Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toimeentulotukeani on leikattu kohtuuttomasti...Paljon pahempi leikkaus kuin -40%

Vierailija
02.11.2024 |

Yleensä tuo 40% on väliaikainen. Ja siihen on oikeasti täytynyt toimia moitittavasti. Minä olen aina tehnyt kaiken ohjeistuksen mukaan.

Multa lähtee toimeentulotuen perusosasta 30% ilman määräaikaa, aina...sen takia koska kela ei hyväksy koko vuokraa, vaikka mulla on lääkärinlausunto siitä etten kykene muuttoprosessiin.

Tällä ei pärjää. Olen täysin masentunut syrjäytynyt tämän asian takia. Ei ole varaa talvivaatteisiin, ei voi mennä ulos. Ei ole varaa tehdä kenenkään kanssa mitään. Elämä on pelkkää elossa pysymistä...

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta nauretaan matkalla turkkuseen. Vaunutkin kullitettu ja kaikki.

Vierailija
2/77 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä asun vantaalla.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule toimeen ilman tukea. Jos et pysty muuttamaan, ota alivuokralainen. Tai v ttu en minä tiedä, ei ole minun ongelmani.

Vierailija
4/77 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laissa sanotaan että 40% leikkaus ei saa vaarantaa edellytyksiä ihmisarvoiseen elämään. Ja se saa olla vain väliaikainen

Eikö tällaista pykälää ole minun tapauksessani? Saisiko leikata vaikka 80%???

Vierailija
5/77 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tule toimeen ilman tukea. Jos et pysty muuttamaan, ota alivuokralainen. Tai v ttu en minä tiedä, ei ole minun ongelmani.

Kimppakämpässä asuvan perusosan suuruus on suoraan 100e alempi kuin yksin asuvan.

Vierailija
6/77 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot bosat<3

Vierailija
7/77 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää vikainen voi muuttaa, invalidi ei koska tarvitsisi ison remontin ja asunnon mihin pääsee esim pyörätuolilla. Sinä voit muuttaa kun ei ole muuta kuin ongelmaa kuin pää 

Vierailija
8/77 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Kela lopetettais silloin vuokrat putoais. 

Vierailija
9/77 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä asun vantaalla.

Ap

Mulla ei olisi varaa vantaalla asua. Kuulin tuttavaperheen vuokran siellä ja meinasin tukehtua. 

Ja olen pahoillani leikkauksista. :(

Vierailija
10/77 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laissa sanotaan että 40% leikkaus ei saa vaarantaa edellytyksiä ihmisarvoiseen elämään. Ja se saa olla vain väliaikainen

Onko muka laillista? Sehän asettaa ihmiset eriarvoiseen asemaan?

Vierailija
11/77 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kimppakämpässä asuvan perusosan suuruus on suoraan 100e alempi kuin yksin asuvan.

Ota kaksi asumaan kimppaan. Silloin vuokra putoaa kolmasosaan mikä kompensoi enemmän kuin hyvin satasen pudotuksen tukiin. Voitte myös yhdessä voivotella tukiaisten pienuutta päivät päästään niin ei tarvitse täällä niistä määkiä.

Vierailija
12/77 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ota kaksi asumaan kimppaan. Silloin vuokra putoaa kolmasosaan mikä kompensoi enemmän kuin hyvin satasen pudotuksen tukiin. Voitte myös yhdessä voivotella tukiaisten pienuutta päivät päästään niin ei tarvitse täällä niistä määkiä.

Aina näitä helmiehdotuksia, joihin ehdotettava itse ei suostuisi edes kirveellä :D

Vierailija
13/77 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sairasta että nykyaikana länsimaissa rankaistaan ihmisiä ja moititaan kuten jossain P-Koreassa, siitä että on sattunut syntymään maapallolle. Osaa kiusataan virastoissa rankasti ja huudetaan, jonka vuoksi joutuu ottamaan mieluummin leikkauksen ja ei jää ruokaan ym. Voi olla kauhea tilanne. Miksi joku uskoo vielä tähän ja äänestää samaa.

Vierailija
14/77 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko muka laillista? Sehän asettaa ihmiset eriarvoiseen asemaan?

Näköjään on.

Vierailija
15/77 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina näitä helmiehdotuksia, joihin ehdotettava itse ei suostuisi edes kirveellä :D

Jep. Ja mistä ihmeen laarista "otetaan" kaksi alivuokralaista? Vielä kun asunto on yhdelle sopivan kokoinen.

Vierailija
16/77 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka helkkarin kallis sun vuokra sit on? Muistaakseni aiemmissa vastaavissa ketjuissa on Kelan hyväksymäksi vuokraksi pääkaupunkiseudulla mainittu 715 €. Ja sulla on leikattu yli 40% toimeentulotuesta... eli vuokra on joku 1400 €...?

Vierailija
17/77 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka helkkarin kallis sun vuokra sit on? Muistaakseni aiemmissa vastaavissa ketjuissa on Kelan hyväksymäksi vuokraksi pääkaupunkiseudulla mainittu 715 €. Ja sulla on leikattu yli 40% toimeentulotuesta... eli vuokra on joku 1400 €...?

920€/kk on minun yksiön vuokra

Vierailija
18/77 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ei oo tukijärjestelmä tai matematiikka kovin vahva alue sulla.

Vuokrani on 870e

Ap

Vierailija
19/77 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sun BMI on, joko alkaa luut törröttämään?

Vierailija
20/77 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap mikä sun äo on? Ts. älykkyysosamääräsi on mikä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme