Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiset tunkee koristustyynyjä, kynttilöitä, kukkia ja koristeita joka paikkaan?

Vierailija
02.11.2024 |

Miksi?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, ja tiedän useita muitakin naisia, joita ei kiinnosta. Eihän kaikki miehetkään ajattele ja toimi samoin, vai? N41

Vierailija
2/50 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunge tyynyjä. Koska se on kivaa sisustaa ja saa iloa, onnellisuutta. Ja piristystä. Romantiikkaa. Ei silti liikaa sälää, kohtuus. Jos on elänyt kuin nunnan kammiossa elämänsä, niin haluaa jo pientä väriä ja romantiikan tunnelmaa. Luonnon elementtejä ja aaltoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole mitään noista ja huonekalutkin samassa järjestyksessä kuin viimeiset 10 v. N45

Vierailija
4/50 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunge joka paikkaan. Koristetyyny vtussa ei toimi ollenkaan. Kynttilät ihan ok, jos parempaa ei ole tarjolla. 

Vierailija
5/50 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynttilät on kivoja näin pimeään aikaan. Luovat tunnelmaa. Muuten en tykkää tilpehööristä. Pari tyynyä on sohvalla pehmikkeenä. 

Vierailija
6/50 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tällainenkin väite on keksitty? Olet tuntenut kaksi naista joilla on tuollainen maku? 

Vierailija
7/50 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kysytte ensin ja sitten joku alanuolittaa vimmaisesti. Pitäisikö olla siksi aina vastaamatta kokonaan palstalle!! Jos haluaa vastauksia pitää ylänuolittaa tai ilman.

Vierailija
8/50 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

valoja täytyy olla, lukulamppua,  tunnelmalamppua, taululamppua, lamppua muuten vaan, Ananaskukkaa, Orkideaa, peilejjä, mattoja

Vierailija
9/50 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietenkin tyynyjä

Vierailija
10/50 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, makuja nyt on aika monenlaisia. Itse ainakin kaipaan runsautta ympärilleni, enkä haluaisi ikinä mitään ultra ankeaa skandinaavista tyyliä kotiini. Jos joku muu tykkää, ei se ole minulta pois.

Vierailija
11/50 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facebookin ja Salkkareiden luomaa illuusiota täydellisestä elämästä. Kyllä ihmiset on tyhmiä!

Vierailija
12/50 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole tuollaisia ollenkaan. Kynttilöitä en voi polttaa kissojen takia, parvekkeella ainoastaan poltan kynttilöitä. Muutoin tykkään vanhan ajan sisustuksesta. Kämppäni sisustuksessa on paljon vanhaa, ei siksi ettei olisi varaa uuteen, tykkään vaan vanhasta enemmän. En kuitenkaan liian vanhasta, mulla on enemmänkin sellaista kasarityyliä.

Minkä takia ajattelet kaikkien naisten sisustavan samanlaisesti? Mä tunnen sellaisiakin naisia, jotka eivät sisusta ollenkaan. 

Vierailija
13/50 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

itselle sisustan koska asun tällä hetkellä yksin, siitä mistä minä tykkään

Vierailija
14/50 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valoja täytyy olla, lukulamppua,  tunnelmalamppua, taululamppua, lamppua muuten vaan, Ananaskukkaa, Orkideaa, peilejjä, mattoja

Ei kaikilla ole varaa sisustaa noin hienosti. Tai ehkä halua ihan kaikkea.

Vierailija
15/50 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tunge joka paikkaan. Koristetyyny vtussa ei toimi ollenkaan. Kynttilät ihan ok, jos parempaa ei ole tarjolla. 

Hyvä kynttilä päihittää huonon miehen. 

Vierailija
16/50 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tällainenkin väite on keksitty? Olet tuntenut kaksi naista joilla on tuollainen maku? 

Juu, äidin ja mummin.

Ap

Vierailija
17/50 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet ostelee telkkareita ja muuta kodin viihde-elektroniikkaa. Tai satsaa auton vanteisiin tai lisävarusteisiin.

HALVEMPIA nuo naisten sisustushärpäkkeet on.

Vierailija
18/50 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pitää perinteisen naisellisista naisista ja sitten ihmettelee, kun he ovat perinteisen naisellisia. 🙃

Vierailija
19/50 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 viherkasvia. Muita noita ei ole.

Vierailija
20/50 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta omaan, tyhjään kämppään ja istu siellä kovassa, kylmässä ja pimeässä.

Ei ole pakko loisia naisen luona. VAI ONKO?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä