Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa tilata ruokaa jostain Woltista

Vierailija
03.11.2024 |

Lötköttelin kotona yksin lauantai-iltana  ja alkoi tehdä mieli pitsaa. Parikymppinen tytär neuvoi minua puhelimessa tilaamaan pitsan Woltista. Olin ihan että en kyllä viitsi ketään vaivata, ulkona on niin huono ilmakin ja kello on paljon. Sanoin, että kyllä mun pitää itse oma pitsani jaksaa hakea, jos semmoisen haluan. Tytär oli ihan että, äiti, me ollaan poikaystävän kanssa tilattu ruokaa vaikka keskellä yötä.

Nyt on sukupolvien välinen kuilu.

Nousin sohvalta, puin vaatteet päälle ja hain itse sen pitsan 😀 Onko muita ei-kehtaajia?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ehkä kehtaamisesta ole itselläni niinkään kyse vaan siitä, että en ole valmis maksamaan siitä että joku tuo minulle vaikka sen pitsan kun voisin sen itsekin hakea.

Vierailija
2/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehitysmaan alkuasukkaat  ovat tulleet Suomeen juuri palvelemaan sinua. Vaikka keskellä yötä! Tilaa ihmeessä pitsaa woltista, vaikka sataisi räntää vaakasuoraan. 

TÄMÄ!

Mieluummin hae itse kuin tuet or.jatyötä! Googlaa, millaista liksaa saavat yms!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kehitysmaan alkuasukkaat  ovat tulleet Suomeen juuri palvelemaan sinua. Vaikka keskellä yötä! Tilaa ihmeessä pitsaa woltista, vaikka sataisi räntää vaakasuoraan. 

TÄMÄ!

Mieluummin hae itse kuin tuet or.jatyötä! Googlaa, millaista liksaa saavat yms!

Noin 2,5 tonnia kuussa, ei ole huono palkka työstä, jossa päätät itse työaikasi jne. Ei ole orjatyötä nähnytkään.

Vierailija
4/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009978498.html

Kolme tonnia kuussa noin 30 viikkotyötunnista on hyvä palkka, plus tipit päälle,

Vierailija
5/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkalla pitseriaan minua kiusattiin toistamiseen. Kaadoin kiusaajan maahan, riisuin housuni, menin kyykkyyn kiusaajan kasvojen ylle ja ulostin ison lastin löysää ulostetta suoraan kiusaajan suuhun ja naamalle. Pakotin hänet syömään koko lastin. Kiusaaminen loppui siihen.

Ap

Lapsikin huomaa ettet ole ap vaan palstaa terrorisoiva psykopaattipunikki.

Vierailija
6/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas kehtuuttaa, piti siivota mökki talvikuntoon.  Mutta jo nuorena opin "minkä voit siirtää huomiseen, älä tee sitä tänään"

Vierailija
7/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa riistää ravintolaa.

Volt ottaa provisiona 30% tilauksen hinnasta.

Kohta kaikki ravintolat konkurssissa.

Vierailija
8/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa riistää ravintolaa.

Volt ottaa provisiona 30% tilauksen hinnasta.

Kohta kaikki ravintolat konkurssissa.

Tämä.

Vierailija
9/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alustatalouden yritysten liiketoimintamalli ei toimi ilman ihmisen riistoa, malli on virheellinen. Ehkä asiakkaidenkin pitäisi muistaa tämä aikana, jolloin palveluiden ja tuotteiden vastuullisuutta syynätään ostohetkellä yhä tarkemmin.

En tilaisi ikinä. Riistää sekä kuskeja että ravintoloitsijoita. 

Kannattaa vähän perehtyä asiaan. 

Vierailija
10/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PIzzaahan on tilattu iät ja ajat suoraan pizzerioistakin, jolloin se raha jää heille. Olisit voinut tarkistaa, että saako sieltä suoraan vai pitääkö tilaus kierrättää Woltin kautta. Vaihtoehtoja kuskaamiselle löytyy yhä. Toisekseen niin rasvaisen ruuan voikin hakea itse ja pieni liikunta tekee hyvää ennen sen syömistä. Oikein toimit! Tyttäresi sen sijaan on pian iso ja pullea,. jos keskellä yötä syö.

Vierailija
11/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilaan pitsan kotiinkuljetuksena vaikka pizzeria on tuossa lähellä, mutta ei ole autoa, joten mieluusti haluan sen lämpimänä. Ei ole koskaan tullut edes mieleen ettei kehtaisi. 

Vierailija
12/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että ruokaani kuljettaa kuka tahansa satunnaisen Woltkuskin kaverin kaveri, joka mahdollisesti hoitaa sivubisneksenä myös huumekauppaa eikä hygieniasäädöksistä ole mitään tietoa tai niistä ei välitetä.

Vierailija
13/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluiten menisin ravintolaan syömään, mutta nyt odotan Woltin kautta tilaamieni annosten saapumista. Näin tänään, koska sairaana en lähde tuonne loskakeliin autoilemaan kesärenkailla.

Vierailija
14/14 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiusattiin matkalla pitseriaan. Kävin pieremässä kiusaajien edessä. Peppuni rutisi kovaan ääneen ja pitkäkestoisesti. Todella polttavaa, pahanhajuista kaasua purkautui pepustani kovalla paineella kiusaajien päälle. He meinasivat pyörtyä hajusta ja anelivat armoa. Kiusaaminen loppui siihen. 

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan