Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kenenkään mielestä tuo Anna ärsyttävä?

Vierailija
18.02.2007 |

Mä en tiedä, mikä siinä ärsyttää, ehkä sellainen että on olevinaan söpö tms.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin se ärsyttää se Anna, enkä osaa sanoa että miksi! Parhaiten se kyllä lauloi tänään, se on saletti.

Enkä ole kateellinen, kun ei ole mun mielestä mitenkään erityisen söpö (Mia Permanto oli mun mielestä noista kaikista teatteriviikonlopusta selvinneitä kaunein, siis viehättävimmän näköinen). En tie, ärsyttää vaan :)))

Ja Ruslanas ärsyttää kans, aivan hirveesti! Se on just lipevä, niinku Asko sano. Yäk :))

Vierailija
2/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei paikallaan hetkeäkään... Joku mättää. Kuuntelin laulua silmät kiinni ja hyvältä se kuulosti, mutta kun avasin silmäni niin... argh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli pirtee intoilija. Tollanen ku tulis vastaan maanantai aamuna ennen aamukahvia niin sais kyllä selkäänsä alta aikayksikon..

Vierailija
4/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Anna mua niin paljon ärsytä, että tämä viestiketju sen takia olisi pitkäksi venynyt. On vaan hauska keskustella aiheesta. Kun ainakin itse tykkään nimenomaan keskustella tällä palstalla enkä vain tokaista mielipidettäni ja se siitä. t. se joka tässä nyt on puhunut ärsyttävyydestä

Vierailija
5/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viehättävät hymykuopat ja mahtava lauluääni! Sellainen reipas ja elämäniloinen nuori tyttö.... Enemmän se Milja minua ärsytti, ja hänen käytöksensä (tai sen puute).

Vierailija
6/29 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kyllä miten sen nyt sanoisi ... teiniltä! Kuten hänen ikänsä puolesta kuuluu ollakin. Joten miten se nyt voisi minua ärsyttää, ei mitenkään.

Vierailija
7/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä mäkään tiedä, mikä se juttu on, joka ärsyttää. Sehän vaikuttaa ihan mukavaltakin.

Vierailija
8/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen rasittava selittäjä se on. En jaksaisi samassa huoneessa viittä minuuttia.

Vierailija
9/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko ihan teinejä vai onko peiliin katsominen kokonaan jäänytekemättä...? Mä en voi käsittää ihmisiä joiden maailmankuvaan kuuluu" ärsyttävät ihmiset" .Voiko sen lapsellisempaa olla.

Vierailija
10/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kaikki on vaan tosi ihania aina.

Vierailija
11/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäiskö piiloutua ja pyydellä anteeksi olemassaoloaan?

Vierailija
12/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rohkeaa kuitenkin olla edes tollasessa kisassa mukana.

Vierailija
13/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin kun ne tietää sen että on !

Vierailija
14/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ei enää ärsytä, olin odottanut että se olis paljon leuhkempi. Samalla lailla näkyy jännittävän ja mokailevan kuin muutkin. Ja siis itsevarma saa toki olla - hyvähän se vaan on - mutta liika on aina liikaa.

Vierailija
15/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi ehkä se Mia vollotuksineen. Ruslanas tosin ärsyttää mua enemmän kuin Anna. Joten tuskin on kateudestakaan kiinni ;)

Vierailija
16/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun makuun. Tyrkky.

Tuolle Annalle annetaan anteeksi (siis tuomarit antaa) jostain syystä epäpuhtauden ja virheet laulussa, miksi ? mä ymmärrä en.

Vierailija
17/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se mitään kateutta ainakaan minun kohdalla ole. Musta on ihana katsoa, jos joku esiintyy hyvin ja on vaikkapa kaunis.

Vierailija
18/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauluääni on nätti, mutta laulaa järkyttäviä biisejä, jotka liian vaikeita hänelle.

Vierailija
19/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan pidä itseään minään varmana voittajana. Vaikuttaa olevan aidosti iloinen, kun on, ja huolissaan, kun on. Anna on söpö ja lahjakas, mikä näyttää olevan jostain syystä liikaa aika monelle vähän Annaa jo vanhemmalle naiselle.

Vierailija
20/29 |
18.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä kukaan. Ajattelen että kaikilla ihmisillä on hyvät puolensa ja ne huonot puolensa- niinkuin on mullakin. Ja ajattelen, että se että ihminen laittaa itsensä peliin;niinkuin esim. idolseissa, on jo plussan puolella;ihminen on rohkea ja yrittää. Se on jo kilometrien päässä heistä jotka istuu tv;n ääressä ja kommentoi näkemäänsä anonyymisti nettikeskusteluissa. Heistä taas ajattelen monenlaista; esim sitä ettei välttämättä tee ihmisrodulle kovin hyvää tämmöinen medioiden välillä kommunikointi ilman todellisia ihmiskontakteja. Että on aika surullista että tää maailma kehittyy näin. Ja toisaalta on kuitenki hyvä että ne arat/yksinäiset jne ihmiset saa sitten jakaaajatuksiaan jossain.

Mut ei ärsytä ihminen ei. Jokaisessa on jotain paljon enemmän kuin " ärsyttävää"