Mistä saa viherkasveja, kun Plantagen on konkurssissa?
Ikean kasvit on valmiiksi puolikuolleilta. Onko muita paikkoja Pk-seudulla, joissa olisi hyvin valikoimaa?
Kommentit (67)
Plantagenetin kilpailijalta, Yorkilta. Tai sitten Tudorilta.
Googlaa kauppapuutarha plus paikkakuntasi
Vierailija kirjoitti:
Vinkki: jos hoitaa kasvejaan hyvin, ei tarvitse koko ajan ostaa uusia kasveja.
Voi jee, kiitos tästä!
Vierailija kirjoitti:
Maakuntamatkalle Jyväskylän Viherlandiaan
Viherlandia on ihana! Voitaisiin lähettää toivetta, että lisäävät myymälän Espoon entisen Plantagenin paikalle - ongelma olisi sillä ratkaistu.
Viherkasvit.net
Erittäin runsaita viherkasveja ihan puoli-ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kavereilta ja sukulaisilta pistokkaita niin kuin aina ennenkin.
Mitäs jos ei ole kavereita eikä sukulaisia?
Onhan noita harrastajien sivustoja facessa. Mitä kasveja olisit ollut kiinnostunut hankkimaan?
Vaasan Plantagenissa oli tänään plantsun liput kaikki puolitangossa.
Itselläni on etsinnässä 4 kpl isoa ja tasalaatuista anopinkieltä. Ei löydy!
Toria ei ole vielä mainittu, mutta sieltä saa ihan kivasti viherkasveja. Jos ei tykkää Toridiilistä, niin ei haittaa, koska ei näitä kauppoja juuri postin kautta hoideta.
Vierailija kirjoitti:
Vaasan Plantagenissa oli tänään plantsun liput kaikki puolitangossa.
Oliko oikeasti? Aika dramaattista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pirilän Kukkatalo. Joitakin myymälöitä etelä- ja länsi-Suomessa.
Onko tuolla minkälainen viherkasvivalikoima Helsingin myymälässä? Itselläni niin pitkän matkan päässä, ettei ole tullut koskaan käytyä.
Muutama viikko sitten kävin Tuusulan myymälässä ja oli hyvä valikoima, näyttivät myös hyväkuntoisilta.
Järvenpään kukkatalo on myös hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä tulee Plantagenia.
Olisit ostanut sieltä silloin, kun se vielä oli toiminnassa, niin se ei olisi mennyt konkurssiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä tulee Plantagenia.
Olisit ostanut sieltä silloin, kun se vielä oli toiminnassa, niin se ei olisi mennyt konkurssiin
Meinaat siis ettei ikävöijät koskaan käyneetkään siellä?
Joku vinkkasikin jo tuon viherkasvit.net, mutta nostan sen uudestaan. Käsittääkseni heillä on omaa tuotantoa, mikä tosi hyvä juttu, ja jos ap kerta kaipaa erikoisuuksia, niin tuolla on. Olen kiinnostuneena selannut, mutta en ole tilannut, oli just silloin loppu sellaiset, joita etsin.
Mä olen ostanut Kukkatalo, Ikea, Bauhaus, Rusta, Tokmanni, Prisma, kasvitieteellinen puutarha, lisäksi tilannut pistokkaita Faceryhmistä
Kukkatalossa juuri nyt hyvä valikoima viherkasveja ja myydään alella pois ennen joulusesonkia - kannattaa mennä nyt, seuraavaksi viherkasveja enemmän tarjolla heti joulun jälkeen.
Minä ostan ihan kukkakaupasta. Viimeksi ostin Saaren kauppakeskuksen kukkakaupasta ison palmun, Redistä limoviikunan ja Hakaniemenhallista köynöskasvin.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin huvikseni googlata. Vaihtoehdot lähinnä ulkomaiset nettikaupat. RIP Plantsu.
Ihminen sanoi, että hänellä ei ole sukulaisiä eikä ystäviä. Mikä on vaikea ymmärtää, kun hän halua täällä seurustella ja pitää yhteyttä toisten ihmisten kanssa keskustelupalstalla. Te olete kyllä aika tylyt toisianne kohti. Jos ihminen halua googlata, luuleteko tossissa, että hän ei osaa tai siihen kykene? Seurustelua hän kaipaa, kontakstia ihmisten kanssa. Mutta täällä ei näy niitä olevan. Oma alemmudentunnolla ja traumoilla ylemmyyden tunneta väkisin ylläpitäessä taklaate vaan toisia keskustelupalstalla. Menkää nyrkkeilytreeneihin, voite siellä oma karttunut raivon maadoittaa.
Ikean kasveista on minulla pelkästään hyviä kokemuksia. Hyvin kasvavat! En ole ostanut puolikuolleita, jos niitä on?