Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot miehet pelkää susia

Vierailija
02.11.2024 |

Eikö ole hassua, että eniten susista melskaa miehet, joilla on aseet.

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska tuo likka kivi kun kiiltää noin hienosti.

Vierailija
22/93 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi sukupuolitat? Et voi tietää metsästäjien sukupuolikokemusta! Moukka!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku psyykkinen ongelma sen on pakko olla. 200 sutta tämän kokoisessa maassa. Kai se sisältä elämään on jostain hankittava.

Vähemmän kuin yksi per kunta, mutta isot miehet on suunniltaan.

Vierailija
24/93 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo joku transvestiittinimi? likka kivi?

Vierailija
25/93 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eetokseen kuuluu pelotella kylien naisia ja lapsia susilla, ja tarjoutua sitten kylän alfana pelastamaan kylä ampumalla sudet. Niin primitiivistä.

Small dick -energiaa parhaimmillaan.

Vierailija
26/93 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eetokseen kuuluu pelotella kylien naisia ja lapsia susilla, ja tarjoutua sitten kylän alfana pelastamaan kylä ampumalla sudet. Niin primitiivistä.

Small dick -energiaa parhaimmillaan.

Ei likkaa saa haukkua, ei ole itse valinnut nimeään.

Vierailija
27/93 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästäjät eivät pelkää susia itsensä vuoksi, vaan mitä ne tekevät rakkailleen.

Lapsiensa ja koiriensa ym kotieläintensä vuoksi he eivät halua susia kotinurkilleen.Enkä kyllä halua minäkään, vaikka olen eläinrakas ja nainen . 

Sudet kuuluvat erämaille.Tämä on fakta.Petojen kuuluuu olla kaukana asutuksesta ja ihmisistä.

Vierailija
28/93 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästäjät eivät pelkää susia itsensä vuoksi, vaan mitä ne tekevät rakkailleen.

Lapsiensa ja koiriensa ym kotieläintensä vuoksi he eivät halua susia kotinurkilleen.Enkä kyllä halua minäkään, vaikka olen eläinrakas ja nainen . 

Sudet kuuluvat erämaille.Tämä on fakta.Petojen kuuluuu olla kaukana asutuksesta ja ihmisistä.

Voi kuinka romanttisia miehiä metsissä onkaan.

Vierailija
29/93 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö likka kivi rypsiöljyä vai miten kiiltää niin hienosti?

Vierailija
30/93 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän susien karkottamisen taajama-alueilla, mutta jos mies menee itse metsään metsästämään elukoita, niin jotenkin turha itkeä sitten jos joku toinen peto nappaa sen oman koiran. Tai jos ruokkii suden saaliseläintä tarkoituksella kuten metsäkauriiden kanssa on tehty, ihan hemmetin kornia alkaa sitten valittamaan että sudetkin siirtyy sinne missä niiden saaliseläinten kantaa on tarkoituksellisesti kasvatettu. Metsästäjien valitus on niin lapsellista.

Vierailija
31/93 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienehkö nainen ja kyllä pelkään susia. Enkä esim päästäisi lapsia enää keskenään marjaan tai sieneen. Omassa lapsuudessa se oli ihan normaalia, että lapset kävi marjassa jos halusivat. 

Toivon totisesti, ettei se ole kukaan tuttu joka ekana joutuu suden suuhun! Ajan kysymys se on, kun niitä tällä alueella ihmisten lähellä pyörii. 

Vierailija
32/93 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmana on se, että sudet ovat menettäneet ihmisarkuutensa. Lähes päivittäinhän niitä näkyy ihmisten ilmoilla, myös päiväsaikaan. 

Sudet ovat seurailleet koirien kanssa kulkevia ihmisiä, satunnaisesti hyökänneet myös hihnassa olevan koiran tai omalla pihallaan ulkoilevan koiran kimppuun. Myös ihmisiä ovat seuranneet tai jopa piirittäneet. Ensimmäinen ihmisvahinko on vain ajan kysymys, ellei susien ihmisarkuutta saada palautettua. Asialle olisi pitänyt tehdä jotain jo kauan sitten. 

Luken arvion mukaan susia on n. 300, Metsästäjäliiton mukaan jopa yli 500. 

Vierailija
33/93 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän susien karkottamisen taajama-alueilla, mutta jos mies menee itse metsään metsästämään elukoita, niin jotenkin turha itkeä sitten jos joku toinen peto nappaa sen oman koiran. Tai jos ruokkii suden saaliseläintä tarkoituksella kuten metsäkauriiden kanssa on tehty, ihan hemmetin kornia alkaa sitten valittamaan että sudetkin siirtyy sinne missä niiden saaliseläinten kantaa on tarkoituksellisesti kasvatettu. Metsästäjien valitus on niin lapsellista.

Et ole ikinä ajatellut mitä tapahtuisi, jos metsästäjät jättäisivät kannanhoidollisen metsästyksen hoitamatta? Mitkä olisivat seuraukset vaikkapa hirvieläinten määrän holtittomasta kasvusta? 

Vierailija
34/93 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät ne metsästäjät susia pelkää, haluavat vain hoitaa hommansa eli pitää kannanhoidollisella metsästyksellä susien määrän riittävän pienenä ja sudet ihmisarkoina. Ja estää koirasusien leviäminen. 

Olisi kaikkien kannalta parasta, että he saisivat hoitaa hommansa. Myös susien, pitkällä tähtäimellä ajateltuna. 

Vierailija
35/93 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/93 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on nykyään niin totaalisen vieraantuneita luonnosta, myös metsästäjät. Ihmiset kulkevat susien reviireillä ja kaatavat metsää, joissa ne liikkuvat ja metsästävät. Ei ole ihme, että ne ovat nykyään etsiytyneet taajamiin ja kaupunkeihin. Ihmisten aiheuttama oma vika, ei susien.

Vierailija
37/93 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa ihan persujen touhulta.

No mitä sinne Niuvaan kuuluu?

Vierailija
38/93 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu siihen ittesä äijäksi tuntemisen syvään ytimeen. Kun saa petoeläimen päiviltä on voittanut ja päihittänyt sen ja tuntee olevansa vahva tosimies.

On niitä toisenlaisiakin, ihan tosiäijiä jotka ampuu vain kameralla. Mun miehiä, ihania.

Vierailija
39/93 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mies pokkana väitti ilveksestä että "se kilpailee mun kanssa samasta ravinnosta." Tuolla ajatuksella on hyvä oikeuttaa se ampuminen.

Äly ei tosin riitä ymmärtämään että ilvekselle ei ole muuta vaihtoehtoa kuin hakea metsästä eläin. Miehellä niitä vaihtoehtoja on paljonkin: K, S ja Lidl nyt esimerkiksi. Tai sitten ihan jatkaa sitä peuranmetsästystä siitä huolimatta että ilves niitä metsästää.

Ei se miehen metsästysharrastus ole ilveksen ruokailua tärkeämpi asia millään mittarilla. Tämä ajatus tuntuu olevan monelle miehelle niin outo että aivot nyrjähtää.

Vierailija
40/93 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on nykyään niin totaalisen vieraantuneita luonnosta, myös metsästäjät. Ihmiset kulkevat susien reviireillä ja kaatavat metsää, joissa ne liikkuvat ja metsästävät. Ei ole ihme, että ne ovat nykyään etsiytyneet taajamiin ja kaupunkeihin. Ihmisten aiheuttama oma vika, ei susien.

Tämä oli hyvä esimerkki totaalisesti luonnosta vieraantuneen ihmisen ajattelutavasta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan