Ei hyvänen aika! Kaakaopurkki maksaa 7€
En ole ostanut kaakaota varmaan useisiin vuosiin. Nyt päätin hetken mielijohteesta ostaa kaakaota. Kun menin etsimään kaakaota, purkit olivat lähes järjestään yli viisi euroa. Siis mitä ihmettä, kahvin hinnoissa. Tuostakin on tullut arjen luksusta.
On tämä Suomen hintataso ihan älytön. Kai tässä pitää etsiä ulkomailta joku elintarvikekauppa ja alkaa tilaamaan kuivaruoat sieltä.
Kommentit (25)
Van Houtenin yleisin hinta noin kolme euroa ja kestää kauan. Sitä voi sitten maustaa mieleisekseen, eli miksi helkutissa ostatte noita kalliita lisäainesotkuja?
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkkiä se oli, ja kuinka iso paketti?
Asun itse Espanjassa, ja täälläkin hinnat ovat nousseet aivan jäätävän paljon, mutta kaakao maksaa Nesquik 6€/kg, kaupan oma halpiskaakao 3€/kg. Olin kesällä Suomessa lomalla, ja oli kyllä kallista.
Clipper kaakao, purkki on 250g
Ap
Kilohinta 28 euroa? Täh? Mihin tuo raha oikein menee ja millä sen voi perustella?
Kaakaon kasvattaminen alkaa olla vaikeaa ilmastonmuutoksen vuoksi.
Kaakaon kasvattaminen:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M23 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkkiä se oli, ja kuinka iso paketti?
Asun itse Espanjassa, ja täälläkin hinnat ovat nousseet aivan jäätävän paljon, mutta kaakao maksaa Nesquik 6€/kg, kaupan oma halpiskaakao 3€/kg. Olin kesällä Suomessa lomalla, ja oli kyllä kallista.
Clipper kaakao, purkki on 250g
Ap
Kilohinta 28 euroa? Täh? Mihin tuo raha oikein menee ja millä sen voi perustella?
Kaakaon kasvattaminen alkaa olla vaikeaa ilmastonmuutoksen vuoksi.
Kaakaon kasvattaminen:)
Eikös kaakaopavut kasva puissa?
O'boy ja maito, yhtä kuin ihana kaakaojuoma <3 Vielä on raaskittu ostaa, purkki kestää tosi kauan verrattuna kahvipakettiin.
Eihän ap ole mitään kaakaota ostanut.