Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumoritajuisuus, joka pitää parisuhteen kasassa

Vierailija
02.11.2024 |

Olen itse ja mieheni erittäin huumorintajuisia ihmisiä,- lapset mukaanlukien. Meillä on erittäin pitkä parisuhde juuri kyseisen ominaisuuden takia, ja senvuoksi rakastuin myös aviomieheeni.

Lisäksi olen sarkastinen hyvällä tavalla, ja nauran myös itselleni.  Perheellämme on oma erityinen huumorimme ja 

vitsailemme toistemme kustannuksella,- kuitenkin niin että se ei loukkaa,- vaan tiedämme laskevamme leikkiä.

Kysynkin, kenellä muulla juuri huumorintaju on se ominaisuus, jonka voimin jaksaa aina eteenpäin ?

Monet valittavat aina ongelmista, joten haluaisin kysyä positiivisesta asiasta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli myös hyvä huumorintaju keskenään sekä koko perheenä, mutta erottiin kuitenkin.

Vierailija
2/6 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan jo nuoruudestani, että paras tapa iskeä nainen, on saada hänet nauramaan. Eikä siitä samanlaisesta huumorintajusta myöhemminkään haittaa ole ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsailisin vain yleisesti tai itseni kustannuksella, en perheenjäsenten kustannuksella. Tuossa kun viitattiin sarkasmiin- mikä on toisin sanoen henkilöön kohdistettuna v i ttuilua.

Vierailija
4/6 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin miehessäni hänen huumorintajuunsa ja hän on ollut myös lapsille tosi ihana isä juurikin tuon leikkisän elämänasenteen vuoksi. Meillä ei ole ollut mitään huutorangaistuksia tms. lapsille vaan kiva ilmapiiri perheessä. Silti voisin erota. Vaikka kuinka meillä on asiat suhteellisen hyvin, olemme enää vain kämppiksiä. Kaipaan, että saisin vielä edes kerran elämässäni kokea olevani rakastettu.

Vierailija
5/6 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekstissä vitsailu perheessä toisten kustannuksella ilmoitettiin olevan hyväntahtoista, eikä toista loukkaavaa, joten

se on silloin positiivista.

Vierailija
6/6 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siitä hyötyä ja iloa, mutta mielestäni ei tärkein asia parisuhteessa eikä ykkösvaatimus kumppanille. Huumorintajua tärkeämpää on minulle taloudellinen tilanne, yhteensopivat tavoitteet ja arvot ja seksuaalinen yhteensopivuus, muuten ei enää naurata mikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi