*Elokkaat vk.8 ma-ti*
Kommentit (42)
Oli niin kylmää, ettei lenkistäkään tullut kuin kierros. Ei noi koiratkaan tai oikeammin niiden tassut tykkää tällasesta pakkasesta vaan kohkasivat jo kotiin päin tarpeet tehtyään. Enkä laittanut vastaan.
OPE: Toivottavasti nautit irtiotostasi ja minilomasta koko rahalla. Oli ilo saada sut näille nurkille! Ja olit ihan oikeassa, on niin julmetun hyvä =) Thanks!
NALLUKKA: Mä jo olin laittamassa sut nettipimentoon *khihkhih*. Pääasia että asia klar. Mietin muuten myös, että vaikka miehes lähtee ehkä kuten ennen muinoin Alppendaaleille, saattapa tuo matkan aikana huomata jotain outoa ennenkuulumatonta tunnetta syränalassaan =) Nii se on vaan multa ja meiltä jääneet lyhyemmät ja pidemmät laskettelureissut lasten myötä, mutta joskus taas sitten. Mies tässä kyselikin, että missä iässä pojat voi laittaa mäkeen. Naureskeltiin, että on siinäkin näky, kun isä viipottaa laudalla edellä ja kolme poikasta tulee perässä kuin ankanpojat. Ja kun yksi kaatuu niin kaikki ajaa päälle yhdeksi kasaksi.
PIAlle piti muuten vielä laittaa, että jos typy löysi nyt mieleisen maun, niin sitähän kannattaa antaa sitten jonkun aikaa ja opetella sitä syömistä ja ennenkaikkea antaa niitä hyviä kokemuksia ruokailusta. Meillä maissinaksut on nyt ihan pop.
Nyt toi koira tossa jurputtaa vieressä, kun ei lenkki purkanu energiavaroja, joten lähden leikkimään sen kanssa.
Pumpuli taas
Kerkesimpäs hätäiseen käymään vielä tänään.... ;)
Pantouflelle: Hotelli Villessä 2hh kustantaa muistaakseni (sori tää pää...) 45 eukkoa. En tiiä mitä Ilves kustantaa, mutta arvaan, että enämpi. Käy oikeesti kattomassa tuo Hotelli Villen kotisivu, siellä on nuo hinnat. Ja teille järkkääntyy kyllä 2hh lisävuoteella. Tavoite olisi, että saataisiin se Ville mahdollisimman täyteen eloisia. Tällä hetkellä näyttäisi aika hyvältä jos sulle (siis teille) vaan passaa sinne tulla myös..... Paa jooko vaikka mulle meiliä tuonne nallukka006athotmailpistecom???
Kiitos vielä Pumpulille kun hoitelit tuon huhuilun Pantouflelle ;)
Ukko lähtee pe reissuun tuonne alppilandioihin (en oo vihreä kateudesta, en..) puoleksitoista viikoksi ja sitä ennen menee kaikki päivät vaikka mihnä juoksemisiin... Itse hankittuja päänsärkyjä, siis.
Nuihin kesäkinkerijuttuihin jos luvallanne saan paneutua oikiasti tuossa viikonvaihteessa vasta. Läjään vaikka ihka uuden pinon silloin?
Väsyneille jaksamisia oikein kovasti, isot jaksamishalistukset (..............)
Kaikille tapaamillemme eloisille aleksilta ja minulta KIITOS, olipas kiva nähdä ;))
Oishan noita juttuja jos vaan joku viittis kuunnella (?) mutta nytton mentävä...
nallu ja " harakka" aleksi2508