Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emättimen tuntemukset

Vierailija
02.11.2024 |

Sanoma-yhtiön herkät sensorit tai uskollisen hauvan tavalla toimiva tietokoneohjelma poistivat jostakin syystä emättimen tuntemuksia koskeneen keskusteluun.

Nainen kirjoitti:

Ei niitä pilluja ole tarvinnut mihinkään venyttää tai opettaa...ei ole tuntunut nainti ikinä miltään, ei 80-luvulla enne satisfyereitäkään Uskokaa jo, ettei siellä pillussa ole mitään ihme johteita joita se kalu hinkkaisi. Ei vaikka mitä tekis. Miksi miehet yhä uskottelee tuollaista? 

Vastasin:

Ei siellä syvällä emättimessä tuntohermoja olekaan. G-pistekin on tuntemus emättimen seinän läpi klitoriksen 'juurista' jotka ovat paisuvaiskudosta, samaa kuin klitoriksessa ja miehen koko siittimessä 'juurineen'. Mutta ERITYISEN herkkä tunto syntyy useimmilla naisilla varsinkin klitorista hyväillen, joko käden avulla tai miestä vasten painautumalla, myös naisen häpyhuulia auki kiristämällä.

Hyvin tärkeä tie 'tuntemuksiin' on myös tietoisuuden kautta. Kognitiivisesti 'tuntee', kuinka miehen siitin tekee gutaa emättimessä, joka ei fysiologisesti tunne mitään. Ja kognitiiviselle 'tuntemukselle' on sekä naiselle että miehelle mieluista tietää, ettei MITÄÄN ole meidän välissämme.  Kynis.mi

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan emättimen pohjassa on eniten hermopäitä emättimessä. Niitä hieromalla vaimoni on saanut voimakkaita kohdunkaulan orgasmeja jossa myös kohtu supistelee, eikä vain emätin pelkästään.

Vaimoni ei ole saanut koskaan orgasmia ilman, että emättimen sisältä hierotaan sormin tai peniksellä.  Mutta sieltä hieroen on vastaavasti saanut aina orgasmit kun meillä ollut seksiä eli kohta jo 50 vuotta.. Vaimolla on tuntoa kiihoittuneessa emättimessä omien sanojen ja minun kokemusteni mukaan.

Vierailija
2/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt on ihan se ja sama onko tuntemus suoranaisesti emättimen seinässä vai paineen kautta klitoriksen "juurissa". Tuntemus on joka tapauksessa fyysinen. Ilmeisesti jotkut eivät tunne sisäpuolelta stimuloiden mitään, mutta on täysin tarpeetonta yrittää mitätöidä niiden naisten kokemusta, jotka tuntevat. Ja myös nauttivat siitä fyysisestä tuntemuksesta, jopa orgasmiin asti.

Tai varmaan pitäisi sanoa fyysisestäKIN, en suinkaan pyri vähättelemään henkisen yhteyden ja mainitsemasi tietoisuuden merkitystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on ihan se ja sama onko tuntemus suoranaisesti emättimen seinässä vai paineen kautta klitoriksen "juurissa". Tuntemus on joka tapauksessa fyysinen. Ilmeisesti jotkut eivät tunne sisäpuolelta stimuloiden mitään, mutta on täysin tarpeetonta yrittää mitätöidä niiden naisten kokemusta, jotka tuntevat. Ja myös nauttivat siitä fyysisestä tuntemuksesta, jopa orgasmiin asti.

Tai varmaan pitäisi sanoa fyysisestäKIN, en suinkaan pyri vähättelemään henkisen yhteyden ja mainitsemasi tietoisuuden merkitystä..

En ole sanallakaan viitannut siihen, että olisi vähämerkityksistä, mitä tulee naisen tuntemuksiin. On erittäin tunnettu kysymys G-pisteestä ja siitä, että toiset naiset tuntevat ja toiset eivät. Se tuntemus välittyy juuri FYYSISESTI lähellä olevien klitoriksen 'juurien' kautta.  Kynis.mi                                                       

Vierailija
4/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutkimusten mukaan emättimen pohjassa on eniten hermopäitä emättimessä. Niitä hieromalla vaimoni on saanut voimakkaita kohdunkaulan orgasmeja jossa myös kohtu supistelee, eikä vain emätin pelkästään.

Vaimoni ei ole saanut koskaan orgasmia ilman, että emättimen sisältä hierotaan sormin tai peniksellä.  Mutta sieltä hieroen on vastaavasti saanut aina orgasmit kun meillä ollut seksiä eli kohta jo 50 vuotta.. Vaimolla on tuntoa kiihoittuneessa emättimessä omien sanojen ja minun kokemusteni mukaan.

En ole ollut tietoinen, että emättimen pohjassa olisi havaittu runsaasti hermopäätteitä. Onko tieto uusi? Olen jo niin vanha ja sairas, että tärkeäkin tieto on voinut mennä ohi. Aikaisemmin oli sellainen tieto, ettei emättimessä olisi tuntoa kuin vähän tai ei ollenkaan. Kynis.mi 

Vierailija
5/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai varmaan pitäisi sanoa fyysisestäKIN, en suinkaan pyri vähättelemään henkisen yhteyden ja mainitsemasi tietoisuuden merkitystä..

