Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanhana en laita ruokaa lainkaan

Vierailija
02.11.2024 |

Tullut niin paljon ruokaa laitettua että kun pääsen eläkkeelle, niin en enää kokkaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok. Minä olen nuori ja en kokkaa.

Vierailija
2/17 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläkkeellä ja kokkaan koska haluan tietää mitä syön. Ei eineksiä, kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Aruballa ei tarvitsekaan kokata. Hedelmät putoilee syliin suoraan puusta.

Vierailija
4/17 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Minä olen nuori ja en kokkaa.

Sinähän olet 67v eli et mitenkään nuori enää.

Vierailija
5/17 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki normaalit ihmiset kokkaa joka päivä. Mutta Valikselle tämäkin ihan tavallinen toiminta on luonnollisesti ylitsepääsemättömän vaikeaa.

Vierailija
6/17 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä edes kokkaisit. Mutta se, että panee pannulle valmiiksi marinoidut broilerisuikaleet ja keittää riisin tai pilkkoo nakit ja kaataa ne keitinveteen pakastevihannesten kanssa ei todellakaan ole mitään kokkaamista.

Vierailija
7/17 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. En kokkaa myöskään jos lapset eivät ole kotona. Pärjään työpaikan lounaalla ja iltapalalla maustamattomalla jugurtilla ja hedelmillä.

Vierailija
8/17 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi paljon alapeukkuja? Sama kai se tekeekö joku itse ruokaa, siivoaako itse tai rakentaako itse talon. Näitä saa myös toisten tekemänä ja ihmiset voivat valita miten ja mihin haluavat aikansa käyttää.

Vierailija
9/17 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten sulla on taas yksi syy vähemmän valittaa. Millaista sun elämästä tulee, jos ne aiheet loppuu kokonaan? Joudut vaihtamaan koko identiteettisi.

Vierailija
10/17 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mä söisin jos en ruokaa laittaisi??

Ihan parasta on laadukas itsetehty ruoka. Eläkkeellä olen (ja mies etätöissä) ja 2x päivässä teen ruuan. Myös niinä kuukausina kun olen yksin ulkomailla. 

Vierailija
11/17 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki normaalit ihmiset kokkaa joka päivä. Mutta Valikselle tämäkin ihan tavallinen toiminta on luonnollisesti ylitsepääsemättömän vaikeaa.

Vain tyhmä kokkaa joka päivä. Älykäs kokkaa useammalle päivälle kerralla.

Vierailija
12/17 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs mä söisin jos en ruokaa laittaisi??

Ihan parasta on laadukas itsetehty ruoka. Eläkkeellä olen (ja mies etätöissä) ja 2x päivässä teen ruuan. Myös niinä kuukausina kun olen yksin ulkomailla.

Pistähän dementikko jo kiljupöntön kansi kiinni.

Vierailija
13/17 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kokkaa itekään koskaan muuta ku 1 ruokaa ja oon 32. Ei oo mun intohimo. Ruonlaitto siis. N

Vierailija
14/17 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät kokkaa. Itsekin pyrin tekemään ruokaa vain joka kolmas päivä. Ymmärrän hyvin ruoanlaittoon kyllästymisen. Eikä arkikokkaus edes riitä. Taas pitäisi miettiä, mitä erityisen hyvää laittaisi, kun väkeä kokoontuu isänpäiväksi pöydän ääreen. Kun on yli 30 vuotta hoitanut muonittajan virkaa, se alkaa kyllästyttämään. Roolista vaan on aika vaikea pyristellä eroon, kun on siihen virkaan kerran ryhtynyt.

Vierailija
15/17 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun elää yksin on ihana vapaus valita, haluaako kokata, syödä eineksiä vai elää pelkillä voikkareilla. Eipä ole ketään odottamassa, että kokkailisin mitään, kun mies ja lapset ovat lentäneet pesästä.

Vierailija
16/17 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun elää yksin on ihana vapaus valita, haluaako kokata, syödä eineksiä vai elää pelkillä voikkareilla. Eipä ole ketään odottamassa, että kokkailisin mitään, kun mies ja lapset ovat lentäneet pesästä.

Eli mies heitti sinut ulos.

Vierailija
17/17 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laittanut ruokaa jo 55 vuotta, ajattelin laittaa vielä toiset 55 vuotta, jos ikää ja terveyttä riittää. Rakastan ruuanlaittoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän