Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ehkä sitten haluan olla pinnallinen diiva.....?

Vierailija
02.11.2024 |

Rakastan länsimaista taidemusiikkia - ja varsinkin oopperoita. Haluaisin käydä katsomassa ooppera- ja balettiesityksiä, mutta kun ei rohkeus riitä, lähinnä kai vaatteiden ja ulkonäköni vuoksi. Muitakin syitä toki on. Haluaisin käydä ravintoloissa syömässä - vaikka sitten yksin - mutta miten tässä kaikessa nyt pääsisi edes alkuun?

Panikoin ensinnäkin ulkonäöstäni. Haluaisin meikata, mutta kun en osaa. Olen 40+ enkä osaa meikata!!! Ihoni oli nuorempana täydellinen, nyt naamani on ihan kuin olisin jonkun rokkotaudin sairastanut, joten en todellakaan lähde mihinkään ilman meikkiä, kaikista vähiten oopperaan, balettiin tai ravintolaan.... Olen aina harrastanut nk. "shoppailua" ihan hyötyliikunnan merkeissä - siitä tulee yllättävän monta askelta, kun vaeltelen kauppoja kierrellen isossa kauppakeskuksessa.

Olen nyt muutaman kuukauden opiskellut yksityisesti klassista laulua ja nyt kun poistun kotoa, vaikka vain sisäpihalle roskia viemään, en voi lähteä ennen äänenavausta! Sentään sisäpihalla tai lähikaupassa voin meikittä arkimekossa pyörähtää.. Roskat vien ihan itse, mutta 90% kerroista juuri ennen kuin menen suihkuun, sen verran inhottaa roska-astioiden haju. Onneksi biojätettä tulee vähän ja pahvit, muovit, paperit yms lajiteltavat harvemmin haisevat, joten niin selviän järjissäni, vaikka en heti roskien viennin jälkeen ehtisikään suihkuun.

Suurin ongelmani lienee se, kun olen tumpuloinnin maailmanmestari - tai ainakin tosi kömpelö, epävarma tyyppi. No se kun en osaa meikata, en ole varma minkälaiset vaatteet mihinkin päälle ja en vaan tiedä miten toimia eri paikoissa ja eri tilanteissa. Jäädyn aina yllättävissä tilanteissa! Olen niin hajamielinen - voi kun saisinkin euron aina, kun ihan vahingossa ajatuksissani unohdan esim. käsilaukun naistenhuoneeseen tai kadotan käsineeni, rannekelloni tai jotain muuta, kompastelen omiin koipiini... Omaan nokkeluuteeni en ole (vielä?!) kompastunut kertaakaan...

Missä oppisin meikkaamisesta, tyylistä, käyttäytymisestä......? Apua!

Mielelläni pukeutuisin esim. Gerry Weber -tai Marimekon vaatteisiin.......

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mari mekon vaatteita ostan niin että ostan aina lahja kortin itelle kun on rahaa ja sitten kun on tarpeeksi lahja kortteja kasassa ostan jonkun ihanan vaatteen sieltä iteleni se on ainao tapa miten voin ostaa sieltä minä kin shoppailen ja joskus ostan jotain usein en kyselen myyjiltä ihanista vaatteista ja materaleista mstä joku on tehty ja aina niin ystä vällisiä ovat kaikki aina mulle sillonnkin kun vaan joskus vaan katon niin että ei voi ostaa mitän kun tilillä liian vähän velkasi en osta vaikka clarnnan kauta se n huono kun tulee liikaa itelle velkaa stten

Vierailija
2/3 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hae joku opettamaan jossai vaikka maskeeraajakouluun mee äläkä täällä vaan valita Ihmisillä on oikeitaki ongelmia!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Rakastu itseesi

2. Rakasta itseäsi

3. Ole itsesi paras ystävä - vietäthän itsesi kanssa 24/7 elämäsi loppuun asti.

4. Kuka tahansa auttaa missä tahansa rahasta - jos raha on ongelma, apu saattaa löytyä kirjoista

5. Muista olla lempeä itseäsi kohtaan

6. Näytä muille hyvää esimerkkiä itsensä hyväksymisestä hyväksymällä itsesi. Vain siten voit muuttua, se on muutoksen ensimmäinen askel!

7. Sano itsellesi ääneen: Olen hyvä tyyppi! Tänään muuttuu yksi pieni asia ja sitten seuraava ja seuraava....

8. Ole ystävällinen itsellesi ja muille.

9. Kohtele itseäsi kuin kohtelet muita (tiedän, alkuperäinen neuvo on juuri päinvastoin: Kohtele muita kuin haluaisit itseäsi kohdeltavan, mutta on ihmisiä, joille tämä neuvo on tärkeämpi nimenomaan näin päin!!)

10. Nauti elämästäsi, sinä ihana ihminen! Ne ohi kiitävät pikku hetket ja pikku asiat ja yksityiskohdat ovat sitten lopulta juuri niitä kaikista isoimpia asioita! :-)

Ps. Olet ihana, niin kuin me kaikki!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme