Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko taistolainen 70-luvulla? Miten muistelet sitä aikaa?

Vierailija
02.11.2024 |

Miten suhtauduit Venäjään / Neuvostoliittoon?

Jos vastaat, varaudu valkobandiittien epämiellyttäviin kommentteihin

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen taistolainen on tietoisesti tukenut DDR:n hirmuvaltaa. STASI kidutti ihmisiä kellareissa muurin murtumiseen asti. Jokainen taistolainen tuki tuota ja jokainen tulee tuomita rikoksista ihmiskuntaa vastaan.

Vierailija
2/7 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin taistolainen 70-luvulla. En pelkää lahtarien kommentteja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten reagoit nyt Naton kannattaja Usan ja Israelin verilöylyyn? Oletko lukenut Afganistanin sotarikoksista ja suomen osuudesta siinä? Ensi vuonna lähdemme puolustamaan demokratiaa Irakiin - Natojoukkojen vetäjänä. Osallistuimme juuri ydinsotaharjoituksiin - mistään näistä ei saanut äänestää. Mitä ajatuksia herättää?

Vierailija
4/7 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin taistolainen. Minulla oli toimelias, hauska ja raitis nuoruus. Opiskelin opintokerhossa, luin myös omin päin historiaa, kansantaloustiedettä ja luonnonhistoriaa. Lauloin ohjelmaryhmäsä, näyttelin teatteriryhmässä, oli tovereita ja kavereita.

Pelasimme pesäpalloa ja lentopalloa kesäsin ja pienemmällä porukalla käytiin pelaamassa pienoisgolfia.

Neuvostoliitosta minulla ei ollut mitään erityisiä mielipiteitä mutta poikaystäväni meni kahdeksi vuodeksi Moskovaan opiskelemaan ns. puoluekouluun.

Vierailija
5/7 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappolistoja silloin tehtiin.

Vierailija
6/7 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin taistolainen. Minulla oli toimelias, hauska ja raitis nuoruus. Opiskelin opintokerhossa, luin myös omin päin historiaa, kansantaloustiedettä ja luonnonhistoriaa. Lauloin ohjelmaryhmäsä, näyttelin teatteriryhmässä, oli tovereita ja kavereita.

Pelasimme pesäpalloa ja lentopalloa kesäsin ja pienemmällä porukalla käytiin pelaamassa pienoisgolfia.

Neuvostoliitosta minulla ei ollut mitään erityisiä mielipiteitä mutta poikaystäväni meni kahdeksi vuodeksi Moskovaan opiskelemaan ns. puoluekouluun.

Kiinnostavaa. Oliko teillä jotain oppeja, joista olet myöhemmin sanoutunut irti? Millainen se ajatusmaailma oli?

Vierailija
7/7 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahtarit irtisanoivat YYA-sopimuksen. Venäjän federaatio olisi tarjonnut uutta puolustussopimusta, mutta Suomen porvarit  hylkäsivät sopimuksen. Hyväksyivät vain "Naapurisopimuksen"

Ikävää, mutta totta!

Menee ainakin 10 vuotta, ennen kuin Suomen ja Venäjän välit palautuvat entiselleen. Harmi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme