Onko 50v vanha
Kommentit (108)
Nainen on oikea nainen vasta siinä iässä
m57
Lähinnä elämäntavat tekee vanhuuden jo tuossa iässä?
Äitisi kertoo sinulle mielellään.
Kysy 20 vuotiaalta niin on vanha tai kysy 80 vuotiaalta niin ei ole. Suhteellista.
"Mutta kolmatta linjaa takaisin, kun kuljen
niin tiedän, että en yhtä vain saa
kun mä kolmatta linjaa takaisin, noin kuljen
niin tiedän nuoruutein jäänyt on taa
Voin itsetuntoa nostaa shekkivihollain
voi iskut ilkeät kostaa, jotka kerran sain
voin sylin lämpöä ostaa, jos mä tahdon vain
mut ostaa en voi nuoruuttain
Kun kolmatta linjaa takaisin, kuljen kerran,
niin tiedän yhtä en koskaan saa
On nuoruusaika tuo jäänyt taa"
Keski-ikäinen. Eli ei nuori eikä vanha.
Itsellä ikää 48v ja elän elämäni parasta aikaa.
Työelämä menee vauhdilla eteenpäin, tietää mitä osaa ja mitä ei, on itseluottamusta jne.
En haluaisi olla nuorempi, lapset alkaa olla jo omillaan pärjääviä, tosin nuorin on vielä 9v. Jotenkin tuntuu, että koko ajan tiedostaa enemmän mistä elämässä on kysymys. Elämä on tosi hyvää
Lapset ovat jo aikuisia, että on jälleen aika keskittyä itseen. Ei vielä liian vanha.
Hirveän haikeaa tämä on, lapset isoja ja itse vanha.
On vanha. Mutta voi olla samaan aikaan paremmassa kunnossa kuin nuorempi verrokki. Myös näyttää paremmalta. Tai omasta mielestä ainakin vanhat näyttää nuoria paremmalta. Nuoriin päätyy siksi, että oman ikäiset on henkisesti kuolleita.
Eikös se ole menopaussi-ikä, eli biologisessa mielessä silloin on vanha.
Riippuu ihmisestä. Jos pitää itsensä nuorekkaana niin voi ollakin nuorekas. Elämäntavat vaikuttaa jonkin verran.
Periaatteessa vanhuus ilmeisesti alkaa siinä 75v. Että siihen nähden ei ole vanha.
Vanha on vähän suhteellinen käsite, mutta kyllä viiskymppisellä on parasta ennen päiväys mennyt jo aikaa sitten. Yleensä siinä iässä tulee muutenkin kaikenlaista kremppaa. N53
Vierailija kirjoitti:
Itsellä ikää 48v ja elän elämäni parasta aikaa.
Työelämä menee vauhdilla eteenpäin, tietää mitä osaa ja mitä ei, on itseluottamusta jne.
En haluaisi olla nuorempi, lapset alkaa olla jo omillaan pärjääviä, tosin nuorin on vielä 9v. Jotenkin tuntuu, että koko ajan tiedostaa enemmän mistä elämässä on kysymys. Elämä on tosi hyvää
Mutta työttömänä tässä iässä ei ole kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Nainen on oikea nainen vasta siinä iässä
m57
Höpsistä.
Hyvä ikä.