Nyt tekisi mieli huutaa pari valittua sanaa miehelle
Lähdin käymään lapsen kanssa ulkoilemassa. Lähtiessä sovittiin, että sillä aikaa mies tekee ruokaa ja laittaa pyykit koneeseen. Lapsi tuli erittäin nälkäisenä ulkoa sisälle ja mies ei ollut edes aloittanut ruuanlaittoa (me oltiin ulkona 1.5h). Mies ihmetteli, että joko me tultiin, että oli juuri aloittamassa...
Ja kun tää ei ole ensimmäinen, toinen tai varmaan edes kymmenes kerta kun mies ei tee jotain mitä on luvannut... Suututtaa.
Kommentit (48)
Miksi et tehnyt ruokaa valmiiksi jo odottamaan?
Vierailija kirjoitti:
Ai toisen pitäisi tehdä ihan kaikki? Ihan normaalia jakaa päiväaskareita lapsiperheessä.
Olisiko kannattanut valita se mies fiksummin niin nyt ei tarttis huutaa...
Vierailija kirjoitti:
Luulin että meillä asuu kaksi aikuista, jotka jakavat vastuuta. Nyt tuntuu, että olin väärässä. Olen ihan täynnä tätä p@skaa nyt.
Ei varmaan tajunnut että olisi pitänyt aloittaa se ruuan tekeminen heti kun lähditte. Miehillä kestää nämä jutut.
Vierailija kirjoitti:
On se oikeasti ihan hyvä mies, mutta niin ajattelematon. Välillä tuntuu, että hän on mulle yksi lapsi lisää, jota pitää neuvoa. Enkä mä tietenkään nyt huuda. Suututtaa vain.
Anna mä arvaan: sä teit sen ruoan sitten kuitenkin kun "mies ei saanut aikaiseksi"
olisit laittanu paistin uuniin ennen lähtöäsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se oikeasti ihan hyvä mies, mutta niin ajattelematon. Välillä tuntuu, että hän on mulle yksi lapsi lisää, jota pitää neuvoa. Enkä mä tietenkään nyt huuda. Suututtaa vain.
Kuulostaa TOOOOOSIIII hyvältä mieheltä tosiaan kun kerran ihan yksi taapero lisää aikuisen sijasta. :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi olisi tehnyt? Kun olivat sopineet että toinen vie lapsen ulos ja toinen tekee sillä välin ruoan, idiootti.
Anna mennä. Huuda pois. Ehkä seuraavalla kerralla muistaa sitten paremmin. Mutta todennäköisimmin ei ja seuraavalla kerralla on ihan sama juttu. Pistä ukko vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
olisit laittanu paistin uuniin ennen lähtöäsi
Ja mitä mies olisi tehnyt sen aikaa kun vaimo oli lapsen kanssa ulkona? Somettanut? Pelannut? Oliko se puolitoistatuntinen hänelle omaa aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Anna mä arvaan: sä teit sen ruoan sitten kuitenkin kun "mies ei saanut aikaiseksi"
Jep. Pakko oli lapselle ruokaa saada nopeasti eikä tuntunut alkavan tapahtumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Pakko oli lapselle ruokaa saada nopeasti eikä tuntunut alkavan tapahtumaan.
No eipä ihme ettei mies tehnyt mitään. Miksi tehdä kun tietää että sä teet kaiken anyway. Kannattaisko joskus vaikka laittaa se mies tekemään osansa? No ei tietenkään taaperolta voi vaatia mitään, ei yhtään mitään. Mutta turha sitten valittaa ja hampaita kiristellä. Itse olet aiheuttamassa ongelmaa.
Mikä lie marttyyi-narsisti tääkin akka
Ei pysty istumaan perseelleen ja sanomaan että ala pistää sapuskaa pöytää NYT HETI. Ei pysty, ei millään, sittenhän ei voisi itkeä kuinka kauheaa on! :D
Antakaa sille lapselle välipalaa ja syötte sitten, kun mies on saanut ruuan valmiiksi. Ei kai tuollaisen takia kannata viikonloppua pilata.
Välillä tuttua täälläkin kun mies unohtuu tekemään jotain epäolennaista.