Salkkuni ylitti juuri 200keur
Kenellekään en kerro paitsi veljilleni ja tyttöystävälleni. Minulle iso rajapyykki ja olen tyytyväinen itseeni.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
tyttöystävälle ei olisi ainakaan kannattanut kertoa, mutta mokasit jo.
On hän jo hyvän aikaa tiennyt että sijoitan. Hänellä on myös sijoitussalkku.
Onneksi olkoon, tuo on iso salkku.
Hienoa! Itse pääsin 100K ja sekin melkein 5 vuotta suunniteltua aikaisemmin. Puoli miltsiä tavoitteena kun pääsen eläkkeelle.
Ensin meni salkku, sitten meni tolkku ja sitten meni mukavasti muuten vaan..🎶
Hienoa! Onko vinkkejä? Kuinka kauan olet sijoittanut?
Osakesijoittaminen on siitä hienoa, että siinä voivat kaikki voittaa!
Vierailija kirjoitti:
Eivät ainoastaan voi vaan voittavat. Riittävä ajallinen ja maantieteellinen/yhtiökohtainen hajauttaminen. Ja tarpeeksi pitkä sijoitusaika. Ilmaista rahaa jaossa, mutta tietenkään se ei kaikille kelpaa. High water mark päälle 800 000 euroa, tällä hetkellä osakkeet ja rahastot hiukan alle 700 000 euroa. Ja kaikki normikeskipalkasta kerrytettyä.
Vierailija kirjoitti:
Keuruulla?
Niin. Salkkuni jäi siihen ravintolan eteen kun poliisit vei putkaan yöllä.
Älä unta nää. Ehkä 200€ sulla kela elätillä voi olla. Silläkin ostat kalja salkkuja vähän myöhemmin.
Onneksi olkoon! Oma salkku hieman alle 140k tällä hetkellä.
Vierailija kirjoitti:
Älä unta nää. Ehkä 200€ sulla kela elätillä voi olla. Silläkin ostat kalja salkkuja vähän myöhemmin.
Ei kaikilla mene huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keuruulla?
Niin. Salkkuni jäi siihen ravintolan eteen kun poliisit vei putkaan yöllä.
Ensin meni salkku ja sitten meni tolkku ja sitten meni mukavasti muuten vaan.
Onneksi Olkoon! Itse saavutin jonkin aika sitten 100 000€ rajapyykin
Noissa sijoitussalkuissa tyypillinen ongelma on siinä, että se on rahaa paperilla. Tai oikeammin numeroita ruudulla. Se ei realisoidu koskaan. Koskaan ei tule sitä päivää, että realisoisit sen rahaksi ja ostaisit vaikka kesäpaikan itsellesi Italiasta. Yleensä nuo sijoitusalkun päätyy sukupolvien kautta hunttioperilliselle jonain päivänä, jolloin hän sitten juo ja nai nuo rahat.
Vierailija kirjoitti:
Riisto Oyj:n kurssi on 90 euroa ja sillä on miljoona osaketta.
Minä ostan yhdeltä Holopaiselta Karkkilasta yhden osakkeen satasella, tuloksena, että sijoitusvarallisuus kasvaa kymmenellä miljoonalla, kaikki muut voittavat kympin, paitsi minä pysyn omillani.
Melko tuottoisaa touhua yhdellä ainoalla satkulla.
tyttöystävälle ei olisi ainakaan kannattanut kertoa, mutta mokasit jo.