Saatteko te muka ilmaisen influenssarokotuksen työterveydestä?
Kun joka tuutista toitotetaan, että "tämä keino olisi ilmainen ikävää tautia vastaan, mutta vain osa käyttää sen". Ei ainakaan mun työterveydestä saa influenssarokotetta ilmaiseksi.
Kommentit (101)
En saa vaan joudun pakosta ottamaan. Joka vuosi. T. Hoitaja
Meille tuli erikseen tiedote, että työterveys ei anna rokotteita, mutta rokotteen saa ilmaiseksi terkkarista.
t. yksityisen sektorin lähäri
Vierailija kirjoitti:
En ole vielä kertaakaan ottanut. Ei ole lakia, joka velvoittaisi siihen.
t. toinen hoitaja
Aina olen saanut, viimeiset 10 vuotta on tullut työterveyden edustaja toimistolle laittamaan jotta kynnys ottaa madaltuisi!
Vierailija kirjoitti:
Lampaan mentaliteetti: ''Kannataahan se ottaa kun ilmaiseksi saa''.
Follarin typerä kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Saisin, ikinä en ole ottanut. Teinisellä alalla asiantuntijana, eli ei nitä ihmiskontakteja töissä hirveästi ole ja sairaana jäädään etätöihin tai saikulle eikä tulla toimistolle niiskuttamaan.
Minäkin saisin, mutta en ole koskaan ottanut. En ole myöskään sairastanut influenssaa koskaan.
t. vanhuspalvelun työntekijä, joka on käytännössä koko työaikansa asiakaskontaktissa
Oma kokemus että enemmän haittaa influenssarokotteesta kun hyötyä. Viimeksi intissä saatu reilu 10 vuotta sitten ja sen seurauksena muutama päivä kovassa kuumeessa ja flunssassa. Siviilissä en ole koskaan ottanut ja välttynyt flunssilta ja kuumeilta 99% ajasta aikuiselämässä.
Vierailija kirjoitti:
Oma kokemus että enemmän haittaa influenssarokotteesta kun hyötyä. Viimeksi intissä saatu reilu 10 vuotta sitten ja sen seurauksena muutama päivä kovassa kuumeessa ja flunssassa. Siviilissä en ole koskaan ottanut ja välttynyt flunssilta ja kuumeilta 99% ajasta aikuiselämässä.
Sama. Tein yhden kerran sen virheen, että otin influenssarokotteen. Ikinä en ole elämäni aikana ollut niin kipeä kuin sen jälkeen olin. 3 viikkoa saikkua. Oli ensimmäinen ja viimeinen influenssarokotteeni. Sairaspoissaolo minulla on ollut viimeksi 6 vuotta sitten murtuneen ranteen takia.
t. sairaanhoitaja
Vierailija kirjoitti:
Et joudu. Suomessa ei ole lakia, joka velvoittaa ottamaan rokotteen. Pidä kiinni oikeuksistasi äläkä lammastele.
Saisin, mutta en ole ottanut vielä koskaan.
Helsingin kaupungin kaikki työntekijät saa Mehiläisestä (perjantaista alkaen). Hain heti perjantaina.
En tiedä, koska ei ole aikomustakaan sellaista ottaa.
Taas palsta täynnä valehtelijoita.
Oikea Valehtelijoiden klubi, ilmaisista influenssarokotuksista ja ilmaisesta työterveydenhoitosta.
Erittäin laaja työterveys on vain muutamissa työpaikoissa Suomessa.
En tiedä, mutta en ole ottamassa, vaikka saisikin.
Vierailija kirjoitti:
Ai. Mä olen jo vuosia saanut ja edellisessäkin työpaikassa sain.
Sama juttu. Kävin jo viime kuussa ottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä koronarokotus maksaa?
Maksaa noin 150e. Mietin kyllä, mutta vähän turhan kallis.
Vierailija kirjoitti:
Taas palsta täynnä valehtelijoita.
Oikea Valehtelijoiden klubi, ilmaisista influenssarokotuksista ja ilmaisesta työterveydenhoitosta.
Erittäin laaja työterveys on vain muutamissa työpaikoissa Suomessa.
Miksi kiukuttelet siitä, että monille työterveys kustantaa influenssarokotteen? Tai jos ei kustanna, ainakin hoitoalan työntekijät saavat sen ilmaiseksi julkiselta puolelta. Näihän tilanne on ollut jo vuosikausia. Influessarokote on peruskauraa, ei mitään erittäin laajaa työterveyttä.
Kyllä tuo eräs virustauti on saanut ihmisten päät pahasti sekaisin. Se alkaan näkyä monissa maissa. Koko maailma tuntuu tulleen hulluiksi.
Nyt espanjaalaset hyökkäsivät kuninkaan ja kuningattaren kimppuun, kun ne menivät varmaan hyvässä tarkoituksessa vierailemaan tulvapaikalla. Eihän niillä sielläkään ole mitään todellista valtaa enää, niin eivät todennäköisesti ole tilanneet kaatosateita.
Joo, aika perussettiä kaikille akateemisille. Itse toivoisin noiden lisäksi hammaslääkäriä osaksi työterveyttä, joissakin firmoissa on se, muttei omassa.