Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmin kysymys, mitä teiltä on kysytty juuri synnyttäneinä ja vauvan saaneina!

Vierailija
25.02.2007 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaalan käytävällä mieheni ja appeni kuullen: " Montako tikkiä ommeltiin?" Mitäköhän se silläkin tiedolla teki...

Vierailija
2/18 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi sanoi ensi töikseen, että " sitten vaan kotona äkkiä toista tekemään" .

Muuten joo, mutta kun se synnytys meni kaikilta osin päin metsää ja päättyi siihen, että myös kohtu poistettiin kaiken muun ohella...

Ei taida anoppi vieläkään ymmärtää miksi tuli itku just sillä sekunnilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksessä 13-kuinen adoptiolapsi Kiinasta

Vierailija
4/18 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin juuri saanut vauvan massun päälle kun kätilö kysyi että tiedätkö mikä vastuu vauvassa sitten on? Siitä tulee juuri sellainen mitä te siitä kasvatatte

antoi siis saarnan samantien kun vauva oli syntynyt, eiköhän noita asioita kerinnyt 9kk aikana miettimään ihan tarpeeksi

olin siis 16v silloin ja ilmeisesti kätilö kuvitteli etten tiedä asioita joista hän kysyi ja saarnasi

oli tosi ärsyttävää

Vierailija
5/18 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukkainen:

olin juuri saanut vauvan massun päälle kun kätilö kysyi että tiedätkö mikä vastuu vauvassa sitten on? Siitä tulee juuri sellainen mitä te siitä kasvatatte

antoi siis saarnan samantien kun vauva oli syntynyt, eiköhän noita asioita kerinnyt 9kk aikana miettimään ihan tarpeeksi

olin siis 16v silloin ja ilmeisesti kätilö kuvitteli etten tiedä asioita joista hän kysyi ja saarnasi

oli tosi ärsyttävää

Vierailija
6/18 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sairaalan käytävällä mieheni ja appeni kuullen: " Montako tikkiä ommeltiin?" Mitäköhän se silläkin tiedolla teki...

Kysyi myös että annettiinko sulle peräruisketta ennen synnytystä. Jaa ei, no teit sitten kakat synnyttäessä :)

Vierailija
7/18 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen enempää syitä erittelemättä (mukana sekä fyysinen poikkeavuus, että hieman huolimaton lääkäri) kohtu repesi niin pahasti, että verenvuodon tyrehdyttäminen ei onnistunut ja siksi kohtu poistettiin. Huonoa tuuria, no can do =(

Ei kukaan ehtinyt anopille tilannetta kertoa. Minä kun ajattelin, että on helpompaa kun asiasta ei tarvitse tuoreeltaan puhua. Vaikka en tiedä olisiko se vaikuttanut mitenkään, anoppi kun on tässä vuosien saatossa kysellyt useaan otteeseen, että miksei tehdä toista lasta...

-5-

Vierailija
8/18 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittääköhän sulla maito, ku oot noin pieni...

Vierailija
9/18 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...poikamme syntyi sunnuntaina ja hänellä oli heti syntyessään pari finnin näköistä näppylää ihollaan. Maanantaina hän oli kokonaan niiden peitossa ja ihan kamalan näköinen. Soittivat johtavan ihotautilääkärin paikalle. Minulle sanottiin, että heti vauvan kanssa vauvalaan odottamaan, lääkärillä ei ole kuulemma aikaa odotella ja lääkäri kutsuu koppiin.

Kävelin aikani vauvalassa poika sylissä ja lasikoppiin ilmestyikin lääkäri. Hän vilkaisi minua, mutta ei sanonut mitään. Ajattelin hänen olevan lastenlääkäri. Mies selasi kopissa papereitaan, vilkuili kelloaan ja puhisi. Kohta hän jo tempaisi oven auki ja huusi hoitajaa, hoitaja tuli viivana paikalle. Mies alkoi karjumaan naiselle, ettei täällä ole vastasynnyttänyttä äitiä. Hoitaja kysyi minulta, että oletko äiti " Nieminen" ja vastasin myöntävästi. Lääkäri kääntyi katsomaan minua ja alkoi huutaa, että " OLETKO SINÄ SYNNYTTÄNYT EILEN??? EN VOI USKOA!!!" . Sylki lensi lattialle kaaressa, kun tämä infektiolääkäri messusi....

Vierailija
10/18 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä synnytyksen jälkeen. On aina ollut huolestunut painostani, vaikka olen aina ollut hoikka :).

Vierailija
11/18 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhoitaja osastolla sanoi että onpa siinä pikku-äidillä iso vastuu...

Vierailija
12/18 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te nyt vaihdatte sitten auton parempaan ettei lapsen tartte hävetä vanhempiaan kun naapurin isännälläkin on bemari? (Meillä oli kuplavolkkari).

Vierailija
13/18 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti olla tosi hauska!

Vierailija
14/18 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri miehineen tuli katsomaan, ja tämänkin yksityiskohdan tulin siinä kertoneeksi. Kaduin kyllä hetkeä myöhemmin hartaasti, sillä kaverin mies totesi : " No ei vähään aikaan voi harrastaa tuplapenetraatiota" .

En ihan heti keksinyt mitään sanottavaa. Hänet tuntien heittää kyllä välillä tod. outoa läppää, mutta tämä on yksi ikimuistoisimmista.

Vierailija
15/18 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi kyllä kaivaa sen huumorintajunsa takaisin hyllyltä:) Onpas elämä taas vakavaa!

Vierailija
16/18 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulivat katsomaan sairaalaan kun toinen tyttömme oli syntynyt. Heti ovesta päästyään appiukko sanoi; no, nythän teillekkin tulee suurperhe. Minä siinä ihmettelemään että miten niin suurperhe, onko kaksi lasta nykyään jo suurperhe? Appi vastaa, ei, vaan täytyyhän teidän vielä yrittää poika saada!

Tämä on kyllä jäänyt mieleeni, mutta en ole apelle vihainen kun tunnen hänet ja tiedän ettei mitään pahaa tarkoittanut, mutta voisi toki hieman miettiä mitä sanoo.... Tykkää kyllä kovasti meidän tytöistä ja tytöt papastaan :=)

Vierailija
17/18 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että " missäs se nyrkillätapettava on?" . tiedän kyllä että ko. termillä tarkoitetaan pientä ja avutonta, mutta en silti ois halunnut sellaista mielikuvaa päähäni lapseni ekana juhlapäivänä. tai ylipäätään.

mun ukkini nyt oli semmoista vittumaista sorttia, mielellään laukoi pieniä ilkeyksiä ja katseli tyytyväisenä vastapuolen ahdinkoa.

Vierailija
18/18 |
25.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" sattuuko se?" -juu ei satu ihan ihanan tuntuista työntää vesimeloonin kokoista vauvaa jalkovälistä.. :S

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi