Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kommentoitte, jos joku tykkää jostain mitä itse inhoatte?

Vierailija
03.11.2024 |

Työkaverini suuttui, kun sanoin että katkaravut on mun mielestä oksettavia ja hänellä oli niitä salaatissaan eväänä. Ilmeisesti olisi pitänyt valehdella, että ne on mun suurinta herkkua??

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Vierailija
2/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en sano mitään. Työkaverini saavat syödä evääksi ihan mitä haluavat. Tuollaiset kommentit kannattaa pitää ihan omassa päässään, eikä avata suutaan lainkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valehtele, jotain tollasta toisen ruoasta sanoisi joku 6-8 vuotias eikä kukaan työssäkäyvä aikuinen. 

Vierailija
4/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan mun makuun. Se riittää, mutta sanon vain, jos erikseen kysytään mielipidettä.

Vierailija
5/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole idiootti, enkä ikinä kommentoisi noin lapsellisesti.

Vierailija
6/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyttiinkö sinulta mielipidettäsi katkaravuista? Jos nimenomaan kysyttiin, hyvin olisit voinut vastata jotain neutraalia kuten että et niistä niin välitä. Jos ei kysytty, miksi kommentoit muiden ruokia?

Vierailija
7/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot varmaan yhden mun miehen tutun hengenheimolainen. Tuli taloomme käymään ensimmäistä kertaa, ja käytti vierailun kertomalla, mitä kaikkea meillä olevaa inhoaa kovasti. En osannut kun nauraa jälkikäteen, niin kömpelöä käytöstä.

Vastauksena varsinaiseen kysymykseen:

- Lähtökohtaisesti en kommentoi toisten eväitä. Miksi pitäisi? Muutoinkin yleensä on parempi olla hiljaa kun puhua tyhmyyksiä.

- Jos olen tilanteessa, jossa odotetaan jotain kommenttia (kuten edellä mainittu tupariesimerkki), kehun mielestäni kivoja juttuja. Itse en ole modernin sisustustyylin ystävä omassa kodissani, mutta osaan kehua niitä asuntoja, että onpa tilavaa/avaraa/valoisaa/raikasta jne. tilanteeseen sopivaa. Eväsesimerkissä saattaisin sanoa, että näyttääpä herkulliselta (moni ruoka, josta en pidä, näyttää silti hyvältä)

- Jos olisi pakko ihan sanoa, etten jostain pidä (esim. työkaveri tarjoaa niitä rapuja mulle), sanoisin kohteliaasti että ei kiitos, ei tee mieli tai että ei ole mun makuun.

Tällaisen pitäisi kai olla ihan tavanonaista sosiaalista älyä?

Vierailija
8/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"parhaat" on just nää tyypit jotka alkaa verbaalisesti yökkäilemään jonkun muun ruoka-annokselle...joskus voi pitää sen turpansa kiinni ja maailma jatkaa silti pyörimistä.

Vierailija
9/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että OK. ITSE EN TYKKÄÄ. 

Sitten saatan kertoa mistä itse tykkään ja kysyä, tykkääkö toinen siitä. Kannattaa vaihtaa puheenaihetta, jos alkaa oksettaa. Ei saa haukkua toisen ruokia.

Vierailija
10/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene oksentelemaan omia mielipiteitäni kenellekään varsinkaan jos niitä ei kysytty ja kysyttäessä osaan vastata että en itse tykkää/ ei ole minun makuuni... tms. 

Vierailija
11/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää koirista. 

Vierailija
12/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toinen syö just leipää ja yrittää säilyttää ruokahalunsa, ei ole hyvä mennä kommentoimaan jotain oksetusjuttuja tai paheksumis. :D

Vierailija
13/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät pidä kaikesta. Näin on varmaan aina ollut? Se, että et pidä jostakin, ei tee siitä huonoa.

Vierailija
14/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä aloitus on kenties provo, mutta mun äitini on just tollainen. Alkaa jossain ravintolasskin yökkimään ja kovaan ääneen selostamaan just tuollaisia "minä en kyllä yhtään tykkää" ja on kyllä oksettavaa jne. 

Mulla menee ihan hermot kun tulee mun kotiini myös moista käytöstä esittämään. Niin ällöttävän moukkamaista ja lapsellista.

Vierailija
15/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kommentoi mitenkään. Makuasiat on niin henkilökohtaisia.

Vierailija
16/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä aloitus on kenties provo, mutta mun äitini on just tollainen. Alkaa jossain ravintolasskin yökkimään ja kovaan ääneen selostamaan just tuollaisia "minä en kyllä yhtään tykkää" ja on kyllä oksettavaa jne. 

Mulla menee ihan hermot kun tulee mun kotiini myös moista käytöstä esittämään. Niin ällöttävän moukkamaista ja lapsellista.

Onhan hänelläkin oikeus mielipiteeseensä? Vai eikö ole?

Vierailija
17/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia on paljon... Mitä kommentoitte heille takaisin? Joskus menee vain niin hämmennyksiin toisen töykeydestä että ei osaa sanoa mitään. Olisi mahtavaa olla sanavalmis..

Vierailija
18/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

I pity the fool!

Vierailija
19/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä valehtele, jotain tollasta toisen ruoasta sanoisi joku 6-8 vuotias eikä kukaan työssäkäyvä aikuinen. 

Entinen kollegani sanoi ruokalan jonossa ollessaan ruokaa paskaksi.

Tämä naisihminen myös kysyi useasti toisilta, kuinka voivat syödä tota paskaa.

Vierailija
20/29 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en mitenkään ellei niitä tuputeta minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi neljä