Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko te muka ilmaisen influenssarokotuksen työterveydestä?

Vierailija
02.11.2024 |

Kun joka tuutista toitotetaan, että "tämä keino olisi ilmainen ikävää tautia vastaan, mutta vain osa käyttää sen". Ei ainakaan mun työterveydestä saa influenssarokotetta ilmaiseksi. 

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sai. Enää en saa kun irtisanottiin, mutta pakko jostain nipistää rokotusrahat, en ikinä olisi ilman rokotetta.

Saan, ja monessa edeltävässäkin työpaikassa olisin saanut. Ikinä en ole ottanut.

Vierailija
82/101 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan sen julkiselta ilmaiseksi, työn takia. Työterveydestä pistämisen, jos maksan itse rokotteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites nää bussinkuljettajat, kauppojen kassat, ravintoloiden-ja kahviloiden ja lounaspaikkojen, ja eri laitosten keittiö työntekijät ?

Saavatko hekin KAIKKI ilmaisen influenssarokotteen, TYÖNANTAJAN MAKSAMANA, TYÖTERVEYDESTÄ ?

Mitä sä meuhkaat? Hirveästi ei tarvitse aivojaan käyttää ymmärtääkseen, että kaikki eivät saa rokotteita työnantajan piikkiin. Vain hoitoalalla taitaa olla niin, että rokote on ikään kuin pakollinen työnantajan kustantaa. 

Vierailija
84/101 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muka. Roskakoriin lukematta.

Vierailija
85/101 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, toimialana teollisuus. 

Vierailija
86/101 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itseasiassa tiedä. En ota rokotetta vaikka sen saisi ilmaiseksikin. Työnantajani kyllä pelkää hysteerisesti tartuntoja, mutta se ei ole minun ongelmani. Siihen suostun, että käytän hänen mielensä rauhoittamiseksi maksia työpäivän aikana (ja nauran mielessäni hänen tyhmyydelleen, kun hän itse kulkee ihan surutta ilman maskia ympäri kyliä). Vuoro kestää 4-5 tuntia, joten voin sen verran joustaa.

t. henkilökohtainen avustaja

Vierailija
87/101 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa sekä influenssa- että koronarokotteen jos haluaa. 

Vierailija
88/101 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi, mutta en ota.

Vierailija
89/101 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

saadaan, kuin myös kaiken muunkin, labrat, lääkärit, silmäläsit joka toinen vuosi.

VAU! Kateeksi käy. 

Lisänä sairauskassa maksaa kaikki lääkkeet, siis sen erotuksen joka jää kelan jälkeen, 3e on omavastuu ja kaikki menee samalla omavastuula kun vie läput kerralla 3 kk aikana.Ja myös sairaalamaksut, omavastuuta en nyt äkkiseltään muista kun en ole tarvinnut. Lääkäriin pääsee yleensä seuraavana päivänä ja yritysryppään oma lääkäriasema on lähes teollisuuskompleksin portin pielessä.

Täyttyy olla kiitollinen, kun tuollaiset edut on.

Joo, aika perussettiä kaikille akateemisille. Itse toivoisin noiden lisäksi hammaslääkäriä osaksi työterveyttä, joissakin firmoissa on se, muttei omassa.

hyvä kun mainitsit, tuota en muistanutkaan, se sisältyy myöskin ,Oralin kanssa on sopimus. Ei ole akateeminen vaan teollisuus.Suuri monikansallinen konserni joka maksaa kaikessa hyvin. Työntekijöitten hyvinvointi on päällimmäisenä, ainakin Suomessa olevalla haaralla.Vuosittain on jos jonkin näköistä virkistyspäivää ja viikon kylpyläloma kaikille 50-täyttäville  erilaisina ohjelmineen ja hieromisineen.Silloin kun olin siinä ikäryhmässä, niin meitä olisi 7 kpl samaan aikaan Imatralla

Vierailija
90/101 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ja otan. Rahoitusala.

Vierailija
91/101 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan. Kasvatusala.

Vierailija
92/101 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä ja myös miehen työpaikalla saa

Vierailija
93/101 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain ihan omalta terveysasemalta. Oli tehokkain terveydenhuollon palvelu ikinä. Siellä oli sisäänheittäjä, joka pisti kaikki jonoon (jota ei ollut) ja kehotti ottamaan kelakortin esille ja päällysvaatteet pois. Siitä pistettäväksi, influ toiseen ja korona toiseen olkapäähän. Meni 3 min 👍

Vierailija
94/101 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosi pihi työnantaja mutta tämän maksaa, kun laskee säästävänsä siinä

Vierailija
95/101 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan ja otinkin jo. Töissä teollisuudessa. Meillä saa sekä tuotannon että konttorin väki.

Vierailija
96/101 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä yrittäjällä semmoisia työterveyksiä ole.

Ai, vanhempani olivat yrittäjiä pitkään. Kyllä heidän firmassaan oli kattava työterveys, joka koski myös yrittäjiä. Itsehän sinä yrittäjänä sen valitset 

Vierailija
97/101 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan, siivousalalla olen.

Vierailija
98/101 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtiolla olen. Saan jos haluan. Ei kyllä ensimmäisten joukossa.

Vierailija
99/101 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, toimialana teollisuus. 

Sama! Joka vuosi ollut tarjolla. Ei ole ollut minulle tarpeellinen joten en ole koskaan ottanut.

Vierailija
100/101 |
03.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työterveyshuollon kautta rokotetaan, työnantaja maksaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän