Kaduttaa. Katsoin yhtä miestä junassa tänään murhaavasti.
Hän kuunteli kännykän kaiuttimesta jotain venäjänkielistä puheohjelmaa. Katsoin häntä murhaavalla katseella. Näytin varmaan siltä, että olen käymässä pian käsiksi häneen ja olen valmis urhaan.
Kaduttaa vähän, kun tiedän katseeni voiman ja intensiivisyyden (olen saanut kommentteja asiasta muissa yhteyksissä).
Kommentit (14)
Ei mitään kaduttavaa. Oppiipahan olemaan.
Miksi ylipäänä matkustat junalla? Se on low life ihmisten liikkumismuoto.
Oletko varma, ettei ollut ukrainaa? Suomalaisen on tottumattomana vaikea erottaa. Vaikka olisi millainen teräskatse.
Vierailija kirjoitti:
Oletko varma, ettei ollut ukrainaa? Suomalaisen on tottumattomana vaikea erottaa. Vaikka olisi millainen teräskatse.
En ole varma. Sitten kyllä harmittaa entistä enemmän, jos se oli ukrainaa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olin aamulla menossa töihin.
ap
Mua tavallaan harmittaa piereminen, muttei sitten kuitenkaan kun siitä tulee fyysisesti parempi olo.
Vierailija kirjoitti:
Vastenmieliseltä molotukselta ne molemmat kuulostaa. Ja kuka ida ri kuuntlee mitään ilman kuulokkeita julkisella paikalla?
Varmaan luuli, että oot joku hullu, jos edes huomasi...
Jos se oli venäjää, niin en vaan kestä ajatusta, että miten joku kehtaa Venäjän hyökkäyssodan jälkeen vieraassa maassa ikään kuin hieroa kaikkien naamaan sitä, että olen venäläinen? Miten!? Itse olisin helvetin häpeissäni ja piilottaisin sen kaikin tavoin.
ap
Ali-ihmisiä kaikki mökän huudattajat. Yleensähän nämä ovatkin nekkejä tai hiekkanekkejä.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan luuli, että oot joku hullu, jos edes huomasi...
Aivan varmasti huomasi. Ei haittaa, vaikka ajatteli mun olevan hullu :D Ehkä mussa ripaus hullua onkin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olet erehtynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet erehtynyt.
Viherkomujen ja muiden sosialistien vehkeitä! Yksityisauto on keksitty.
Kaduttaa sen takia, että hän meni selvästi hämilleen ja varmaan pelästyi. Miksi en voinut ottaa vain sellaista perus tympeää ilmettä, miksi menin niin äärimmäisyyksiin. Hän varmaan kauhistui!
ap