No nut november
Onko kukaan koittamassa tänä vuonna no nut novemberia, eli koko marraskuun ilman orgasmeja?
Itse olen mukana ihan mielenkiinnon vuoksi. Kiinnostaa, millaiset olot tulee, jos ei tosiaan koko kuukauteen laukeile ja kuinka kauan ylipäänsä kestää, että alkaa olla vaikeuksia pidättäytyä. Nyt on kuitenkin vasta 2.11. eikä mitään hätää tunnu vielä olevan. Ehkä pientä erektiota silloin tällöin, mutta ei mitään sen suurempaa.
Kommentit (65)
Käyttäjä14447 kirjoitti:
Minä astutan vaimoani kuten aiemminkin. Tälle iltaakin on jo laitettu mällit alakertaan ;)
M30
Näin pitää toimia 👍
Vierailija kirjoitti:
26. päivä
Menin edgettelemään itseäni tänään eikä se enää sitten jäänytkään siihen pelkkään sykkimiseen. Eikä auttanut, vaikka irrotin otteen, koska purkautumisprosessi oli jo alkanut niin eipä sitä voinut enää pysäyttää. Eli lastit lensi, paineella ja tuntui muuten todella hyvältä, fyysisesti. Henkisesti olo oli hieman pettynyt ja harmistunut, koska yritys olla kuukausi ilman oli tosiaan kova. Nyt jos tässä olisi joku domme mukana kuviossa niin varmaan antaisi tottelemattomuudesta jonkun rangaistuksen tai lisäaikaa. Viedään kuitenkin kuukausi nyt maaliin, kun ollaan jo näin lähellä. Täytyy kuitenkin sanoa, että tuleminen selvitti ajatuksia ja sen jälkeen on ollut helpompi ajatella yläpäällä ilman, että alapää koittaa jatkuvasti työntää mukaan omia ideoitaan ja mielipiteitään.
-ap
No ihmeen pitkään kestitkin, täytyy sanoa. Tuo touhusihan ei siis ollut mitään seksuaalisesta toiminnasta pidättäytymistä, vaan ihan päinvastoin pikemminkin extreme-edgetystä. Yhtä helppoa kuin pärekaton kulottaminen ja krapulan hoito viinalla. Itsellä kyllä jo parin-kolmen päivän aktiivisen edgettelyn jälkeen tuppaa käymään samoin, mutta jos ajatukset ovat muualla syystä tai toisesta, niin ei viikonkaan tauko kauheasti missään tunnu.
Mieheni halusi kokeilla tuota testatakseen mielensä lujuutta. Sanoin, että siitä vaan, mutta minä en ole sitten siinä mukana. Sainkin suuseksiorgasmeja kuukauden aikana varmaan vuoden edestä. Itse olin taivaissa, mutta vähän säälien katsoin nuolemisen jälkeen kun hän nousi sängystä, sohvan edestä tai lattialta naama märkänä ja muna kivikovana ja mennen vessaan pesemään naamansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
26. päivä
Menin edgettelemään itseäni tänään eikä se enää sitten jäänytkään siihen pelkkään sykkimiseen. Eikä auttanut, vaikka irrotin otteen, koska purkautumisprosessi oli jo alkanut niin eipä sitä voinut enää pysäyttää. Eli lastit lensi, paineella ja tuntui muuten todella hyvältä, fyysisesti. Henkisesti olo oli hieman pettynyt ja harmistunut, koska yritys olla kuukausi ilman oli tosiaan kova. Nyt jos tässä olisi joku domme mukana kuviossa niin varmaan antaisi tottelemattomuudesta jonkun rangaistuksen tai lisäaikaa. Viedään kuitenkin kuukausi nyt maaliin, kun ollaan jo näin lähellä. Täytyy kuitenkin sanoa, että tuleminen selvitti ajatuksia ja sen jälkeen on ollut helpompi ajatella yläpäällä ilman, että alapää koittaa jatkuvasti työntää mukaan omia ideoitaan ja mielipiteitään.
-ap
No ihmeen pitkään kestitkin, täytyy sanoa. Tuo touhusih
Jos olisin malttanut olla edgettämättä, olisi varmaan onnistunut loppuun saakka. Minulla vaan tuo orgasmin kieltäminen johtaa siihen, että halut nousee tappiin ja sitten onkin hyvin vaikea pitää käsiään erossa vehkeistä.
-ap
Minä astutan vaimoani kuten aiemminkin. Tälle iltaakin on jo laitettu mällit alakertaan ;)
M30