Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jestas tuo Anna todellakin on P-I-E-N-I!

Vierailija
18.02.2007 |

Kun seisoi Ellenin vieressä, niin oli puolet kapeampi ja lyhyempi vaikka ei Ellenkään mikään kovin iso ole (pitkä tosin)..!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikait se nyt alle 150cm ole?? Voihan se olla, että kasvaa vielä.

Vierailija
22/47 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko biologian tunti jäänyt väliin, ei se vaan enää kasva, kun kk on alkanut

Vierailija:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

149 senttinen nainen on tilastojen näkökulmasta yhtä outo kuin 177 senttinen nainen... molemmat ovat nimittäin yhtä kaukana keskiarvosta joka on suomalaisella naisella 163 cm... Ja kyllä hän 149cm on kauniinpi kuin 177 senttinen koripalloilija josta ei siroa saa tekemälläkään...

Vierailija
24/47 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkän pään näkee luulee että vartta olisi enemmän ja leveyttä.

Vierailija
25/47 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
26/47 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on lapsi vielä!!!!! Ton ikäsellä laihalla tytöllä voi kasvu olla vielä kesken. Jotkut kasvaa vielä pituutta lukiossa ja vartalon muodot muuttuu pyöreämmiksi.

Itseäni säälittää, että pieni tyttö ketkuttelee aikuisten maailmassa paljastavissa vaatteissa. Limaset aikuiset äijät kuolaa sen perään ja naiset haukkuu huoraksi.

Vierailija
27/47 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tulee lantiota ja rintoja, nyt hän on vielä teini-iässä ja vartalosta sen huomaa, ettei ole täysi nainen vielä. Enkä tällä nyt tarkoita lihomista, vaan pientä naisellista pyöreyttä, ettei ole tasapaksu.

Vierailija
28/47 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykynuorissa on vaikka kuinka paljon itseäni pidempiä ja samanpituisia naisia. Itse olen kolmevitonen ja aina ollut opiskelupaikoissa ja tuttavapiirissä ja työpaikoilla useita samanpituisia naisia. En todellakaan koe olevani mikään jättiläinen., Vaatekokoni on 36-38 ja olen synnyttänyt neljä lasta. Muutenkaan en tajua tätä pituuskeskustelua. Minkä helvetin sille voi jos on lyhyt tai pitkä. Jokainen olkoon se mikä on. Enemmän kuin pituudestani san nuorena kuulla painostani, joka ärsytti sen takia että olin muka liian laiha. EN lihonut söin sitten mitä tahansa ja aina sai kuulla just sitä , että sä et varmaan syö mitään.

Vierailija
29/47 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä mummeleita tällä palstalla pyörii?

Vierailija
30/47 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan aikanaan pitänyt syöttää kasvuhormonia jos on jotenkin vajaakehityksinen.

Vierailija
31/47 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi olla 165 cm ja siro niin kuin olenkin :-)

Vierailija
32/47 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi ihmisen luulisi kehittyvän vielä sekä henkisesti, että fyysisesti tuon aikuisuuden rajapyykin jälkeen. joiltakin tuo kehitys on valitettavasti näemmä evätty

Vierailija
33/47 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 150 cm ja 42 kg, 26- vuotias olen. En koe olevani erityisen pieni. Vaikka kyllä sitä minulle jatkuvasti taivastellaan, että oletpa sinä pieni ja lapsikinko sulla on?! :O Minulla on siis poika 11 kk:tta.

Vierailija
34/47 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä tai mitenkään silmiinpistävää. Joku yli 185 on jo tosi pitkä. Mutta näiden taskukokoisten mielestä kaikki 175 senttiset ja siitä ylöspäin on jotain jättiläisiä. Hekoheko.

Vierailija
35/47 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sellainen keskinkertaisuuden huipentuma. Kadut on täynnä sellasia keskimittaisia taviksia, joten mieluummin pikkuinen ja siro tai sitten gasellimaisen hoikka ja pitkä.

Vierailija
36/47 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelee lukiossa, seurustelee ja suunnittelee tulevaisuutta täysillä niin kuin nuoren ihmisen kuuluukin. Pari vuotta sitten oli vielä ihan lapsi mutta nyt ei enää todellakaan,nuori mies jo.

Vierailija
37/47 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tosin ei ärsytä, vaikka minun lyhyttääni aina taivastellaan ja kutsutaan kummallisilla lempinimillä kuten pikku- myy, pirpana, pikkuinen yms. :)

Mutta se ÄRSYTTÄÄ, jos minua aliarvioidaan pituuteni peruseteella. Esim. kerran eräs lihava äiti sanoi minulle, että miten jaksat hoitaa ja kantaa poikaasi, kun olet niin pieni?!:O Noh, kai minä nyt omaa poikaani jaksan hoitaa. Vaikka hän onkin jo puolet omasta pituudestani ja painava. Isokokonen minun kokooni nähden.

Enkä kyllä ihmettele erityisesti pitkiä ihmisiä, minulla on paljon pitkiä kavereita.:)

-48-> 150 cm 42 kg ja poika 11 kk

Vierailija
38/47 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ylpeältä vaikutti pienuudestaan ja kyllähän se nätti olikin.

Vierailija
39/47 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

48, 52

Vierailija
40/47 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se aina kumma, miten kauhean haloon tän palstan ihmiset saa aina pituudesta. Ja kommentit on tosi kypsiä tyyliin, ei mulle ole mitään väliä kuinka pitkiä muut on, kunhan eivät ole pygmejä/jättiläisiä. :))) Juupa juu.

Mä olen itse siinä pygmin rajalla (ja siro), ja kyllä olen saanut kuulla ikäni aikana kaikki nää " totuudet" , että en syö ja jos syönkin niin varmaan myös oksennan, ja lyhyt ihminen ei voi olla aikuinen ihminen... Hohhoijaa. Mulle ei ole koskaan tullut mieleen morkata pitkiä naisia heidän pituudestaan. " Syöt varmaan kuin hevonen" , " Tuuleeko siellä ylhäällä" , " Sä et varmaan saa ikinä miestä kun oot noin epänaisellinen" ... Ei varmaan paljon lämmittäisi sydäntä, jos jokainen " pygmi" tulisi tällaisia teille pitkille laukomaan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi