Sähkön kulutuksen piti olla tänään huipussaan ja pelättiin jopa sähkökatkoja, mutta toisin kävi asiantuntija selvittää, mitä tapahtui
Kommentit (17)
On meillä hyvät asiantuntijat. Mikähän mahtaa olla näihin tehtäviin koulutus vaatimuksena
Vierailija kirjoitti:
On meillä hyvät asiantuntijat. Mikähän mahtaa olla näihin tehtäviin koulutus vaatimuksena
Yhteiskuntatieteiden maisteri 🤣🤣🤣🤣
Olen aina pitänyt täysin feikkinä teatterina tätä ns. asiantuntija -uskontoa...
Vierailija kirjoitti:
Sähköinsinööri 😅
T:Sähköinsinööri
Vierailija kirjoitti:
Olen aina pitänyt täysin feikkinä teatterina tätä ns. asiantuntija -uskontoa...
Niinpä, mäkin voin ennustaa, että sähkön hinta jää tasolle 20c/kwh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköinsinööri 😅
Eipä ole taso häävi...
Noi "sähkökatkoista" varoittelut on todellisuudessa sitä, että jos Venäjä tulee tekemään iskuja tai sabotaasia infraan niin voidaan rauhotella kansaa, että kyseessä vaan linjojen ylikuormitus...
Valehtelu ja kusettaminen uusi normaali.
Minä heräsin äsken pimeässä asunnossa. On ollut aamuyöstä lähtien migreeni. Sen vuoksi en kestä valoja enkä ääniä. Otan migreenilääkkeen nenääni ja haluan nukkua migreenin pois. Mikään muu ei auta. Enpähän käyttänyt ylettömästi sähköä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sähköinsinööri 😅
Eipä ole taso häävi...
Ei niin, ne kelpaavat ainoastaan tien pohjaksi ja tykin ruuaksi.
Ja minä kun menin elokuviin, jotta en kuluttaisi sähköä kotonani.
Säästin sentään kolmelta ja puolelta tunnilta sähköä.
Ja tähän aikaan piti olla täysi kaaos alkusyksyn ennusteiden mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Noi "sähkökatkoista" varoittelut on todellisuudessa sitä, että jos Venäjä tulee tekemään iskuja tai sabotaasia infraan niin voidaan rauhotella kansaa, että kyseessä vaan linjojen ylikuormitus...
Miksi Venäjää kiinnostaisi Suomen sähkö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Venäjää kiinnostaisi Suomen sähkö
Tai Suomi muutenkaan. Onhan niillä siperiaa omastakin takaa.
"Susi tulee, susi tulee" huusi poika. Kyläläiset riensivät hätiin. Eipä tullut susi.
Eräänä päivänä se susi sitten tuli.
Ainakin Ylen uutissa haastateltu asiantuntija totesi, että kiitos kuluttajien ja teollisuuden, sähkökatkoja ei ole tarvinnut toteuttaa. Kaikki ovat säästäneet sähköä ja muuttaneet kulutustottumuksiaan (eli käyttävät sähköä kulutushuippujen ulkopuolella). No, eivät tietenkään kaikki, mutta se riittää, että 80% säästää, niin tämän palstan huutelijat voivat jatkaa sähköntuhlaamistaan.
Aatella, että noudattamalla asiantuntjoiden vinkkejä hommat toimii. Eikö olekin jännä juttu?!
No ei ole ollut vielä yhtäkään sähkökatkoa. Tuskin tuleekaan.