Minkälainen ihminen sanoo ettei ulkonäöllä ole mitään merkitystä?
Kommentit (38)
On se tärkeä mutta ei kaikkein tärkein asia.
Vierailija kirjoitti:
Hyväitsetuntoinen
Eli sellainen joka saa hyvännäköisen.
Vierailija kirjoitti:
Hyväitsetuntoinen
Mulla on tosi huono itsetunto ja en meikkaa. Ajattelen aina etten ole tarpeeksi hyvä kaunistautumaan. En usko että meikkamattomuus kertoo hyvästä itsetunnosta
Rumapainoinen taikka Ikänainen taikka wanhusnainen.
Harhakuvitelmiinsa joko tosissaan uskova tai sitten sellainen, joka haluaa antaa muille tietyn vaikutelman itsestään.
Riippuu tarkoitatko elämässä yleensä, mielenrauhan kannalta vai puolison valinnassa!
Puolison valinnassa alkusysäys voi olla ulkonäkö, mutta loppupeleissä se ei ratkaise mitään.
Elämässä yleensä ei ulkonäkökeskeinen ole tasapainoinen ja onnellinen, aina on jotain parannettavaa.
Sellainen jolla on hyvännäköinen puoliso.
Sellainen ,jolle ulkonäöllä ei ole merkitystä. Eikä ole huomannut ,että oma ulkonäkökään olisi mihinkään vaikuttanut.
Itse olen rakatunut kaksi kertaa, eikä kummallakaan kertaa ulkonäkö ollut mikään tekijä.
Ehkä ihminen joka osaa kertoa myös asiayhteyden.
Ihminen, joka on keskivertoa älykkäämpi. Tämäkin keskustelu osoittaa sen.
Kuten jo täällä aiemmin todettiin: ulkonäön merkitys riippuu kontekstista. Parisuhteessa ulkonäöllä on merkitystä siinä mielessä, että todennäköisesti suurin osa tahtoo parisuhdekumppanin, jonka kokee myös seksuaalisesti viehättäväksi. Ajan myötä ulkonäön merkitys vähenee. Sanoisin, että ulkonäöllä on jossakin määrin merkitystä, mutta yleensä yritän olla katsomatta pelkästään ulkonäköä ja antamaan mahdollisuuden vaikkei heti kipinöisikään.
Sokea. Paitsi hekin tuntevat sormillaan millainen iho ja luusto toisella on.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen, joka on keskivertoa älykkäämpi. Tämäkin keskustelu osoittaa sen.
Ei vaan tietämätön.
Testaapa vaikka hakusanoja "ulkonäön vaikutus työelämässä" ja ylläty.
No onko sillä?