Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalipainoinen, urheilullinen, pehmeäluonteinen nörttimies mahdoton yhdistelmä?

Vierailija
10.12.2023 |

Moni väittää, että naisen on helppo löytää mies, vaan... 

Olen autismin kirjon piirteitä omaava nörtti nainen, tykkään hiljaisesta elämästä, scifistä, lautapeleistä jne. Toisin kuin vastaavat miehet, olen myös normaalipainoinen ja urheilullinen. Seksuaalisesti en valitettavasti syty itseäni pehmeäkehoisemmista miehistä, mutta kaipaan kuitenkin ns. pehmeää luonnetta, koska en itse ole kovin sopeutuva.

Olen huomannut, että valitettavasti pehmeä keho ja pehmeä luonne korreloivat. Normaalipainoiset miehet ovat useammin, ehkä korkeamman testosteronin vuoksi, myös luonteeltaan jyrkempiä, besserwisseröivämpiä ja yleisesti k-päisempiä. Mikä taas myös tiputtaa kiinnostukseni välittömästi nollaan. 

Joku normokundi (ei-nörtti) taas ei kiinnosta, kun ei ole henkisesti mitään yhteistä. Olen muutenkin aika pihalla ns. normiheteroiden välisestä kommunikaatiosta. En osaa naisen roolia, eikä miehen tarvitse minulle osata miehen roolia. Olisin mielelläni suhteen dominoivampi osapuoli. 

Luulisi, että nörttien keskuudesta siis mies helposti löytyy, vaan ei ole vielä tullut sopivaa komboa vastaan. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy, mutteivat he mitään itseriittoista burgeri-jonnaa ota, kun mukaviakin naisia on olemassa.

Vierailija
2/11 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ulkoisesti pehmeä submissiivinen mies ja vie se salille sun kanssa. Kohta se ei olekaan enää ulkoisesti niin pehmeä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosin naapurintyttönaisia.

T. KM

Vierailija
4/11 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyy, mutteivat he mitään itseriittoista burgeri-jonnaa ota, kun mukaviakin naisia on olemassa.

Nörtit naiset on burgeri-jonnia ja normonaiset ei jaksa nörttejä, joten...

Vierailija
5/11 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs se ikä skaala

Vierailija
6/11 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sellaisia laihoja nörttimiehiä pehmoluonteella, ei niillä ole pelastusrenkaita. Mutta oliko tässä nyt hauikset ja vatsapalat haussa?

Vierailija
7/11 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun taso ja vaatimukset ei kohtaa.

Vierailija
8/11 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muuten vastaan ap:n kuvausta, mutta en ole nörttityyppiä. On mullakin omat kriteerini enkä usko tulevani kovin hyvin juttuun ap:n kanssa.

M30

Vierailija
9/11 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on 2-3 luonne ei tasosi voi olla 6 korkeampi, vaikka olisit kuinka normaalipainoinen ja urheilullinen.

Todennäköisesti et kuitenkaan ole instamalli/missi tasolla ulkonäöllisesti, niin olet sellainen tason 3-5 nainen.

Vierailija
10/11 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi tuollainen pehmo asuu kanssani saman katon alla. Tai no, ei hän kyllä mikään nörtti ole jos sillä siis meinataan jotain koodaamista tai pelaamista koneella, mutta yhdessä me tehdään aika usein palapelejä ja pelataan esim trivial pursuitia. Ja kumpikin liikkuu paljon ja yhdessäkin lenkkeillään mahdollisuuksien mukaan (kummallakin vuorotyö niin vapaat menee usein vähän tyhmästi ristiin kuten tänään).

Vierailija
11/11 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä vastaan APn kuvausta, mutta en ole erityisen urheilullinen. Teen fyysistä työtä niin siinä on omasta mielestä päivän urheilut, kotona sitten pienet kehonpainotreenit ja venyttelyt rutiinin vuoksi.

180cm 70kg, joten ei minussa kauheasti ylimääräistä ole, jos se nyt kiinnostaa tietää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi