Miksi vanhemmat ihmiset ei käy syömässä pizzoja, hampurilaisia, kebabbeja ja siipiä?
Vanhemmat ihmiset ostaa perunoita ja syövät niitä melkein jokaisella aterialla. Sen huomaa kaupassa kun vain vanhat ihmiset laittaa perunoita pussiin eikä juuri koskaan nuoret.
Miksi vanhemmat ihmiset syö perunoita ja nuoret roskaruokaa?
Kommentit (120)
Ihan samaa hiilari roskaa perunat on
Kävin juuri eilen 88v äitini kanssa pizzalla. Muuta kysyttävää?
N52
Mä söin eilen pizzaa, tänään perunamuusia 🤔
Ranskalaiset ovat perunaa, jos et vielä tiennyt.
Siksi koska vanhemmat ihmiset eivät ole uusavuttomia vaan osaavat itse laittaa ruokansa.
Parhaat siivet saa ku tse valmistaa kotona
-vanhus
Vanhemmat ihmiset haluavat syödä oikeaa ruokaa, eikä vain välipaloja ja herkkuja.
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa hiilari roskaa perunat on
Ei ole. Otat laarista kuorineen ja keität kotona. Ihan eri ravintoarvot kuin einesranuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat ihmiset haluavat syödä oikeaa ruokaa, eikä vain välipaloja ja herkkuja.
Pizza, siivet ja hampurilaiset ovat oikeaa ruokaa, eivät välipaloja tai herkkuja. Ei se jauheliha, vehnä ja tomaatti muutu välipalaksi sillä, että laitat ne pizzan muotoon spaghettibolognesen sijaan. Eikä kokolihapihvi muutu herkuksi sillä, että sen syö sämpylän välissä pottumuussin sijaan.
Eivät halua olla läskejä ja haluavat elää pitkään, toisin kuin sä.
Iän myötä sairaudet kasvaa, kolesteroli, verenpaine ja aineenvaihdunta hidastuu.. Miksi pitäisi mättää moskaa naamaan?
En ole koskaan syönyt siipiä. Miksi pitäisi?
N25
Luultavimmin siksi, etteivät he ole kasvaneet niitä syöden.
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska vanhemmat ihmiset eivät ole uusavuttomia vaan osaavat itse laittaa ruokansa.
Pizzaa, hampurilaisia ja siipiäkin voi tehdä ihan itse. Ei tarvitse syödä vain perunaan, jos kokkaa omat ruokansa.
Ei noilla pizzoilla elä vanhaksi.
Tupakoitsevat pizzamummot on kotona tai sairaalassa,koska eivät voi liikkua.
Vierailija kirjoitti:
Ei noilla pizzoilla elä vanhaksi.
Tupakoitsevat pizzamummot on kotona tai sairaalassa,koska eivät voi liikkua.
Italiassa eletään pidempään kuin Suomessa, vaikka pizza on siellä ihan normaali arkiruoka
Perunoista saa mm folaattia. Kebabia en söisi ellen olisi nälkään kuolemassa ja muuta ei olisi tarjolla.
Tottuneet syömään niitä ja sekin voi olla ylellistä, että niitä saa kaupasta. Ei tarvitse kuokkia pellolla.
Itse ihmettelen jo sitä, miten kukaan voi syödä valkoista makaronia tänä päivänä. Mutta meidän ikäluokan vanhat syö edelleen. Läskit lätisee ja nälkä ei lähde millään. Silti syö sitä paskaa.
hä