Irstaimmat fantasianne?
Haluaisin nuolla nuoren salitytyön pyllyä heti hikisen pakaratreenin jälkeen
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin satulaksi Riikka Purran polkupyörään!
M 49
Polkupyörän satulakin pääsee useimmin ja lähemmäksi naista kuin minä, mites teillä muilla
Minä kiihotun kun haistelen pyörän satuloita, se on lähimpänä mitä pääsee naista
Minun fantasia olisi että minun puolisolla olisi vakirakastaja ja minä munalukossa. Minun täytyisi laittaa sille kuva vaimosta että minun tyttöystävä valmis sinulle, ja kun olisivat panneet niin olisin keittänyt kahvit valmiiks ja saisin luvan tyydyttää itseäni sen aikaa kun kahvit juotu ja lähtiissä kiittäsin vierailusta
Minut vietäisiin retuuttamalla tukun verkkokärryyn pers paljaana kontalleen ja teipattaisiin siihen , rätti silmille ja kaikki ohikulkijat naisivat hulluna minua , isot tummat velttomunat imettäisivät mulkkunsa kovaksi ja saisin lastit kurkkuun , välillä saisi remmillä kankkuun.
Istuisin riippukeinussa selällään , jalat ylöspäin , katsoisin kun 3 isomunaistakorstoa hellästi panisivat vuorollaan vaimoani , samalla itseäni nuoltaisiin analista ja otettaisiin suihin.
Kolmenkimpassa naisille squirttauksen nuoleminen vuoron perään niin että saavat laueta suuhuni ja sillä välin toinen saa ottaa kalua anaaliin
Puhemie H-a silkkilakanoilla sidottuna peppu valmiiksi avattuna ja rasvattuna odottaa kiimaisena kullin valuessa kiimalimaa isoa kaluani.
Vaimo kiimoissaan hieroisi pyllynposkia lateksikäsinein ja liukuvoiteilla höystettynä , puristelisi pussejani ja välillä liuttaisi kätensä kyrvänvartta , pikkuhiljaa pyörittelisi sormin analin ympärillä , kunnes se raukeasti vapautuu ja sinne lipsutellaan sormi kerrallaan , aikansa hipsuteltua ottaa hän hiuksista kiinni vetää päätä taakse päin ja työntää pienen kätensä rannetta myöten analiin...
Vierailija kirjoitti:
Puhemie H-a silkkilakanoilla sidottuna peppu valmiiksi avattuna ja rasvattuna odottaa kiimaisena kullin valuessa kiimalimaa isoa kaluani.
Minun haaveissa seikkailee sama mies ja vaimoni jonka römpsyttimestä pääsen ryystämään JH-a:n siemenet.
Nähdä kun kuka tahansa suuri johtaja tumputtaa villisti kotinsa makuuhuoneessa , nähdä kuinka hän istuisi suurehkon dildon päälle joka katoaa kehoon juurta jaksaen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun haaveissa seikkailee sama mies ja vaimoni jonka römpsyttimestä pääsen ryystämään JH-a:n siemenet.
Jotain tällaista olenkin päässyt kokemaan!
Vierailija kirjoitti:
Nuolettaa anaaliani useammalle noi parikymppiselle naiselle, naida rajusti takaa, laueta suuhun ja lopuksi kusta heidän suuhun.
Et pysty.
Kokeile ensin tyttäresi kanssa. Ainiin. Se on jo vanhempi. Mutta kokeilkaa.
Laittaa vaimolle virtuaalilasit päähän , pyörittää siinä upeata lesboseksiä ja antaa samalla hartiahierontaa , odottaa niin kauan että tunnistaa vaimoa olevan aivan märkänä , perään mustien miehien gangbäng video jossa isoilla meloilla työstetään vaimoni näköistä naista , lopuksi työntää isolla silokonidildolla vaimoa joka kiimoissaan vääntelehtii yhä lasit silmillä ja kokee olevansa juuri tuo nainen .
Vierailija kirjoitti:
Minut vietäisiin retuuttamalla tukun verkkokärryyn pers paljaana kontalleen ja teipattaisiin siihen , rätti silmille ja kaikki ohikulkijat naisivat hulluna minua , isot tummat velttomunat imettäisivät mulkkunsa kovaksi ja saisin lastit kurkkuun , välillä saisi remmillä kankkuun.
Olet ns.mies ?
Siehä sälli oot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain tällaista olenkin päässyt kokemaan!
Ole kade.
Haluaisin nussia nuorta salityttöä kolmen kimpassa mustan miehen kanssa. Kaluni olisi kuitenkin lukittu siveysvyöhön ja saisin lykkiä vain sträppärillä
Haluaisin päästä laskemaan lämpimät lastini anopin märkään pilluun
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin nussia nuorta salityttöä kolmen kimpassa mustan miehen kanssa. Kaluni olisi kuitenkin lukittu siveysvyöhön ja saisin lykkiä vain sträppärillä
Ja musta mies lykkisi sinua?
Olisin pukkiin kahlittuna mahalleni ja useampi mies. Minua piiskattaisiin siveysvyössä ja naitaisiin suuhun ja perseeseen. Aina tulisi uusi muna ja pumppaisi spermat suuhun ja anaaliin ja piiska laulaisi. Sitten olisin pimessä edelleen pukkiin kytkettynä ja odottaisin seuraavaa kierrosta spermaa valuvana. Aamulla minut heitettäisiin ulos siveysvyössä ja sanottaisiin avain tulee postissa joskus. Makailisin jonkusen päivän kotona palautuen mutta en voisi runkata siveysvyön vuoksi. Sitten posti toisi avaimen ja saisin runkata että sperma lentää. Mies hutsu 38.
Näkisin kuinka joku "instagram-vaikuttaja" ottaisi itsestään salilla riettaan kuvan ja menisin haukkumaan sitä. Etkö tiedä kuinka näytät kaikille nuorilla naisille esikuvaa siitä, että kelpaat vain jos esittelet miehille runkkumatskua nettiin?
Tee se sitten kunnolla, jos teet. Sitten laitan sen ottamaan suihin ja kuvaan kaiken. Lopuksi kun sen naama on täysin sotkussa, niin laitan sen poseeraamaan samalla tavalla kuin sen alussa ottamassaan kuvassa.
Sitten kerron, että lähetän kaikille sen seuraajille kyseisen valokuvan ja niillä on mahdollisuus ostaa just kuvaamani suihinottovideo 10 eurolla. 50 000 seuraajalla tulee ihan hyvä potti mulle.
Dlg suhde nuoren täysi-ikäisen estottoman tytön kanssa.