Onko teillä jo tiedossa mitä teette juhannuksena?
Lavatanssit olisi kivat, mutta harmi vaan että Helsingin puolella ei tanssita!
Kommentit (30)
On, mutta ainahan suunnitelmia voi muuttaa.
Ei. Lomalla olemme, mutta ei suunnitelmia.
Mökille grillailemaan pihviä ja makkaraa. Lisukkeeksi salaattia. Hyvää juomista sit päälle.
Vierailija kirjoitti:
Onko Pavi auki juhannuksena?
No mökillä vaan kumppanin kanssa ja kavereita tulee myös. Ei kiinnosta festarit ja muu riekkuminen jossain kylillä.
Koton oon. Ei tee mieli lähteä mihinkään. Ilman alkoholiakin olen. Ihan tarpeeksi jo juonut tässä elämässä. Ajattelin lopettaa kokonaan sen käytön. Olen ollut jo 2kk ilman alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Olen kotona ja toivon monen suomalaisen juopon hukkumista, ryypätkää hengiltä itsenne juopot.
ymmärrän, että olet katkera, kun sinulla ei ole kavereita
Taidan taas möllöttää kotona betonihelvetissä. Ei ole miestä,perhettä kaveria tai sukua kenen kans mennä minnekkään.
En ole 20 vuoteen tehnyt mitään sen kummempas. Käyn lenkillä. Siinä ns. kohokohta.
Vierailija kirjoitti:
Taidan taas möllöttää kotona betonihelvetissä. Ei ole miestä,perhettä kaveria tai sukua kenen kans mennä minnekkään.
pidä hauskaa valitsemallasi tiellä
Tietysti, mutten sitä tietenkään tänne kerro!
Olen töissä yövuorossa koko juhannuksen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pidä hauskaa valitsemallasi tiellä
En ole valinnut, ei vaan ole läheisiä, joiden kanssa olla. Muutama vanha tuttu mutta heillä omat menot/perheet. Äiti alkoholisoitunut, sisko ja isä kuolleet.
Joo reissu (kotimaassa) on varattu juhannukselle.
Vierailija kirjoitti:
Mä vietän kans yksin. Mietin juhannuksen yli, teenkö seuranhaku ilmoituksen nettiin vai enkö. Välillä yksinäisyys ahdistaa, mutta en haluaisi enää suhdetta, jossa joudun syyllistetyksi ja oikeastaan minun pitäisi muuttua toisen toiveiden ja tarpeiden mukaan.
No mikset mee vaikka Paville. Lähellä tuossa Vantaalla.