Väärä vai oikea väite:Nainen herää kaikkeen parisuhdeseksiin kun sopiva mies on tiedossa... Lasten kannalta luonnon normaalein 'asetelma on
Väärä vai oikea väite: Nainen herää kaikkeen parisuhdeseksiin kun sopiva mies on tiedossa...
Lasten kannalta luonnon normaalein 'asetelma' on luultavasti, että suhde mieheen on ratkaiseva naisen koko seksielämän kannalta eikä joku hetken nautinto!
Mikä sopii sinuun - ajattelet seksistä vain ja ilman suhdetta mieheen:
* pitää saada kalu sisääni
* haluan pimppinautintoa
* minua panettaa
Kommentit (6)
En ymmärtänyt tekstistä oikein mitään myöskään. Nuo vaihtoehdotkin ovat vaikeasti samaistuttavia. Selvästi sellaisen miehen kirjoittamaa, joka ei ymmärrä mitään naisista.
Näin muuten viime yönä seksiunta. Siinäkään ei mikään värkki mennyt mihinkään värkkiin sisään. Seksiosuuskin perustui enemmän tunnelmiin ja unimiehen puheisiin ja kosketukseen.
Panettaa, oli parisuhde tai ei niin tarvitsen/haluan laadukasta seksiä päivittäin.
Melko sekava aloitus, yritän silti vastata.
Epäsopivan miehen kanssa ei ole nautintoa, edes hetkellistä. Yhden illan jutut eivät ole minua varten. Kaikki seksi ei vain ole vaivan arvoista, tuskin miehellekään.
Itse pidän juuri siitä miten (seksi)suhde kehittyy, kun toista oppii tuntemaan ja luottamus kasvaa, niin kasvaa nautintokin ja uskallus kokeilla ja toteuttaa uusia asioita. Tekeekö tämä minusta tyypillisen naisen tai luonnon kannalta normaalin, sitä en tiedä.
Onpa sekavaa tekstiä.