Haluaako nainen välillä sikamiestä ja välillä herrasmiestä?
Vai jos sikamies innostaa, niin pitää saada aina sikaa ja sama toisinpäin?
Kommentit (14)
Ihan tavallista mukavaa miestä kiitos.
Minun unelmassa on jazzia ja puuvillaa, sikaa ei oleskaa.
Joo, miksikäs ei. Harvemmin saa kahta miestä. N31
Kaikki miehet on välillä sikoja!! Eli tyhmä kysymys!
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet on välillä sikoja!! Eli tyhmä kysymys!
Kyllä oikea herrasmies kohtelee naista aina hyvin, jopa silloin kun on aika erota ja syy on naisen petos.
Todella ikävää ettet ole kohdannut herrasmiestä, ovat kyllä aika harvinaisia.
Siat muistuttavat eniten ihmisiä. Kaikki miehet ovat sikoja, kun oikein silmiin katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Siikamiestä
Kuhakin hyvä.
Minä olen nainen, joka haluaa isoa sikaa!! Silloin kuin sikamies ottaa naisensa, niin nainen ei voi muuta kuin uikuttaa ja koittaa kestää, kun se kivikova k*yrpä kirnuaa p*llua nesteiden vain roiskuessa reisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siikamiestä
Kuhakin hyvä.
Kunhan ei lahnamiesoletettua.
Minä tarvitsen kahta miestä. Toisen kanssa pussaillaan ja halaillaan. Jutellaan asioista ja välillä hellää seksiä. Mutta hiljalleen tunnen kuinka jonkinlainen tyytymättömyys ja ärtyneisyys kasvaa.
Silloin menen panemaan toisen miehen kanssa, joka kohtelee minua huonosti ja jolle olen pelkkä keho, mihin hän tyydyttää tarpeensa kuten haluaa.
Sitten palaan ensimmäisen miehen luokse, joka lohduttaa ja hellii minua.
Vierailija kirjoitti:
Minä tarvitsen kahta miestä. Toisen kanssa pussaillaan ja halaillaan. Jutellaan asioista ja välillä hellää seksiä. Mutta hiljalleen tunnen kuinka jonkinlainen tyytymättömyys ja ärtyneisyys kasvaa.
Silloin menen panemaan toisen miehen kanssa, joka kohtelee minua huonosti ja jolle olen pelkkä keho, mihin hän tyydyttää tarpeensa kuten haluaa.
Sitten palaan ensimmäisen miehen luokse, joka lohduttaa ja hellii minua.
Saisinpa olla sulle se hellijämies. Kai kertoisit minulle, että sinun on pakko käydä muualla tyydyttämässä itsesi, kun minussa ei ole tarpeeksi miestä sinun tarpeillesi?
Herrasmiesten kanssa menevät naimisiin ja sika- eli jännämiesten kanssa sitten käyvät vieraissa kyllästyttyään saman varren päällä pomppimaan.
Mussa on kumpikin puoli samassa paketissa, ja siksi saan naisia.