Helleturvotus
On ehkä ärsyttävintä helteessä. Paino nousee kun nestettä kertyy ja vasta viileämmällä ilmalla lähtee. Ei ole edes painon kanssa tekemistä tällä. Olen vain turvonneen näköinen jatkuvasti.
Kommentit (15)
Täällä toinen, aivan todella ärsyttävää. Ei auta kivennäiainwidwn juominen. Hetkeksi helpottaa uiminen, mutta ei siellä voi 24/7 olla. Mua aina naurattaa nämä keskuntoon projektit, joita itsekin harrastin. Helteellä kahden päivän jälkeen oli vatsalihakset tipotiessään. Jestas. Enää en stressaa, kun lämpimällä olen kuin pallo.
Niin ja tarkoitin ettei liity siihen onko muuten yli- vai normaalipainoinen. Mulla on ollut näin jo kauan. ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä toinen, aivan todella ärsyttävää. Ei auta kivennäiainwidwn juominen. Hetkeksi helpottaa uiminen, mutta ei siellä voi 24/7 olla. Mua aina naurattaa nämä keskuntoon projektit, joita itsekin harrastin. Helteellä kahden päivän jälkeen oli vatsalihakset tipotiessään. Jestas. Enää en stressaa, kun lämpimällä olen kuin pallo.
Mulla on meneillään vauvavuosi ja vaikka olen karistanut kiloja niin helle sai mut näyttämään taas siltä että voi morjens. Housuja en pidä, mutta ei ne meinais mennä jalkaankaan. Tunteekin näyttävänsä tosi hyvältä kun on yksi pökkelö. ap
Mansikoiden syönti auttaa. Kyllä lähtee nesteet iloisesti.
Vierailija kirjoitti:
No ei sekään auta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sekään auta.
Nää ananas ja mansikat-tyyliset ohjeet ei toimi yhtään. Mikä toimisi niin jos vetäisi illan tiukkaa viinaa lähtisi nestepöhö kehosta. Sitä vain en tee kun en juokaan edes enää. ap
Olen abu salim ja minula helle ripuli.
Vierailija kirjoitti:
Helleripuli vois ehkä auttaakin. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei sekään auta.
Jos auttaisi, niin mä en olisi turvonnut koskaan. Syön mansikoita joka ikinen päivä.
T: se, joka on unohtanut kesäkunnon... ;)
Välillä helteellä pötsi turvotus on niiin valtava ettei varpaitansa näe ja en ole kehopositiivinen!
sairastan kilpparin vajaatoiminta niin turvotus on takuu varma
Aion kestää tämänkin kesän kuin mies 🤭 ( mitä sekin nyt sitten tarkoittaa?!)
tsemmpiä 🍀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helleripuli vois ehkä auttaakin. ap
Ei auta mulle sekään. Pahentaa vaan, koska kyse on yleensä silloin nestevajeen aiheuttamasta ummetuksesta eli ohivuotoripulista. Ei auta tiukka viinakaan. Kokeiltu on, sekin lisää turvotusta.
Vierailija kirjoitti:
Välillä helteellä pötsi turvotus on niiin valtava ettei varpaitansa näe ja en ole kehopositiivinen!
sairastan kilpparin vajaatoiminta niin turvotus on takuu varma
Aion kestää tämänkin kesän kuin mies 🤭 ( mitä sekin nyt sitten tarkoittaa?!)
tsemmpiä 🍀
Mulla on myös vajis, mutta turvotus on paljon vanhempi vaiva. No joo, koitetaan kestää! ap
Olin myös viime viikolla monta päivää turvonneena, mutta omalla kohdallani onneksi lopulta auttoi kun vain join väkisin vettä ja teetä tuplat normaaliin verrattuna pieninä annoksina pitkin päivää, toisinaan kävin monen tunnin kävelyillä ja seuraavaksi taas olin pari päivää kotona pelkällä arkiliikunnalla nesteiden juomista jatkaen. Mutta tiedän kyllä tuon tunteen kun joskus mikään muille toimivista keinoista ei auta joten myötätunnot ap:lle! :/
Edellinen jatkaa että tuosta jatkuvasta nesteytymisestä kyllä tuli ripsakin joten ehkä se tosiaan oli se turvotuksen poistumisen salaisuus :DD
On siis ollut tätä niin kauan kuin muistan eikä siihen vissyt tai vedet tai urheilut/liikkumattomuus auta. Ei ananaksen syönti, ei mikään. ap