Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenenkään mielestä tuo Anna ärsyttävä?

Vierailija
18.02.2007 |

Mä en tiedä, mikä siinä ärsyttää, ehkä sellainen että on olevinaan söpö tms.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehdä.. suomalainenhan on luonteeltaan täysin omaa luokaansa, myös luonteen pienuudessa.

Vierailija:

Ruslanas tosin ärsyttää mua enemmän kuin Anna. Joten tuskin on kateudestakaan kiinni ;)

Vierailija
22/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkaisen säheltäjä se on, mutta sellainen teinitytön kuuluukin olla.

Annassa on portugalilaista verta, ehkä siksi hän ei ole samanlainen " emmä mitään laulaa osaa" ja " anteeks että oon olemassa" - tyyppi kuin liian moni kisassa oleva. Uskaltaa laittaa itsensä täysillä likoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna on suloinen ja hyvä ääninen laulaja, veti ton biisiin niin että tuntui ihan mun luissa saakka. hrrrrr...

Vierailija
24/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmeköhän me kaikki ajattele, että on rohkeaa osallistua Idolsiin ja että kaikissa ihmisissä on jotain hyvää. Mutta silti saattaa ärsyttää. Tämä johtuu siitä, että ainakin minä olen vain ihminen, en yli-ihminen. Toki suon Annalle menestystä tämän illan karsinnoissa, koska hän lauloi parhaiten illan esiintyjistä. Mutta silti siinä tytössä on jotain ärsyttävää.

Ja mitä tulee nettikeskusteluihin, niin ainakaan minulle tämä av ei ole ainut kontakti ihmisiin. Mutta tähän aikaan illasta ei viitsi enää soitella kavereille.

t. 11

Vierailija
25/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä meihenikin kai sitten on kateellinen;) Ja kyllä minäkin olen kateellinen Ruslanakselle, kun ärsyttää vai? Tai Mia Permannolle? Eikä se nyt niin söpö ollut, ja laulu ei mennyt nappiin (aiemmin kyllä on mennyt).

Vierailija
26/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mielestä on silti kummallista että aikuinen (?) ihminen määrittelee ihmisiä ärsyttäväksi. Siinä on jotain tosi rajallista. Ei tarvii olla yli-ihminen.

terv. 23

Vierailija
27/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisistä pitää joitain ärsyttävinä. Joistain pitää, joistain ei. Ei se oo niin tasapaksua se elämä 23.

Vierailija
28/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana " ärsyttää" kuvaa vaan sitä tunnetta, minkä joku ihminen herättää itsessä. Se ei ole inhoa tai kuvotusta tai muuta, vaan se on ärsyttämistä. 11

Vierailija
29/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pitkäksi kejuksi asti, niin kyse ei ole lievästä ärsytyksestä vaan muusta, ehkä on vaan siitä että joitain ihmisiä sangen monet ihmiset ärsyttää. " Kaikki jotka eivät ole niinkuin minä."

Minua ärsyttää kapeakatseiset, tyhmät ihmiset. Mutta en osaa kyllä nimetä tässä ketään nimeltä yhtäkkiä.