvana siten aika paljon mukana :o) itse en muista muuta kuin että äitini oksensi välillä tosi rajusti kun oli vähän huonompi keli :o)

Omanapa: raskaus haave tältä kuulta on heitettävä metsään. Aamulämmöt tänään 35.8 eli normissa mennään... nyt alkaakin lupaavasti koko perhe sairastua joten loppukuu menee näissä merkeissä. Pojat kuumeessa kaikki yskii ja itsellä mynthonit on nyt parhaat kaverit :o)

Galluppiin vielä: nyt olen yhdeksättä vuotta kotona mutta hakupaperit kouluun lähtee tällä viikolla ja toivottavasti olen syksyllä opiskeleva kotiäiti :o)

Niiloakseli kp 19/28

Vierailija
19/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaisesti silmäilin pinon läpi ja galluppiin on vastattava että hoitoalalla olen 13v on työvuosia takana. TAmmikuussa aloitin uudessa työpaikassa, osastollamme toimii pienimuotoisesti äitipoli, että bonus ultrauksia ja KTG-käyriä on sit mulle luvassa, varsinkin kun mua aletaan kouluttaa hoitamaan sitä äpolia.

mites priscillan tilanne etenee, plussa tuulia puhaltelen sinnepäin*puuh*

ja ommoon nappoon, oon saanu tämän kierron pidettyä näppini erossa mittareista ja muista vekottimista, oireita ei nyt oo minkäänmoisia, ei vaikka kuvittelis ja toivois.on eroa todellakin kierroissa. piinistelyt meillä on täällä menossa ennenkaikkea sen suhteen että vieläkään ei tiedetä missä viikon päästä asutaan.

t.tamatu 23/28

Vierailija
20/68 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset