Mistä saa viherkasveja, kun Plantagen on konkurssissa?
Ikean kasvit on valmiiksi puolikuolleilta. Onko muita paikkoja Pk-seudulla, joissa olisi hyvin valikoimaa?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaasan Plantagenissa oli tänään plantsun liput kaikki puolitangossa.
Oliko oikeasti? Aika dramaattista.
Kyllä, ei tosin Suomenliput vaan Plantagenin punaiset liput. Tuli kyllä vähän surku. Siellä moni menetti työpaikkansa ja me viherkasvi-intoilijat hyvän myymälän. Viime joulunakin olin ihan pyörällä päästäni, kun niitä ihania istutuksia katselin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä kyllä tulee Plantagenia.
Olisit ostanut sieltä silloin, kun se vielä oli toiminnassa, niin se ei olisi mennyt konkurssiin
Meinaat siis ettei ikävöijät koskaan käyneetkään siellä?
No, sanotaanko näin, että jos asiakkaita olisi riittänyt, niin tuskin tuo olisi konkurssiin mennyt. Eli ilmeisesti ikävöijät eivät sieltä koskaan mitään ostaneet paitsi korkeintaan tarjouksesta jonkun euron poistokasvin
Vierailija kirjoitti:
Bauhaus, siellä on isot puutarhaosastot mullat ja ravinteet, ja monessa kaupungissa siinä plantagenin vieressä, Vantaa, Espoo,Lahti
Totta muuten. Pirkkalan bauhausissa on ainakin valtava huonekasviosasto tykötarpeineen
Puutarhoilta, puutarha- ja maanviljelyskaupoista, tavarataloista ja ainakin K-Raudasta olen hakenut kasveja maaseuturesidenssiini!
Vierailija kirjoitti:
Pukinmäen puutarha taitaa olla ainoa, joka edes vähän päivittää nettisivujaan. Sielläkin nettisivujen mukaan monet suuret kasvit loppu. Nyt olisi puutarhojen syytä herätä täydentämään markkinoille tullutta aukkoa :)
Mitähän viherkasvia mahdat kaivata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaasan Plantagenissa oli tänään plantsun liput kaikki puolitangossa.
Oliko oikeasti? Aika dramaattista.
Kyllä, ei tosin Suomenliput vaan Plantagenin punaiset liput. Tuli kyllä vähän surku. Siellä moni menetti työpaikkansa ja me viherkasvi-intoilijat hyvän myymälän. Viime joulunakin olin ihan pyörällä päästäni, kun niitä ihania istutuksia katselin.
Olisi kannattanut ostaa niitä ihania istutuksia, eikä vaan katsella.
Bauhaus, siellä on isot puutarhaosastot mullat ja ravinteet, ja monessa kaupungissa siinä plantagenin vieressä, Vantaa, Espoo,Lahti