En ole sanallakaan viitannut siihen, että olisi vähämerkityksistä, mitä tulee naisen tuntemuksiin. On erittäin tunnettu kysymys G-pisteestä ja siitä, että toiset naiset tuntevat ja toiset eivät. Se tuntemus välittyy juuri FYYSISESTI lähellä olevien klitoriksen 'juurien' kautta.  Kynis.mi       

Etpä sinä tosiaan olekaan, pyydän anteeksi. Vastaukseni oli kohdistettu ehkä enemmänkin siihen tekstiin jota aloituksessa siteerasit, tekstiin, josta täällä on nähty lukemattomia eri versioita kertomassa totuutena naisille että he eivät tunne sisällään mitään.

Vierailija
6/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ilo unohtaa. Pidän aina naisen tuntemuksia merkittävämpinä kuin omiani, myös fantasioissani, vaikkei tarvitsisi. Ehkä selvimmin olen sen sanonut palstalla  https://www.vauva.fi/keskustelu/5803012/upein-panosi-oikea-tai-kuvitelt…;

heti aloituksen jälkeen ensimmäisenä kommenttina  1/11|

31.10.2024 | 14:43

Menestystä sinulle kukkuramitoin.  Kynis.mi

Vierailija
7/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkin osoite oli jotenkin katkaistu ja siksi se ei ehkä toimi, mutta tällä hetkellä seksiaiheitten hakemistossa se sivulla 2 löytyy ja toimii.  Kynis.mi

Vierailija
8/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaanpa yritin temppuilla katkottujen linkkiosoitteiden kanssa. Tässä on koko kertomus fantasiastani, johon yritin linkittää: 

Minun juttuni on toteutumaton fantasia. Kuvittelen usein, miten vaimoni jo aikuinen kummityttö kokee äärimmäistä nautintoa, kun työnnän paljaan ky**päni hänen yhtä paljaaseen vi**uunsa, niin ettei mitään ole välissä haittaamassa ihanoitteellista tuntemusta. Hän on iloinen ja nauttii, herttasoituu.

Kaiken tärkeämpää on juuri, että saa tuottaa hänelle suunnatonta mielihyvää.  Kynis.mi 

Vierailija
9/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ollut tietoinen, että emättimen pohjassa olisi havaittu runsaasti hermopäätteitä. Onko tieto uusi? Olen jo niin vanha ja sairas, että tärkeäkin tieto on voinut mennä ohi. Aikaisemmin oli sellainen tieto, ettei emättimessä olisi tuntoa kuin vähän tai ei ollenkaan. Kynis.mi 

Mä olen joskus lukenut noista tutkimuksista, ja jossain tutkimuksessa oli esim. sivelty emätintä vanupuikolla ja kokeiltu, tuntuuko se. Eli tutkimuksen tekijät eivät olleet ymmärtäneet herkkätuntoisen ja erogeenisen välistä eroa. Emätin tosiaan ei ole herkkätuntoinen (= ei havaitse kevyttä kosketusta) mutta se on minulla ja monella muulla erogeeninen (= kosketus aiheuttaa eroottista mielihyvää). Ja koska se ei ole herkkä, niin mielihyvään tarvitaan nimenomaan vähän reippaampaa hieromista. Vastaavasti esim. klitoriksen kärki ja terska ovat sekä herkkiä että erogeenisia, eli niille voi tuottaa mielihyvää aivan kevyellä kosketuksella.

Kuten todettua niin suinkaan kaikki naiset eivät nauti emättimen kautta koskipa miten tahansa. Luulen tämän riippuvan ihan siitä, miten kaukana klitoriksen haarat ovat emättimen seinämästä. Jos klitoriksen haarat ovat lyhyet, ne jäävät kauas emättimestä, jolloin väliin jäävä muu kudos vaimentaa tuntemuksia niin, ettei sitä kautta stimuloiminen onnistu kunnolla. Silloin on parempi antaa paljon huomiota klitoriksen kärjelle. Toki seksiasento vaikuttaa, mutta jotkut naiset eivät saa mielihyvää emättimen kautta missään asennossa, ja silloin se on vain otettava huomioon seksissä.

Vierailija
10/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat: "Luulen tämän riippuvan ihan siitä, miten kaukana klitoriksen haarat ovat emättimen seinämästä." 

Tähän tulokseen minäkin olen tullut G-pisteestä lukemani perusteella. Johdonmukaiselta myös kuulostaa, että emätin vaatii voimakkaan kosketuksen erogeeniseen vasteeseen.   Kynis.mi

Vierailija
11/11 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin kyllä klitoriksen kiihotuksella tulee orkku. Rakennekysymys sitten ehkä. Mieskin tämän huomioi kyllä