Miten saisin upeat käsivarret kotikonstein? Allit siis veks!
Ostin niin ihanan mekon kirppikseltä joka sopii täydellisesti vaikka matkalaukkuun mukaan illalliselle tai kaupunkikierrokselle, nähtävyyksiin jne mutta ongelma on se että se on hihaton.
Eli miten taion käsivarteni sopivaksi tuohon mekkoon?
Seuraava reissu tulossa nyt vasta huhtikuussa eli tässä olisi puoli vuotta aikaa tehdä jotain.
Auttaako kuminauhajumppa? Painot?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Jos et pitäisi minishortsejakaan koska liikaa fläsää reisissä/pebassa niin newsflash, ihan sitä samaa fläsää on käsivarsissasikin
Minishorsit eivät ole ongelmana itselleni :) Itse asiassa viime kesänä kuljin suht usein jopa hihaton toppi + minishortsit -asussa ihan täällä kotioloissa vaikka kauppaan jos piti yllättäen lähteä eikä hävettänyt lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et pitäisi minishortsejakaan koska liikaa fläsää reisissä/pebassa niin newsflash, ihan sitä samaa fläsää on käsivarsissasikin
Minishorsit eivät ole ongelmana itselleni :) Itse asiassa viime kesänä kuljin suht usein jopa hihaton toppi + minishortsit -asussa ihan täällä kotioloissa vaikka kauppaan jos piti yllättäen lähteä eikä hävettänyt lainkaan.
😅 Häpeät kroppaasi mutta et häpeä kroppaasi? Koita nyt päättää. Tarkoitin että jos haluat ne "upeat käsivarret" sun vaan täytyy laihduttaa. Jos et halua laihduttaa etkä haluakaan niitä upeita käsivarsia, sekin on tietysti ok.
Ei niitä alleja millään pois saa, koska ne johtuu venyneestä nahkasta. Nahkaa on vähän vaikea kiinteyttää, paitsi kasvattamalla sitä hauista ja täyttämällä ne pussit, mutta sitten jos hauis jostain syystä pienenee on allien kokokin kahta suurempi
Paras olisi ollut, jos olisi jättänyt niiden kasvattamisen kokonaan väliin aikoinaan
En ole koskaan ollut kuin korkeintaan BMI 30 ja siitä lähtien olen pudottanut nyt tosiaan usemman vuoden aikana BMI 24 asti. Mitään saleja tms en ole kokeillut mutta voisihan sitä koittaa ottaa jonkun kotijumpan tms tavaksi iltaisin.